ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

آموزش بورس , ثبت نام در بورس , مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری , کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمانی,سایت آموزش بورس

پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی خلاقیت

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ
فایل پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و مبانی خلاقیت در حجم 95 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3891 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95
پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی خلاقیت

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخشی از محتوای فایل:

مقدمه :

پدیده خلاقیت و نوآوری مثل بسیاری از خصیصه های انسانی در آحاد نوع بشر یافت می شود و این انگیزشها و شرایط محیطی و فردی است که عامل خلاقیت را آشکار می کند . خلاقیت بعنوان یک حالت روانی و ذهنی که در قلمرو علم روانشناسی است ظهور می کند و از آنجایی که عمده کار و فعالیت انسان در سازمانها انجام می شود، عامل ایجاد و پرورش خلاقیت در محدوده علم و هنر مدیریت قرار می گیرد . مدیران می توانند ظهور خلاقیت را در سازمانها با ایجاد زمینه های مناسب، تسریع ویا با ایجاد فضای نامناسب آن را عقیم نمایند.

حود آزمایی خلاقیت:

n1 . پرسیدن سئوالی که امید وار نیستم جواب آن را بدست آورم ، از نظر من اتلاف وقت است.

n2 . درجاهایی که به نظر می رسد اظهار نظر افراد مورد استقبال قرار نمی گیرد ، گاهگاهی عقایدم را اظهار می دارم.

n3 . مقدار زیادی زمان تفکر خود را صرف این می کنم که دیگران درباره من چگونه فکر می کنند .

n4 . من احساس می کنم که بایستی یک خدمت استثنایی به جهان ارائه کنم .

n5 . من اغلب ایده های بهتری را مطرح می کنم ، بویژه وقتی که هیچ کاری انجام نمی دهم .

n6 . من تمایل دارم از موقعیتهایی که ممکن است در آن احساس زیر دست بودن بکنم، پرهیز نمایم .

n7 . از نظر من کسی که برای خودش احترام قائل است ، نسبت به کسی که دیگران برای او احترام قائلند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

n8 . این برای من مهم است که هر جایی مختص به یک چیز باشد و هر چیزی در مکان خودش قرار داشته باشد.

n9 . من از صرف وقت خود بر روی ایده های جدید لذت می برم ، حتی اگر این ایده ها مزایای عملی بهمراه نداشته باشد.

n10 . از کار هایی که نامعلوم و غیر قابل پیش بینی است رنج می برم .

و . . .


پشتیبانی 24 ساعته آنلاین  در صورت وجود مشکل در روند دانلود و خرید هر کدام از فایل های این سایت  با    09214087336 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی