دانلود پرسشنامه

دانلود پرسشنامه, پیشینه تحقیق,طرح توجیهی, پاورپوینت,فصل دوم پایان نامه,پرسشنامه های مدیریتی, فروش لایک اینستاگرام ارزان,دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی, دانلود پرسشنامه رایگان, دانلود پرسشنامه های روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی ,دانلود پرسشنامه افسردگی بک دانلود پرسشنامه مدیریت, دانلود پرسشنامه هوش هیجانی, دانلود پرسشنامه روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه استاندارد دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی, دانلود پرسشنامه,

دانلود پرسشنامه

دانلود پرسشنامه, پیشینه تحقیق,طرح توجیهی, پاورپوینت,فصل دوم پایان نامه,پرسشنامه های مدیریتی, فروش لایک اینستاگرام ارزان,دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی, دانلود پرسشنامه رایگان, دانلود پرسشنامه های روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی ,دانلود پرسشنامه افسردگی بک دانلود پرسشنامه مدیریت, دانلود پرسشنامه هوش هیجانی, دانلود پرسشنامه روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه استاندارد دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی, دانلود پرسشنامه,

دانلود پرسشنامه, دانلود پیشینه تحقیق, سایت پیشینه تحقیق, سایت پرسشنامه های روانشناسی, دانلود طرح توجیهی, مبانی نظری و پیشینه تحقیق , پرسشنامه مدیریتی, پاورپوینت آماده

فایل پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران در حجم 55 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 176 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

فهرست:

مفهوم بحران

طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز

سوالات اساسی برای برخورد با بحران

استراتژیهای بازاریابی

توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران

چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران

مدیرت موانع وچالشها

مدیریت مخارج

مدیریت منابع

مدیریت منافع

————-

مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.

براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است.


پشتیبانی 24 ساعته آنلاین  در صورت وجود مشکل در روند دانلود و خرید هر کدام از فایل های این سایت  با    09214087336 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی