ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

آموزش بورس , ثبت نام در بورس , مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری , کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمانی,سایت آموزش بورس

۹۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

هنگامیکه در دهه شصت تکنولوژی های اتوماسیون دیجیتال در دسترس قرار گرفت از آنها جهت بهبود و توسعه سیستمهای اتوماسیون صنعتی استفاده شد مفاهیمی مانند صنایع خودکار1(CIM) و سیستمهای کنترلی خودکار توزیعی 2(DCCS) در زمینه اتوماسیون صنعتی معرفی گردید و کاربرد شبکه های ارتباطی تقریبا“‌ رشد قابل توجهی نمود
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

خلاصه

پیشرفت فن آوری اینترنت و شبکه های ارتباطی در دهه های اخیر ایجاب می نماید تا به لزوم بکارگیری شبکه های ارتباطی در صنعت و در این راستا شبکه ای کردن دستگاهها و سنسورهای صنعتی بپردازیم.

در این مقاله نگاهی اجمالی به اتوماسیون صنعتی و نقش شبکه های ارتباطی در توسعه صنعت داریم . در ابتدا با بیان تاریخچه اتوماسیون صنعتی , به ذکر اطلاعات پایه اعم از سطوح سلسله مراتبی اتوماسیون صنعتی و پروتکل MAP ( پروتکل اتوماسیون صنعتی) می پردازیم.

در ادامه ملزومات اساسی طراحی و ارتباطات قسمتهای مختلف یک شبکه صنعتی شرح داده می شود و با اشاره به توسعه شبکه های ارتباطی به نقش ارزنده اتصال دستگاهها و سنسورها در دنیای صنعت می پردازد .

انواع شبکه های صنعتی با ذکر محاسن و معایب هر یک بررسی شده و نشان می دهد که چگونه می توانیم شبکه های سرعت بالا مانند Ethernet را با شبکه های سطح پایین تر (‌مانند : Fieldbus) جهت افزایش کارایی ترکیب نمود و همچنین اهمیت استفاده از پردازنده ها و رابطهای کامپیوتری در مدیریت هرچه بیشتر اطلاعات تبادلی و chip های از قبل برنامه ریزی شده (‌Asic) شرح داده می شود. در پایان با بیان پیشنهادهایی جهت طراحی یک شبکه ارتباطی در صنعت به کار خود خاتمه می دهد.

فصل 1 – شبکه های صنعتی

مقدمه

هنگامیکه در دهه شصت تکنولوژی های اتوماسیون دیجیتال در دسترس قرار گرفت از آنها جهت بهبود و توسعه سیستمهای اتوماسیون صنعتی استفاده شد . مفاهیمی مانند : صنایع خودکار[1](CIM) و سیستمهای کنترلی خودکار توزیعی [2](DCCS), در زمینه اتوماسیون صنعتی معرفی گردید و کاربرد شبکه های ارتباطی تقریبا“‌ رشد قابل توجهی نمود.

کاربرد سیستمهای اتوماسیون صنعتی گسترش پیدا کرد بطوری که تعدادی از مدلهای دیجیتالی آن برای شبکه های ارتباطی جهت جمع آوری اطلاعات و عملیات کنترلی سطح پائین (سطح دستگاهای عمل کننده) با هم در ارتباط بودند.

در یک سیستم مدرن اتوماسیون صنعتی ,‌ ارتباط داده ها بین هر یک از دستگاههای اتوماسیون نقش مهمی ایفا می کند , هدف از استانداردهای بین اللملی برقراری ارتباط بین همه دستگاههای مختلف اتوماسیون است. از این رو کوششهائی جهت استانداردسازی بین المللی در زمینه شبکه ها صورت گرفت که دستاورد مهم آن پروتکل اتوماسیون صنعتی (MAP) در راستای سازگاری سیستم های ارتباطی بود. پروتکل MAP جهت غلبه بر مشکلات ارتباطی بین دستگاههای مختلف اتوماسیون گسترش پیدا کرد و بعنوان یک استاندارد صنعتی جهت ارتباطات داده ای در کارخانه ها پذیرفته شد .

عملکرد و قابلیت اطمینان یک سیستم اتوماسیون صنعتی در حقیقت به شبکه ارتباطی آن بستگی دارد .

در یک شبکه ارتباطی اتوماسیون صنعتی ,‌ بهبود عملکرد شبکه وقابلیت اطمینان آن و استاندارد بودن ارتباطات با توجه به اندازه سیستم و افزایش حجم اطلاعات تعیین می گردد.

یک شبکه ارتباطی جهت یک سیستم اتوماسیون صنعتی باید دارای شرایط زیر باشد :

1 - قابل استفاده بودن شبکه 2 - ‌ توان عملیاتی مناسب شبکه 3- ‌میانگین تاخیر انتقال اطلاعات قابل قبول.

به علاوه عوامل موثر بر عملکرد صحیح یک سیستم اتوماسیون صنعتی می تواند شامل موارد زیر باشد:

1 - ارزیابی کارایی یک شبکه ارتباطی توسط یکی از روشهای شبیه سازی یا تحلیلی.

2 - مطالعه کارایی شبکه در یک محیط نویزی .( نویز حاصل از روبوتهای جوشکاری و موتورهای بزرگ و غیره )

3 – تنظیم صحیح پارامترهای ارتباطی شبکه . در یک سیستم اتوماسیون صنعتی شبکه ارتباطی یک جز مهم می باشد. زیرا عهده دار تبادل اطلاعات است. بنابراین جهت دست یافتن به مقادیر صحیح بایستی اتصالات ارتباطی بین ایستگاههای مختلف شبکه ارتباطی بدرستی صورت گرفته باشد.

1 – 2 سطوح سلسله مراتبی سیستم های اتوماسیون صنعتی

سیستم های اتوماسیون صنعتی می توانند خیلی مجتمع و پیچیده باشند ولی عموما“ به سطوح سلسله مراتبی ساختار بندی می شوند. هر سطح شرایط متفاوتی در شبکه ارتباطی دارد . در مثال فوق یک ساختار سلسله مراتبی از یک سیستم اتوماسیون صنعتی نشان داده شده است.


  • bey tooth
در تمام تأسیسات الکتریکی زمین کردن یکی از مهمترین و اساسی ترین اقدامی است که برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه های الکتریکی و تضمین سلامتی اشخاصی که به نحوی با این تجهیزات سر و کار دارند انجام می گیرد بررسی آمارهای قطعی سیستم های مخابراتی در سالهای اخیر نشان می دهد که قسمتی از این قطعی ها مربوط به غیر استاندارد بودن سیستم گراندینگ در بعضی از ایستگ
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
دانلود گزارش کارآموزی شرکت مخابرات نیشابور

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

شرح گزارش کارآموزی

در تمام تأسیسات الکتریکی زمین کردن یکی از مهمترین و اساسی ترین اقدامی است که برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه های الکتریکی و تضمین سلامتی اشخاصی که به نحوی با این تجهیزات سر و کار دارند انجام می گیرد . بررسی آمارهای قطعی سیستم های مخابراتی در سالهای اخیر نشان می دهد که قسمتی از این قطعی ها مربوط به غیر استاندارد بودن سیستم گراندینگ در بعضی از ایستگاه ها بوده که این موضوع باعث خسارات فراوانی به سیستم های مخابراتی گردیده است . در شبکه های مخابراتی بویژه سیستم های ارتباطی مایکروویو ، سیستم گراندینگ از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو طراحی دقیق ، نصب صحیح و نگهداری اصولی سیستم گراندینگ یا زمین کردن با در نظر گرفتن شرایط محیطی و جغرافیایی هر منطقه امری مهم و ضروری است .

هدف از ایجاد زمین کردن

هدف از ایجاد زمین کردن و به کارگیری این سیستم حفاظت ایستگاههای مخابراتی در مقابل جریان های ناگهانی ناشی از تخلیه بار الکتریکی یا القایی است و با اطمینان از اینکه جریان های تخلیه شده یا القایی در قسمت های هدایت کننده شبکه زمین به نحوی توزیع شود که جریان حاصله در هر شاخه به حداقل مقدار ممکن تنزل یابد یکی از عوامل مهم و مخربی که باعث خراب شدن ایستگاههای مخابراتی می شود صاعقه و رعد و برق است .

صدمات عمده ساعقه به چهار دسته تقسیم می شود :

1- برخورد مستقیم به شخص که باعث توقف قلب یا عوارض و بحران های دیگر می شود .

2- برخورد به ساختمان ها و دکل ها که مجهز به آتش سوزی و سوختن دستگاه های رادیویی و در نهایت تخریب می گردد .

3- ایجاد جرقه ، اگر در مسیر تخلیه بار الکتریکی به مقاومت بزرگی برخورد کند هنگام عبور در آن نقطه ایجاد جرقه می کند که آن را جرقه گوشه ای می گویند .

بعضی از عوامل ایجاد جرقه گوشه ای عبارتند از :

الف ) نقص در سیستم حفاظت صاعقه

ب ) مسیر غیر صحیح هادی ها

ج ) امپدانس زیاد سیستم حفاظت صاعقه

4- ایجاد ولتاژ گامی یا قدمی – اختلاف ولتاژ ایجاد شده در فاصله بین قدم انسان می تواند مرگ آور باشد جریان در بدن انسان از پاها عبور می کند .

ولتاژ تماسی – مشابه گامی یا قدمی است اما گرادیان ولتاژ بین عمل اتصال به الکترود و محل خروج جریان از بدن شخص وجود دارد .

اصولاً صاعقه از مسیری که امپدانس کمتری دارد به زمین می رسد که معمولاً سیم های الکتریکی یا لوله های آب می باشند بنابراین فلزاتی که کاملاً زمین شده باشند تخلیه الکتریکی صاعقه را با ضرر و زیان کمتری انتقال می دهند و بالعکس در مولد عایق یا نیمه عایق ها ضربه دریافتی در اثر تخلیه ایجاد انفجاری می کند که معمولاً درختان از این نوع هستند .

اجزاء اصلی و عمده ای که در سیتسم های حفاظتی جهت تخلیه بار الکتریکی باید در نظر گرفت :

1- شبکه ترمینال هوایی

2- شبکه ترمینال زمینی

3- هادی های میانی

4- خم برای جلوگیری از جرقه گوشه ای

دلایل زمین کردن یا گراندینگ و انواع آن

الف ) محافظت افراد و حیوانات ب ) محافظت وسایل و تجهیزات ج ) فراهم کردن شرایط کار صحیح

د ) اطمینان از قابلیت کار الکتریکی هـ ) جلوگیری از ولتاژ تماسی و ) حذف ولتاژ اضافی

ز ) جلوگیری از ولتاژ های ناخواسته و رعد و برق

انواع زمین کردن

زمین کردن ( گراندینگ ) در تأسیسات الکتریکی بر سه قسم می باشد :

1- زمین کردن حفاظتی 2- زمین کردن الکتریکی 3- زمین کردن مصنوعی

زمین کردن حفاظتی

زمین کردن حفاظتی عبارت است از زمین کردن کلیة قطعات فلزی تأسیسات الکتریکی که در تماس مستقیم ( فلز به فلز ) با مدار الکتریکی قرار ندارد این نوع زمین کردن به خصوص برای حفاظت اشتخاص در مقابل اختلاف سطح تماس زیاد به کار برده می شود بدین جهت ساختمان ها و دستگاههای مخابراتی را که امکان تماس عمدی یا سهوی با آن وجود دارد را به تأسیسات زمینی که برای این منظور احداث شده است مرتبط می شود مانند اتصال پوسته ژنراتورها به زمین .

اطلاعات و نکات ضروری برای داشتن یک سیستم حفاظتی مطمئن

1- داشتن اطلاعات لازم جهت ایجاد زمین در هر نقطه ایستگاه

2- رعایت تربیت کاربردی فیوزها در مدارات الکتریکی با توجه به آمپرهای مصرفی و رعایت نکات ایمنی

3- ایجاد پوشش های حفاظتی لازم برای هر قسمت

4- توان ایجاد زمین های مختلف به منظور های گوناگون

مشخصات یک زمین ایده آل

الف – داشتن مقاومت الکتریکی

ب – داشتن استقامت خوب در برابر اکسیده شدن سیتسم های زمین ( زمین آهکی نباشد )

ج - داشتن قابلیت انتقال جریان زیاد به طور مکرر

د ) داشتن قابلیت برای کار در مدت بیش از 20 سال

روش های مختلف زمین کردن حفاظتی

1- کوبیدن میله زمین 2- موازی کردن میله زمین 3 - دفن کردن هادی ها ،ورقه ها و صفحات

4- استفاده از سیستم فلزی در زمین 5- استفاده از میله و سیمهای فوندانسیون

شرایطی که برای اجرای یک زمین مناسب بایستی بکار رود

1- در نظر گرفتن رطوبت خاک

2- در نظر گرفتن مقاومت الکتریکی کم خاک

3- توان ایجاد زمین های مختلف احتمالی

4- عدم وجود مقاومت مکانیکی خاک

5- عدم وجود مقاومت مکانیکی خاک


  • bey tooth
دانلود ادبیات نظری وپیشینه پژوهش تعاریف،علت،شیوع وعلائم سکته مغزی در 57 صفحه در قالب word قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 125 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57
ادبیات نظری وپیشینه پژوهش تعاریف،علت،شیوع وعلائم سکته مغزی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

دانلود ادبیات نظری وپیشینه پژوهش تعاریف،علت،شیوع وعلائم سکته مغزی

در 57 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.



مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

فهرست مطالب وقسمتی از متن ::

فصل دوم:گستره نظری و پیشینه پژوهش
(1-2) مقدمه10
(2-2) تعریف سکته مغزی
(3-2) علت شناسی وشیوع
(4-2) علل سکته مغزی
(1-4-2) سکته ایسمیک
(2-4-2) سکته هموراژیک
(5-2) علائم سکته مغزی
(6-2) پیامدهای سکته مغزی
(1-6-2) عوارض زودرس
(2-2-6) عوارض دیررس
(7-2) پیش آگهی
(8-2) تاثیرات و عوارض سکته مغزی
(1-8-2) مشکلات درکی-شناختی
(2-8-2) اختلالات کنترل حرکتی و تون عضلانی
(9-2) درمان سکته مغزی
(10-2) توانبخشی و کاردرمانی در سکته مغزی
(11-2) درمان های مورد استفاده در کاردرمانی
(1-11-2) رویکرد رشد عصبی
(2-11-2) مدالیته تحریک الکتریکی عملکردی (FES)
(3-11-2) رویکرد یادگیری حرکتی
(4-11-2) درمان بوسیله ایجاد محدودیت حرکتی
(5-11-2) درمان های کمکی رباتیک
(6-11-2) رویکرد شناختی پس از سکته مغزی
(7-11-2) رویکرد تطابقی-جبرانی در توانبخشی پس از سکته مغزی
(8-11-2) رویکرد جایگزین و مکمل
(9-11-2) ماساژ درمانی
(10-11-2) طب سوزنی
(11-11-2) ریکی
(12-11-2) نوروفیدبک
(13-11-2) بیوفیدبک
(12-2) تعریف بیوفیدبک
(13-2) تاریخچه بیوفیدبک
(14-2) کاربرد بیوفیدبک
(15-2) مکانیسم عملکرد بیوفیدبک
(16-2) تاثیر بیو فیدبک بر عملکرد اندام فوقانی
(17-2) بررسی متون


فصل دوم

(1-2) مقدمه
در این فصل اطلاعات نظری مربوط به سکته مغزی، مشکلات حرکتی پس از سکته مغزی، وضعیت عملکردی روزانه و کیفیت زندگی و تکنیک های مورد استفاده در توانبخشی و کاردرمانی توضیح داده می شود، همچنین معرفی تکنیک درمانی الکترومیوگرافی بیوفیدبک و سپس خلاصه ای از تحقیقات انجام شده در رابطه با استفاده ازالکترومیوگرافی بیوفیدبک به تفضیل بیان خواهد شد.

(2-2) سکته مغزی
آسیب های عروقی مغز شایعترین بیماری های ناتوان کننده دستگاه عصبی می باشند. سکته مغزی زمانی اتفاق می افتد که جریان خون مغز دچار اختلال شود و قسمتی از بافت مغز به دلیل کاهش اکسیژن از بین برود.علت این امر می تواند انسداد یا خونریزی عروق خونی باشد. مرگ نورون ها بواسطه از دست دادن اکسیژن از طریق فرآیندهای پیچیده ای صورت می گیرد؛ افزایش میزان سمیت واسطه های شیمیایی، رهایی بیش از حد گلوتامات از نورون های آسیب دیده، افزایش میزان کلسیم داخل سلولی و افزایش فعالیت آنزیم های وابسته به کلسیم می باشد[24].
- کاهش اکسیژن با ایجاد رادیکال آزاد نیز باعث مرگ نورون ها می شود، مرگ سلولی که به صورت ژنتیکی برنامه ریزی شده آپوپتوز نامیده می شود.
- علیرغم افزایش درک پایه ای ازفرایندهای زیستی شیمیایی مرگ نورون، بهترین درمان برای سکته مغزی تامین جریان خون مغز قبل از تشکیل لخته و آمبولی، با استفاده از داروهای ضد انعقاد خون مثل آسپرین، هپارین و وارفارین است.
- سردردهای میگرنی باعث مهار فعالیت های نورونی بنام «افسردگی قشری مغزی منتشر» می شود که باعث تحریک پایانه های عصب سه قلو می گردد و بر روی جریان خون مغز تاثیر دارد.
سلول های عصبی مهره داران برای انجام کارهای پیچیده کاملا تخصص یافته است. یک نورون منفرد اطلاعات را از هزاران نورون دیگر دریافت می کند و به نورون های دیگر انتقال می دهد و سیستم بسیار پیچیده ای دارد. علاوه بر این شار سریع یون ها در سراسر غشاء عصبی انتقال بسیار سریع سیگنال ها را بین نورون ها امکان پذیر می سازد. بدلیل چنین عملکرد پیچیده و انتقال سریع و برای حفظ شیب یونی، مغز به انرژی بسیار زیادی نیازمند است[24]. هر گونه اختلال در جریان خون و قطع منبع تغذیه پیامدهای غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت.
• حمله ایسکمیک گذرا
سکته ایسکمیک گذرا : در اثر اختلال موقتی در جریان خون مغز بوجود می آید. علائم این نوع سکته در زمان کوتاهی برطرف می گردد و معمولا بیشتر از 24 ساعت طول نمی کشد ولی نیازمند درمان پزشکی است چراکه هشدار بزرگی برای سکته کامل می باشد[25].
• سکته مغزی
سکته مغزی شایع‌ترین اختلال مغزی و سومین علت مرگ بعد از بیماریهای قلبی -عروقی و سرطاناست.این بیماری، حادثه ای مغزی - عروقی است که بطور ناگهانی ایجاد شده و مربوط به عملکرد ناحیه ای (یا کلی) مغز می باشد و بیش از 24 ساعت تداوم می یابد، هیچ علت واضحی جز منشأ عروقی ندارد[26].

(3-2) علت شناسی و شیوع
در مغز انسان در حدود صد میلیارد نورون وجود دارد، اگرچه مغز انسان فقط 2% از جرم کل بدن است ولی 20% از اکسیژن بدن به مغز می رسد. جریان خون وارد شده به مغز 15% از کل برونده مغز است،[27, 28]به همین دلیل ارگانی بسیار حساس به کاهش جریان خون و اکسیژن محسوب می شود، قطع کامل جریان خون در یک منطقه از مغز ظرف 4 تا 10 دقیقه سبب مرگ بافتی خواهد شد[29, 30]. افت جریان خون به کمتر از 16 تا 18 میلی لیتر در دقیقه به ازاء هر 100 گرم بافت مغز نیز می تواند ظرف یک ساعت منجر به مرگ سلولی شود. چراکه بدلیل ایسکمی یا نرسیدن خون کافی دچار فقر اکسیژن و گلوکز شده و متابولیت های سمی مانند اسید لاکتیک و دی اکسید کربن در آن تولید می گردد[24]. سالیانه در ایالات متحده امریکا تقریبا 750000 مورد سکته مغزی دیده می شود. با اینکه اختلال معمولاً در سنین بالا شایع تر است ولی بروز آن در سنین پایین تر نیز روبه فزونی است بگونه ای که بر اساس اطلاعاتی منتشره از سازمان NHANES در 1991، حدود 7/3 میلیون نفر دچار سکته مغزی در ایالات متحده امریکا از 25 سال به بالا بوده اند[31]. بطوریکه تقریبا 20% از افرادی که دچار سکته مغزی می گردند در طول 30 روز می میرند[5].داروهایی که لخته خون را از بین می برند می توانند از آسیب مغز جلوگیری کنند، اما برای جلوگیری از، از کار افتادگی بافت مغز و کمک به بهبودی، این داروها باید در عرض سه ساعت اول شروع علائم مصرف شوند. اما مطالعات نشان می دهد که 40% تا70% از کسانی که سکته مغزی را تجربه می کنند در سه ساعت اول به بیمارستان نمی رسند و زمانی که پتانسیل درمان با داروهای حل کننده لخته خون وجود دارد را از دست می دهند.


  • bey tooth
مقیاس روحیه رقابت همکاری
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
مقیاس روحیه رقابت - همکاری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس روحیه رقابت - همکاری

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد

روش نمرهگذاری و تفسیر



مخالف کاملا مخالف ندارم نظری موافق موافق کاملا



1 2 3 4 5


سوالات 5، 7، 16، 21، 22، 26، 27، و 28 باید در جهت عکس نمرهگذاری شوند (کاملا موافق 1 =، موافق 2 =، بدون نظر 3 =، مخالف 4 =، کاملا مخالف .( 5 = نمره هر یک از آنها را از 6 کم کنید. آنگاه همه نمرات آزمون را جمع بزنید تا نتیجه کلی بدست آید.

مقایسه نتایج خود با نتایج دیگران (هنجارها)

نتایج درصدها
مردان زنان

53 46 15




60 54 30
68 63 50
76 72 70
83 80 85

در این مقیاس، بر خلاف مقیاسهای دیگر، برای آنکه روحیه رقابت خود را بشناسید، باید درصدها را وارونه کنید. مثلا، مردی که نمره 53 و یا زنی که نمره 46 بدست می آورد، روحیه رقابت او در 85 درصد قرار میگیرد. یعنی، می توان گفت که او از نظر رقابت کردن با دیگران، از 85 درصد آنها بالاتر یا دست کم برابر با آنهاست.


  • bey tooth
مقیاس خودسنجی پرخاشگری آیزنک و گلینویلسون
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
مقیاس خودسنجی پرخاشگری آیزنک و گلینویلسون

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس خودسنجی پرخاشگری آیزنک و گلینویلسون


روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد




معرفی پرسشنامه

این مقیاس از سی سؤال سه گزینهای تشکیل میشود که آزمون خشونت در مقابل دلرحمی آیزنک استخراج شده است. آیزنک معتقد است، نمودهایی که در افراد خشن مشاهده میشوند عبارتند از پرخاشگری، پرمدعایی، پیروزیطلبی، زیرکی، هیجانخواهی، تعصب در عقیده و مردانگی.

  • bey tooth
گزارش کارآموزی شهرداری با فرمت Word کامل
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 624 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66
گزارش کارآموزی شهرداری با فرمت Word کامل

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

همانطور که می دانیم در دنیای امروز نمی شود با کاتب و مورخ و یک وزیر اعظم و چند مشاور٬ مملکتی را چرخاند.جهان امروز برای رسیدن به آنچه که می خواهد نیازمند علم و فن آوری است٬ آن هم بگونه ای سیستماتیک. دیگر نمی توان حجم اطلاعات رادردفاترو برگه ها گنجاند٬ آن هم بدون ارائه راهکار و برنامه منظم. دنیای مابه دنبال کوچکترین جایی است که بتواند مقادیر زیادی اطلاعات و داده را به طرز باورنکردنی در خود ذخیره کند در واقع دنیای ما به دنبال این است که از نبودها٬ هستی بسازد و باور نکردنی ها رابه یقین تبدیل سازد. بزرگترین واحد و موسسه و تشکیلات امروزه دولت ها هستند. دولتها مجموعه ای بزرگ هستند که دارای زیر مجموعه های بسیار هستند که اگربخواهیم سرشاخه انشعاب آنها راگرفته و پیش برویم٬ کار بسیاردشواری می باشد . حتی این مجموعه هم خود زیر مجموعه های دارد.وهمچنین زیر مجموعه هاو زیرمجموعه های آنها همگی باهم مرتبط هستند اینها از طرفی با یکدیگر ارتباط دارند و از سوی دیگر با مردم که تحت عنوان ارباب رجوع از آنها یاد می شود

فصل اول : آشنایی کلی با سیستم کاری شهرداری

شهرداری:

یکی از سازمان های مذکور سازمانی شهرداری نام دارد. قبل از اینکه سراین بحث را بشکافیم یاد آوری نکته ای لازم می باشد.3نوع شرکت از لحاظ نوع و ماهیت وجود دارد:

شرکت های خدماتی:که باارائه خدمات به مشتریان خود ادامه حیات می دهند.

شرکت های بازرگانی:

کالای تولید شده و آماده را به فروش می رساند. شرکتهای تولیدی:که از مواداولیه وخام٬ کالای ساخته شده را به تولید وبه بازار عرضه می کند. شهرداری بر خلاف سازمانی مانند استاندارد که ماهیتی کاملا دولتی دارد موسسه ای نیمه دولتی محسوب می گردد(هم دولتی وهم خدماتی). این سازمان بخشی از بودجه خود را از طریق ارائه خدمات به ارباب رجوع تامین می نماید مجری اکثر پروژه های در حال احداث یا احداث شده در سطح شهرها ٬ شهرداری است که این سازمان با نظارت مستقیم خود اجرای این طرحها را به پیمانکاران خصوصی واگذار می کند. همانطور که می دانیم هرموسسه ای صاحب یا مدیرمسئولی دارد که اهداف کلی و خط مشی های اساسی آن سازمان را تعیین می کنند. مدیر شهرداری هم شخصی است که شهردار نامیده می شود. در گذشته شهرداری از سوی رئیس اداره استانداری یعنی استاندار تعیین می شد ولی چند سالی است که شهرداران در هر شهر توسط اعضای (شورای اسلامی شهر) تعیین می گردندکه افرادنامبرده هم با رای مردم انتخاب می شوند.این افرادپس ازبرسی های لازم وتعیین صلا حیت های آنها در زمینه های مختلف (علمی٬عقیدتی٬شهامت و پشتکار و اتکا به نفس)مبادرت به تعیین شهردار می ورزند.که وظیفه ای بس دشوار است وحتی فراتر از مدیر یک موسسه بودن می باشد.چون جدا از اینکه وظایف یک مدیر آشنایی به کار٬ رسیدگی به امور مالی واداری و امور پرسنل آن موسسه می باشد٬ رسیدگی به وضع شهر نیز از دیگر وظایف شهردار و سازمان شهرداری است.پاکسازی خیابانها و کوچه ها و معابر از زباله٬ برف روبی شهر در زمستانها٬ تامین فضای سبز مورد نیاز برای شهر و آسایش شهروندان-ایجادمعابر مناسب جهت ترددخودروها و شهروندان-رسیدگی به ظاهر شهر که آراسته و زیبا به نظر آید- ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی مناسب جهت استفاده شهروندان و بازدیدکنندگان خارجی(شامل جهانگردان و توریستهای داخلی)-آسفالت خیابانها -جدول کشی-نظارت بر کارساختمان سازی و معماری شهرکه از حالت هنجار وخوشایندروبه ناهنجاری و بی نظمی نرود و بسیاری وظایف دیگر که ازحوصله بحث خارج است. مراحل که برای در اختیار گرفتن یک پروژه توسط پیمانکار صورت می گیرد به شرح زیر است:

 مراحل واگذاری یک پروژه به پیمانکار:

که شهرداری از طریق آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار٬ اعلام در تلویزیون یا درج و پخش اعلامیه٬ اعلام می دارد که شهرداری در نظرداردیک طرح٬ پروژه یافعالیت در سطح شهر از طریق مناقصه به پیمانکار بخش خصوصی واگذار کند که از پیمانکاران واجد شرایط دعوت بعمل می آید تا در مناقصه مزبور شرکت نمایند که از بین افراد شرکت کننده یکی از آنها (حقیقی یا حقوقی) مناقصه را می برد ودر این زمینه قرارداد لازم را با کارفرما که شهرداری می باشد٬ می بنددوتنظیم می کندوسپس شروع به کارمی نماید.واین امور مربوط به پیمانکار می شود که در فصل های بعدی به آن مفصلا خواهیم پرداخت .درواقع شهرداری فقط ناظر بر پروژه ها و فعالیت ها می باشد و خود عملا مجری طرح نمی باشد ٬ شاید این کار برای شهرداری صرف بیشتری دارد. به خدمت گرفتن کارگر و صرف هزینه بالا و زمان از دلایل واگذاری این امور به پیمانکار خصوصی است. نحوه نظارت مرکز بر مناطق: شهرداری مرکز اول هر سالی از هر واحد خود گزارشی را مبنی بر ارائه صورت و آماری از درآمدها و هزینه هایی که در سال گذشته کسب کرده اند ٬ طلب می کند وقتی این گزارشات به مرکز می رسددر مرکز کمیته ای تشکیل می شودتحت عنوان کمیته بودجه که درواقع مسئولیت تعیین بودجه برای کل سیستم شهرداری و تقسیم آن در بین مناطق شهرداری از وظایف این کمیته می باشد. با رسیدن گزارشات به مرکز و بدست کمیته٬ بودجه درآمدها و هزینه ها مقایسه می شوند.هزینه های جاری و عمرانی با هم مقایسه می گرند و برنامه ای که شهرداری برای سال جاری دارد مورد بررسی قرار می گیرد. نهایتا بودجه ای در نظر گرفته شده و درآن اقلامی را که ذکر شده٬ تفکیک می شودو این بودجه به مناطق شهرداری با تشریفات قانونی و اداری ابلاغ می گردد.مناطق هم موظفند طبق بودجه پیش بینی شده عمل نمایند.به طور مثال در یکسال ممکن است بودجه ای که پیش بینی شده شامل این باشد که 60%بودجه ای صرف هزینه های عمرانی و بقیه صرف هزینه های جاری گردد.یادر سال دیگر ممکن است عکس این واقع اتفاق بیفتد.این بستگی به خط مشی هایی دارد که شهرداری در سال مالی جاری پیش رو دارد. تمام ترازهای افتتاحیه٬ تراز اختتامیه و تراز های آزمایشی که آخر هر ماه در واحد حسابداری تنظیم می گرددو صورت های مالی و گزارشات مختلف بایدجهت اطلاع و اعمال نظر به مرکز ارسال گردد. هر تصمیمی که در مورد تغییرات حقوق ودستمزدها و یا خط مشی ها در مرکز و توسط روسای ارشدگرفته شود در تمام سازمانهای تابعه قابل اجرا است. طبقه بندی افراد و مسئولیتهای آنها در این سازمان: همانطور که قبلا نیز اشاره شد٬ مدیران سازمان شخصی است بانام شهردار که وظایف ایشان به اختصار توضیح داده شد. شهردار در زمینه های مختلف٬ معاونانی را برای خود برگزیده که از قبیل : معاونان اداری و مالی و معاون عمرانی می باشد. معاون اداری و مالی: همانطور که از نامش پیداست ٬ هر امری که در ارتباط با اداره و سازمان و مسائل مالی مربوط به آن باشد به عهده این شخص است.از جمله استخدام وبکارگیری افراد٬ پرداختها و کنترل امور مالی سازمان٬ نظر دهی راجع به بودجه ٬ کنترل عملکرد مالی سازمان های تابعه و مناطق و هدایت آنها بر عهده این مرجع می باشد.در واقع ایشان نماینده شهردار در امور اداری و مالی سازمان محسوب می گردد. معاون عمرانی: نظارت و هماهنگی بر تمام پروژه های شهرداری ناظر بر اجرای آن است از وظایف معاونت عمرانی است و ایشان هم نماینده شهردار در این امور است.

مدیر امور مالی:

 حال معاونت اداری و مالی برای خود دو نماینده دارد: مسئول نظارت بر امور مالی و گزارش عملکرد و وضعیت مالی به معاونت اداری و مالی و همچنین شهردار است. بخش مالی سازمان حوزه ای دارد که زیر نظر مدیر امور مالی است و حوزه مالی نام دارد. حوزه مالی شامل چند واحد مجزا از هم در داخل سازمان (اعم از مرکز٬ مناطق و سازمانهای تابعه )است که شامل واحد حسابداری و واحد درآمد می باشد. واحد حسابداری: وظیفه ثبت کلیه رویدادهای مالی (اعم از اینکه هزینه ها ٬ درآمدها و سایر وقایع مالی)که در داخل و خارج سازمان بوقوع می پیونددو بطور مستقیم یا غیر مستقیم با اداره مرتبط است بر عهده دارد و نیز وظیفه تعیین حقوق ودستمزد و مزایای کارکنان٬ کمکهای دریافتی و پرداختی ٬ ارائه گزارشات مالی و هر امری که به مسائل مالی مرتبط است بر عهده این واحد می باشد. واحد درآمد: این واحد مسئول کسب درآمد برای سازمان است که خود شامل چند واحد است: واحد ساختمانی و شهر سازی تمامی درآمدهایی که از راه ساخت و سازهاو بطور کلی ساختمان سازی ها و مسائل شهری که عاید شهرداری می گردد از طریق این واحد تحقق می یابد.مانند:جریمه های اضافه بنا٬ عقب نشینی ها ودرطرح واقع شدن منازل٬ نظارت بر کار ساخت بنا ها و عوارض حاصله ازآن ٬ ارائه طرح کلی بناها و عواید حاصل از آن و... واحد درآمد که واحدهای ساختمانی٬ شهرسازی ٬ عوارض و نوسازی تمامی عواید خودرادر اسنادی به واحد درآمد گزارش می کنند.واحددرآمد هم باتوجه به موارد و ماده هایی که در بودجه پیش بینی شده عواید حاصله را ثبت کرده و به حسابداری ارسال می کنند. در حسابداری هم این اسناد را در سند حسابداری ثبت و به رایانه منتقل می کنند. واحد عوارض و نوسازی تمامی عوارض هایی که شهرداری برای شهروندان تعیین کرده از طریق این واحد جمع آوری می گردد مانند عوارض جمع آوری زباله. مدیر امور اداری: در واقع همکار معاون اداری و مالی شهرداری در زمینه مسائل مربوط به امور داخلی اداره است . مواردی مانند : تعدیل نیرو٬ به خدمت گرفتن نیرو٬ پاداش به نیروها٬ رسیدگی به اموری مانند :مرخصی ها٬ غیبتها و جرایم و تخلفات مربوط به پرسنل و... به عهده ایشان می باشد . در واقع نیاز پرسنل به غیر از موارد مالی ار طریق واحد اموراداری برطرف می گردد. امور اداری هم از واحدهای مجزا بنام حوزه تشکیل شده که در راس آن مدیر امور اداری است. واحدهای همانند:دایره کارگزینی٬دبیر خانه٬ روابط عمومی٬بایگانی٬طرح و برنامه دایره کارگزینی: وقتی فردی می خواهد به خدمت سازمان درآید٬ پس از اینکه توافقات لازم از طریق شهردار و معاونت اداری مالی صورت گرفت٬ بایستی فرد به دایره کارگزینی جهت تکمیل پرونده معرفی شود. تمامی پرونده های پرسنل افراد شاغل در سازمان در این دایره نگهداری می شود. فرد پس از تهیه مدارک لازم و ارائه آن به این دایره٬ به خدمت سازمان درامده ومشغول به کار می شود.این سازمان فرد را باتوجه به تخصص و کارایی های که صاحب آن است به واحد مربوطه معرفی می کند که نامه ای تهیه می شود و در دبیر خانه تایپ شده و شماره می خورد و به امضای شهردار و معاونت اداری و مالی می رسد که ابلاغ نام دارد.  فرد به همراه ابلاغ به واحد که قرار است اعزام شده می رود.یک برگ از ابلاغ هم از طریق دبیر خانه به آن واحد ارسال می گردد. حتی سقف حقوق ومزایایی که فرد دریافت می کند نیز کارگزینی تعیین کند و به واحد حسابداری طی نامه ای گزارش می کند تا واحد حسابداری هم حقوق نامبرده را در هر ماه بر اساس معیارهاوسقفهای از پیش تعیین شده و ارائه شده از سوی کارگزینی پرداخت نماید. سوابق مربوط به بیمه و بازنشستگی و تسویه حساب هم از مواردی است که به کارگزینی ارتباط می یابد.در این صورت فردی که در حال بازنشستگی یا تسویه حساب باشد٬ برگه ای در دست دارد که بخشی از آن باید به تائید این دایره برسد. ولی محاسبات حق سنوات و غیره در واحدحسابداری صورت می گیرد. تعیین ساعات کار کردو رسیدگی و گزارش جرائم مربوط به غیبتها و مرخصی ها هم از طریق گزارش دبیر خانه به این واحد صورت می گیرد. بسیاری از امور دیگر در این دایره انجام می گیرد که از بیان آن خودداری می کنیم. دبیر خانه: دبیرخانه مسئول تایپ کردن نامه هایی است که ازواحدهای دیگر سازمان به این واحد ارسال می گرددو همچنین تمام مرسولاتی که از سازمانهای دیگر و اشخاص حقیقی وحقوقی به شهرداری ارسال می گردد٬ ابتدابه دبیرخانه رسیده و پس از ثبت در دفاتر و مربوطه ارسال می شود.در کل امور مربوط به نامه نگاری ها و ثبت و نگهداری آنها به واحدها در سازمان به عهده این واحد می باشد.همچنین گزارش غیبتها٬ مرخصی های پرسنل به مدیر امور اداری و دایره کارگزینی از وظایف دیگر این واحد می باشد. روابط عمومی: این واحد مسئول برقراری روابط شهروندان با سازمان٬ پرسنل باهم٬پرسنل با مدیران ارشدو تکریم ارباب رجوع می باشد.و همچنین برقراری دوره های آموزشی برای پرسنل در سازمان٬ مسئول اعلام آگهی ها و اعلامیه های مهم در سازمان و هر گونه برنامه رفاهی که سازمان برای پرسنل خود در نظر دارد٬ در این واحد صورت می پزیرد.ایجاد و برپایی مراسم های جشن یا تکریم پرسنل و فرزندان آنها از دیگر وظایف این واحد می باشد.رسیدگی به شکایات مردم و معرفی آنها به واحدهای دیگر جهت رفع مشکل٬ راهنمایی ارباب رجوع در رابطه باحل مسائل مربوطه٬ ایجاد بیانه ها و ارسال آنها به واحد ها جهت احترام وتکریم مراجعه کنندگان نیز از وظایف این واحد تلقی می شود. بایگانی: بایگانی مستقیما با دبیر خانه در ارتباط است.وقتی نامه ای از سوی یک واحدنوشته می شود٬ زیر نامه با امضای مسئول واحد تائید می گردد. این نامه به دبیرخانه رفته در آنجا تایپ رایانه ای می شود.بعد از تایپ به دفتر شهردار رفته تا به تائید ایشان برسد.(امضای معاونان ایشان هم مورد قبول است)بعد از امضا نامه دوباره به دبیرخانه برگشته و از آنجادردفاتردبیر خانه شماره می خورد.این نامه شامل 3صفحه است.یک صفحه باید به واحدی برود که نامه از آن آمده است.صفحه دوم به شخص یامکانی که نامه باید به او یا آنجا ارسال شود٬ می رسد.صفحه سوم این نامه به واحد بایگانی سازمان ارسال می شود تا در آنجا سالها نگهداری شود.در بایگانی نامه ها و اسناد به اساس سال٬ ماه ویامضمون آنها طبقه بندی می شوند تا دسترسی به آنها آسانتر گردد. طرح و برنامه: این واحد٬تشریفاتی و بلا استفاده می باشد.مسئول تعیین راهبردهاو تعیین خط مشی سازمان است که برنامه های آتی سازمان به صورت تخصصی طراحی می گردد. اما میدانیم که این کارچه بصورت تخصصی و چه بصورت عادی٬ توسط مدیران عالی سازمان صورت می پزیرد.


  • bey tooth
مقاله عوامل بهینه IT در سازمان ها (word)
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مقاله عوامل بهینه IT در سازمان ها (word)

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مقاله عوامل بهینه IT در سازمان ها (word)

مقدمه:

امروزه گسترش فعالیتهای بازرگانی، جهانی شدن و تغییرات وسیع تکنولوژیک در محیط سازمانها باعث گردیده که آنها برای حفظ بقاء و مزایای رقابتی خود از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند لازمه انعطاف پذیری تغییرات سریع است و تغییرات سریع بدون داشتن اطلاعات امکان پذیر نیست، در نتیجه اطلاعات که به عنوان یک منبع بسیار پر ارزش در کنار سایر عوامل موثر در هر سازمان مطرح است. وجود سیستم های اطلاعاتی یکپارچه از ضروریات حرکت به سمت کسب و کار الکترونیک و رقابت بوده و استفاده از فن آوری اطلاعات (IT) و سیستم های اطلاعاتی (IS) برای کلید سازمانها و شرکتها ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد. بسیاری از سازمانها به اهمیت فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر سرعت و دقت گردش کارها، رضایت بیشتر مشتریان یا سیستم های پشتیبانی، تصمیم گیری مدیران و به ویژه کارآیی آن واقف شده اند و این امر باعث گردیده که به سرعت به سمت استفاده از آن روی آورند. هر شرکت یا سازمانی شامل 3 هسته اصلی یعنی فرایند تصمیم گیری، جریان اطلاعات و جریان مواد است، که فن آوری اطلاعات روی هر 3 هسته فوق می تواند تاثیر بگذارد. کاربرد فناوری اطلاعات، شرکت ها را قادر می سازد امتیازات مهمی از قبیل موارد زیر کسب کنند:

1- صرفه جویی در هزینه و بهبود بخشیدن جهت تبادل اطلاعات .

2- اجتناب از خطاهای انسانی هنگامی که وظایف، تکراری یا بسیار پیچیده است.

3- صرفه جویی مالی بدلیل کاهش خطاها و زمان انجام وظایف.

4- ادغام و هماهنگی چندین وظیفه در یک وظیفه.

5- بهبود بخشیدن کارایی و اثربخشی سازمانی.

6- بهبود مدیریت میانی و کاهش فرآیندهای زائد از طریق اطلاعات مفیدتر.

ولی اجرای پروژه های (IT) در آنها بدون مشکل نبوده و اجرای غیر صحیح، ناقص یا بدون برنامه ریزی مناسب باعث شکست یا توقف آنها با تحصیل هزینه های هنگفت می گردد. علی رغم وابستگی زیاد سازمانها به (IT)، باوراین که هنوز کل پروژه های IT، به نوعی با شکست مواجه می شوند مشکل است. مطالعات نشان می دهد که بالغ بر 50 درصد پروژه های فن آوری اطلاعات شکست می خورند، 83 درصد از آنها اهداف تحویل و قیمت را محقق نمی کنند و بیش از 30 درصد آنها قبل از تحویل به طور کامل منحل می شوند. و این در حالی است که شکست یا موفقیت پروژه (IT) توان تاثیر روی تمام افراد درگیر در پروژه، از تیم پروژه گرفته تا کل سازمان و نهایتا مدیریت عالی را دارا است. پروژه های (IT) موفق منابع قابل سنجشی را برای سازمان داشته و پیشرفت شغلی افرادی را که در این نوع پروژه ها کار می کنند، بهبود می بخشند، در صورتیکه پروژه های ناموفق از لحاظ راهبردی به دلیل شکست در ایجاد تغییر و به لحاظ عملیاتی به دلیل شکست در ارائه راه حلهای قابل اجرا که خواسته های سازمان را برآورده می سازند در سازمان عدم اطمینان بوجود می آورند....


  • bey tooth
مقاله نظریه آشوب
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
مقاله نظریه آشوب

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

عنوان مقاله: تغییر سازمانی از دیدگاه نظریه آشوب


مولف/مترجم: دکتر اکبر اعتباریان


موضوع: مدیریت تغییر / مفاهیم نوین در سازمانها


سال انتشار:میلادی2008


وضعیت: تمام متن


منبع: ماهنامه تدبیر-سال هجدهم-شماره 190


چکیده:

نظریه ها و الگوهای سازمان و مدیریت همچون بقیه رشته های دانش تحت تاثیر پارادایمهای علمی قرار دارند. دو پارادایم مهم یعنی پارادایم نیوتنی و پارادایم آشوب به طور جدی نظریه و الگوهای سازمانی را تحت تاثیر خود قرار داده اند. در نظریه های ماشینی نظم، ثبات و پایداری و انعطاف ناپذیری جزء ویژگیهای ذاتی سازمانها به حساب می آید. بنابر این پس از تعریف ساختار، برنامه ها و تعیین رویه ها و روشها در سازمان، تغییر معنایی نخواهد داشت. در نظریه های ارگانیک، سازمان همچون ارگانیزم زنده، مریض و بیمار می شود؛ بنابر این برای بهبود آن باید دست به تغییر زد. در اینجا تحت تاثیر پارادایم نیوتنی، تغییرات را می توان مثل یک ماشین از قبل طرح‌ریزی کرد، نتایج آن را پیش بینی نمود و بدون کم و کاست به اجرا گذاشت و در این میان نقش محوری و تعیین کننده بر عهده رهبری تغییر است. نظریه سیستم های پیچیده و آشوب، اساس پارادایم دیگری است که حوزة مدیریت را نیز همچون دیگر حوزه های علمی تحت تأثیراصول خود قرار داده است. نظریه پیچیدگی برای مدیران این پیام راداردکه دوران مدیریت ازطریق اهداف سلسله مراتبی یاازطریق منطق از پیش تعیین شده و کنترل های دقیق، به سر آمده است. در شرایط آشوب و بی نظمی، سیستم ها دائما بین جاذبه های مختلف در نوسان هستند(تعادل پویا) و گاه تغییرکوچکی باعث بروز تغییرات وسیع و ریشه ای در سیستم می شود. برای مدیریت تغییر در سیستمهای پیچیده و آشوبناک، روشهای سنتی دیگر پاسخگو نیست و مدیران باید منطق تغییر در این سیستم ها را بیاموزند.


مقدمه


حدود500 سال قبل ازمیلادمسیح ، هراکلیوس فیلسوف یونانی اظهار داشت: «هیچ کس بیش از یک بار نمی تواند در یک رودخانه جاری شنا کند». این نشان می دهد از دیر باز «تغییر» با چنین باریک بینی هایی مورد توجه بوده است. با این وجود آدمی ثبات را دوست دارد، زیرا در تغییر ترس از ناشناخته ها نهفته است. دکارت طبیعت را مادة بی روحی می دانست که کل آن را می توان با تحلیل اجزایش شناخت. (شناخت استقرایی) از نظر نیوتن طبیعت ماشین خوش رفتاری است که خداوند با قوانین معینی آن را به کار انداخته است که اگر، آن قوانین راپیدا کنیم، قادر خواهیم بود آن را تحت اختیار خود درآوریم. در این چارچوب، تغییرات، قابل پیش‌بینی، قابل محاسبه،قابل برنامه‌ریزی وپیشگیری بوده است.
در پارادایم نیوتنی، سازمان به مثابه ماشینی است که با یک طرح دقیق از پیش تعریف شده و با استقرار انسانها(به عنوان اجزای ماشین) در محلهای تعیین شده، قادر است در مسیری که برای آن پیش‌بینی شده است، حرکت کند. اما تحولات شگرف درحوزه های مختلف شامل حوزه رقابت، تولید، تجارت و کسب و کار، دانش و آگاهی مشتریان، ساختار منابع تولید، دانش و فناوری و فنون و حذف مرزهای سنتی سازمانها و جوامع و افزایش ارتباطات و تعاملات بین آنها منجر به ظهور پیچیدگیهایی شده است که اداره و پاسخگویی به نیازهای آن، بیرون از توان پارادایم نیوتنی بود. نظریه سیستم‌های پیچیده و آشوب، اساس پارادایم دیگری است که قدرت تبیین و توجیه شرایط جدید را دارد و حوزة مدیریت را نیز همچون دیگر حوزه‌های علمی تحت تأثیراصول خود قرار داده است.


  • bey tooth
مجموعه پروژه زبان های برنامه نویسی( پیشنهادویژه )شامل مجموعه چند سورس برنامه جالب دایرکتور director مجموعه سورس ساده سی شارپ C بخش اول مجموعه برنامه های ساده با زبان سی شارپ بخش دوم مجموعه سورس های ساده سی شارپبخش سوم مجموعه 4 سورسکدهای ساده سی شارپبخش چهارم مجموعه 1001 پروژه جالب و مفید PHP پی اچ پی مجموعه 100 سورس php بخش دوم
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 84446 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
مجموعه پروژه زبان های برنامه نویسی (پیشنهادویژه )

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مجموعه چند سورس برنامه جالب دایرکتور director

MacroMedia Director که هم اکنون بخشی از خانواده ادوبی است که جزو قدیمی ترین نرم افزارهای ساخت برنامه‌های چند رسانه‌ای هست که تا حد زیادی به برنامه Flash شباهت دارد. Flash بیشتر برای ساخت نرم افزارهای تحت وب تخصصی شده و Director هم برای برنامه‌های چند رسانه‌ای که روی CD ارائه می‌شود البته با دایرکتور هم می‌توان برنامه‌های تحت وب ایجاد کرد و برعکس.

نرم افزار Director ابزاری قدرتمند جهت ساخت برنامه های چند رسانه ی می باشد که با کمک این نرم افزار به راحتی قادر به ساخت نرم افزار های آموزشی، بازی ها، نمونه های اولیه نرم افزار های تجاری، شبیه ساز ها، سی دی های مالتی مدیا و ... خواهید بود.

در این قسمت چند سورس ساده و خیلی جالب از این نرم افزار کاربردی چندرسانه ای را برایتان طراحی کرده و در اختیارتام گذاشته ایم.

می توانید این مجموعه را بصورت رایگان دانلود نمایید و از سورس پروژه های ماکرومدیا دایرکتور بهره ببرید.

سورس برنامه های دایرکتوری که در این پکیج دریافت می کنید، عبارتنداز:

برنامه جالب طراحی کشتی شناور روی آب با Director : در این بخش دو سورس جالب از طراحی یک کشتی شناور روی آب با سرعت های آهسته و زیاد را می توانید داشته باشید.

برنامه دایرکتور بعدی مربوط به اشاره گر ماوس است. در این بخش هم دو نمونه جالب که یکی مربوط به پیاده سازی محیط گرافیکی کشیدن نقاشی با استفاده از اشاره گر ماوس است، را در اختیارتان گذاشته ایم.

سورس دایرکتور بعدی مجموعه مربوط به طراحی یک کبوتر زیبای در حال پرواز است. این نمونه سورس های چندرسانه ای می توانند برای علاقه مندان به برنامه نویسی در محیط های Multi media بسیار جالب باشند.

سورس بازی ساده ماشین با Director : این بازی جالب نیز در یک محیط خیلی زیبا طراحی و پیاده سازی شده است.

برنامه Director زووم کردن تصویر : در این سورس پروژه جالب، یک اتاق در نمایش سه بعدی طراحی شده است که می توان تصویر مربوط به اتاق را Zoom کرد.

مجموعه سورس ساده سی شارپ #C - بخش اول

در این پست میتوانید بخش اول مجموعه ای از پنج سورس کد ساده و ابتدایی نوشته شده به زبان برنامه نویسی سی شارپ #C را بصورترایگان دانلود کنید.

مجموعه سورس های ساده با زبان سی شارپ را در چند بخش جداگانه در اختیارتان خواهیم گذاشت.

در این جا بخش اول از این مجموعه را میتوانید دانلود نمایید و از آنها بهره ببرید.

این پکیج ساده از برنامه های #C میتواند برای برنامه نویسان مبتدی و کسانی که میخواهند با داشتن نمونه های اولیه به برنامه نویسی با این زبان قدرتمند و پرطرفدار بپردازند، بسیار مناسب میباشد.

برنامه هایی که در در این پکیج میتوانید دانلود کنید، عبارتنداز:

برنامه اطلاعات درایوهای سیستم

در این پروژه ساده و جالب، کاربر با انتخاب درایو مورد نظرش روی فرم اجرای برنامه، میتواند اطلاعات Drive سیستم از جمله، نام درایو، نوع درایو، ریشه دایرکتوری، و حجم کل و فضاهای خالی درایو را در یک نمودار دایره ای ببیند.

سورس Drag کردن عکس روی فرم

با اجرای این برنامه جالب، فرمی باز میشود که شامل یک گزینه Load کردن عکس از سیستم روی فرم است. با کلیک روی این گزینه، آدرس عکس مورد نظرتان باز میشود و با انتخاب آن، عکس روی محل تنظیم شده روی فرم نمایش داده شود. و نکته جالب در این برنامه این است که پس از لود شدن عکس با کشیدن عکس روی بخش destination فرم، عکس در آن قسمت کپی میشود.

سورس کد عملیات روی تاریخ

در این سورس سی شارپ روی فرم برنامه میتوانید دو تاریخ را در بخش های مشخص شده وارد کنید و آنها را با هم مقایسه کنید، از هم کم و یا با هم جمع کنید و همچنین میتوانید تاریخ روز بعدی را به دست آورید. در حین اجرای برنامه چک میشود که شما فرمت تاریخ را درست وارد کنید، برای مثال نمی توانید برای بخش روز عددی بیشتر از 31 را وارد کنید.

برنامه #C کپی فایل روی سیستم

با اجرای این برنامه سی شارپ، میتوانید دو آدرس مبدا و مقصد را برای فایل مورد نظرتان تعیین کنید و با کلیک روی دکمه Copy فایلی که انتخاب کرده اید در آدرس مقصد کپی خواهد شد.

سورس کد لایه گذاری رنگی روی عکس

سورس ساده و جالبی از لایه گذاری روی تصاویر را میتوانید داشته باشید. در این برنامه همچنین قابلیت عکس گرفتن از صفحه نیز گنجانده شده است. با استفاده از منوی فرم میتوانید تصویری را انتخاب کنید و به دلخواه روی آن لایه رنگی با وضوح مختلف قرار دهید و سپس در هر آدرسی که خواستید، آن را ذخیره نمایید.

مجموعه برنامه های ساده با زبان سی شارپ - بخش دوم

پکیجی از برنامه های ساده ای نوشته شده با زبان جالب و قدرتمند #C را دراین پست می بینید که برای علاقه مندان به برنامه نویسی می توانند بسیار مفید و کارا باشند.

برنامه هایی که در پکیج دوم از سورس برنامه های ساده زبان سی شارپ می توانید دانلود نمایید، عبارتنداز:

برنامه Common Port :

در این سورس برنامه ساده نوشته شده با زبان سی شارپ، می توانید پورت های مختلف سیستم تان را چک کنید و لیست آنها را مشاهده نمایید. همچنین می توانید لیست مودم ها را نیز ببینید.

سورس ساده isReverse :

برنامه isReverse در پکیجی که دانلود می کنید، عددی بین 10000 تا 99999 را می گیرد و مشخص میکند که عددی که وارد کرده اید، معکوس است یا خیر، عددی reverse است که از هر طرف که خوانده شود، یک عدد باشد مثل عدد 23132!

برنامه LongNumber :

دراین سورس کد میتوانید دو عدد طولانی را وارد کنید و آنها را با هم جمع و یا از هم کم کنید.

سورس پروژه miniTaskManager :

دراین سورس پروژه جالب، taskBar سیستم به زیبایی شبیه سازی شده است. با اجرای برنامه فرمی شبیه به تسکبار ویندوز نمایش داده می شود که شامل یک صفحه از لیست پروسس ها و برنامه های در حال اجرا روی سیستم و همچنین منویی با گزینه های زیر است:

File : از طریق این بخش منو میتوان به گزینه های رفرش صفحه و پروسس ها، propertyها و خروج از سورس برنامه دسترسی داشت.

Option : در این بخش منو می توان تعیین کرد که always on top باشد یا خیر.

shut down : این زیر بخش از منو نیز شامل گزینه های shot down، restart، Standby، Hibernate و switch user می باشد.

برنامه Mode :

در این سورس ساده به زبان سی شارپ می توانید یک عدد را وارد کنید و برنامه mod آن را حساب و به شما نمایش می دهد.

مجموعه سورس های ساده سی شارپ-بخش سوم

در این قسمت، بخش سوم از مجموعه سورس کدهای ساده و ابتدایی زبان #C را در اختیارتان قرار داده ایم.

می توانید این داکیومنت را دانلود کنید و از مجموعه سورس های ساده و کارآمد نوشته شده در آن لذت ببرید.

برنامه هایی که در بخش سوم از پکیج برنامه های ساده سی شارپ وجود دارند، عبارتنداز:

برنامه سی شارپ Number_Date_To_Farsi :

این برنامه سی شارپ که بعنوان تبدیل ارقام عددی به حروف در چندین خط جالب و قابل فهم ، نوشته شده است. کاربر روی فرم اجرایی برنامه می تواند یک عدد را وارد کند و آن را تبدیل به حروف نماید و یا تاریخ عددی را وارد کند و با کلیک روی دکمه تاریخ شمسی، تاریخ تبدیل به حالت نمایش حروف با ذکر ماه و روز و سال می شود.

برنامه OpenCloseDrive با #C :

در این سورس کد ساده باز کردن درایو، تنها در چند خط ساده، می توان با کلیک روی دکمه open روی فرم، Drive لپتاپ یا سیستم را باز کرد.

سورس ساده سی شارپ MoveIcon :

در این سورس برنامه زبان #C، آیکونی روی صفحه به حرکت در می آید که اگر کاربر بتواند روی آن کلیک کند از حرکت می ایستد.

برنامه MultiplyLearning با سی شارپ :

در این برنامه جالب نمونه ی جالبی از آموزش جدول ضرب به شیوه ای جدید را خواهید دید. این برنامه ساده بسیار کاربردی و زیبا پیاده سازی شده است. با اجرای برنامه فرمی با دو دکمه create و answer باز می شود. وقتی روی دکمه create کلیک میکنید، بصورت تصادفی یک سوال از ضرب دو عدد نمایش داده می شود. باید جواب را وارد کنید و با کلیک روی answer مشخص می شود که پاشخ شما صحیح بوده است و یا غلط.

سورس Permutation در csharp:

در این سورس کد ساده محاسبه جایگشت اعداد در سی شارپ نیز تعداد اعداد را وارد کرده و تمام جایگشت های ممکن آن را مشاهده خواهید کرد.

مجموعه 4 سورسکدهای ساده سی شارپ-بخش چهارم

بخش چهارم از سورس برنامه های ساده ی زبان سی شارپ را می توانید از این قسمت دانلود کنید که برای مبتدیان برنامه نویس بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

سورس برنامه های سی شارپی که در پکیج چهارم این مجموعه دریافت میکنید عبارتنداز:

سورس سی شارپ longfact

در این سورس کد ساده و ابتدایی نوشته شده با زبان سی شارپ، در چندین خط کد، فاکتوریل یک عدد که کاربر وارد میکند، محاسبه می شود. این برنامه سی شارپ factorial اعداد بزرگ را نیز محاسبه میکند.

برنامه reverseString با زبان #C

در این سورس #C، رشته ای از ورودی گرفته می شود و مشخص میگردد که رشته دارای خاصیت palindrome هست یا خیر. یعنی چک می شود که متقارن است یا نه و از هر دو طرف رشته به یک صورت خوانده می شود.

سورسکد محاسبه محیط و مساحت شکل در سی شارپ

سورس برنامه ساده و جالبی از زبان سی شارپ برای محاسبه محیط و مساحت شکل ها نوشته شده است. در این برنامه ساده می توان شکل موردنظر را از بین مربع، مستطیل، لوزی و متوازی الاضلاع انتخاب نمود و مطابق با شکل اندازه های مورد نیاز مثلا برای مربع اندازه یک ضلع، برای مستطیل اندازه طول و عرض، در لوزی اندازه یک ضلع، قطر کوچک و قطر بزرگ و همچنین در متوازی الاضلاع اندازه های طول، عرض و ارتفاع را وارد کرده و با کلیک روی دکمه محاسبه، اندازه محیط و مساحت شکل موردنظر محاسبه و نمایش داده می شود.

سورس پروژه ایجاد Shortcut با #C

این سورس جالب و ساده نوشته شده با زبان سی شارپ، نحوه ایجاد یک shortcut میانبر برای یک فایل روی سیستم را بسیار جالب نشان می دهد. در این سورس ساده #C، مسیر فایل اصلی که قصد ایجاد میانبر از آن را دارید، از کاربر خواسته می شود و سپس آیکون میانبر باید انتخاب شود. پس از آن نیز کلید میانبر برای اجرا را می توان تعیین کرد. پس از انتخاب این موارد و کلیک روی دکمه ذخیره، آیکون shortcut مربوط به فایلی که خواسته بودید در مسیری که تعیین کرده اید ایجاد میگردد.

برنامه سی شارپ حرکت رشته

در این سورس ساده از زبان سی شارپ، رشته ای از ورودی گرفته می شود و با کلیک روی دکمه right به سمت راست حرکت میکند و با کلیک روی دکمه left به سمت چپ می رود.

مجموعه 100-1 پروژه جالب و مفید PHP پی اچ پی

Php (پی اچ پی) یکی از پرطرفدارترین زبان های پردازه نویسی متن باز (Opensource) است که بیشتر برای طراحی برنامه های سمت سرور در وب سایت های پویا مورد استفاده قرار میگیرد.

این زبان برنامه نویسی برای طراحی وب توسعه یافته است اما میتوان از آن بعنوان یک زبان عمومی استفاده کرد.

ساختار این زبان بسیار شبیه به زبان C و زبان برنامه نویسی perl است. شکل پذیری فوق العاده و همگونی آن با اغلب بانک های اطلاعاتی از قبیل Mysql قدرت آن را افزایش داده است.

در این مجموعه جالب و بسیار کاربردی بیش از 100 سورس کد مفید که با زبان برنامه نویسی وب php نوشته شده اند، را در اختیارتان قرار داده ایم. میتوانید این مجموعه را دانلود کنید و از برنامه های جالب آن در پروژه هایتان استفاده نمایید. مجموعه دوم از سورس کدهای زبان پی اچ پی را نیز در پستهای آینده در اختیارتان قرار خواهیم داد.

چند نمونه از سورس کدهایی که در این مجموعه کامل پروژه های پی اچ پی دریافت میکنید، عبارتنداز:

accounmanager

Dreamcatcher's Simple Counter

Bandwidth Bandit

echat_plugin

bannermanager

emailsubscribesystem

blahcam

Banner Manager

check

counter

► formmail

gallery

freeforalllinks

Go2_Search

groupmailer

Home Free

imagecounter

linkssearch

members_area

messageboardphp

noleech

newsadmin

newspublisher

bookofguests

calendrier

CGI Proxy v1.0 Anonymizer

bannerexchange

Links Manager

Headlines-0.5.tar

مجموعه 100 سورس php - بخش دوم

بخش دوم پکیج شامل بیش از 100 سورس دیگر از برنامه های جدید و جالب به زبان برنامه نویسی وب PHP پی اچ پی را در اختیارتان گذاشته ایم که میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.

زبان وب Php سرویسی از مجموعه فایل های کتابخانه ای c را ارایه می دهد که به آسانی درون زبان قرارگرفته و با انعطاف بسیار به آن قابلیت پاسخ دهی سریع برای تغییرات در وب را می دهد.

در این پست جالب کاربران گرامی Sourcecodes مجموعه دوم از برنامه های نوشته شده با زبان جالب و کاربردی پی اچ پی را میتوانند دانلود نمایند و از سورس های آن در پروژه های بزرگتر (با اندکی تغییر) بهره بگیرند.

نمونه ای از پروژه های موجود در این پکیج شامل موارد زیر می باشند:

phpusers

powerlist

puredomain

ralfchat

randompicker

redirect_it

searchengineposition

SolutionScripts TopSites

superguest

tagger

meta_tags

php-calendar

phpexchange

phpMyChat

textcounter

topsites

textclock

totalalumni

urlsubmit

مجموعه 800 سورس کد و پروژه به زبان ویژوال بیسیک VB

در این پکیج بیش از 800 سورس کد جالب و بسیار مفید از پروژه های نوشته شده به زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک VB را در اختیارتان گذاشته ایم. میتوانید بصورت رایگان آنها را دانلود کنید و از آنها بهره ببرید.

زبان ویژوال بیسیک مشابه زبان Basic است و زبان برنامه نویسی میکروسافت ویندوز است که برای یادگیری آسان و برای برنامه نویسان تازه کار طراحی شده است .این زبان فقط برای ساختن برنامه های کاربردی واسط کاربر ساده ساخته نشده بلکه میتواند برای توسعه ی برنامه های کاربردی پیچیده نیز بکار رود. برنامه نویسی در VB یک ترکیب بصری چیدن اجزا یا کنترل ها روی یک فرم با تعیین مشخصات و عملیات آن اجزا میباشد. .و نوشتن خطوط کد اضافی برای عملیات بیشتر است.

برنامه های ویژوال بیسیک درمحیط توسعه یافته مجتمع (IDE) طراحی وساخته می شوند.IDE به برنامه نویس این اجازه را می دهد که برنامه های خود را به صورت مناسب و راحت ایجاد،اجرا و خطایابی کند.

در اینجا یک پکیج کامل از بیش از 800 سورس جالب از این زبان برنامه نویسی را میتوانید دانلود نمایید و از آنها استفاده نمایید.

برخی از برنامه های VB موجود در این مجموعه عبارتنداز:

DesignPatterns

EditorsNote

SiteSkinning

SQLXML3

StoredProcedures

XMLFiles

WickedCode

Serving

CuttingEdge

VB6 and Bas Files

VB6 and CAB files

Controls Combo Box

Controls PictureBox

Controls WebBroswer

ADO XML Converter

Converts IP to Names

Email by Outlook Automation

Email address harvesting

Timesheets

GDI TypeLib TLB

VB6 and Help

backbuf

bitmap

gradsamp

Graph

sidescroll

Superpack

Image Shaped Form Example

Transparrency Example

Capture and Print the Screen a Form

Simple Sprite Animator

Thumbnail Image Browser

API System Monitor

Connected

manychat

Voice

URLS

irccode

sendfile

VB6 and Keyboard

Binary To Dec To Binary Program

VB6 and Media

VB6 and Internet

VB6 and Icons

rollover sound

Record-Save from CD Track

Media Player

SoundCard Check

MP3 Player

VB6 and Menus

VB6 and Networking

Windows API Class

Registry Editor

Get sub keys and values for a registry key

VB6 and ScreenSavers

VB6 and Security

VB6 and Shell

File System

SQL Code Generator

Alarm Clock

Task_Modi

EliteSpy


مجموعه تصاویر تکرار شونده background برای صفحات وب

در این پست مجموعه تصاویری مناسب و زیبا برای background صفحات وب سایت شما قرار داده ایم. آنها را دانلود و استفاده نمایید.

با دانلود این مجموعه میتوانید در هر گونه وب سایتی که دارید، تصاویری زیبا و با حجم کم برای تصویر زمینه وب سایت انتخاب کنید.

یکی از ویژگی هایی که باید وب سایت شما داشته باشد این است که به سرعت لود شود. شاید پیدا کردن تصویر زمینه مناسب و همچنین با حجم کمی که به سرعت لود شدن وب سایت کمک کند، کار سختی باشد.

در مجموعه عکس هایی که جهت استفاده شما قرار داده ایم، میتوانید تصاویر زیبایی با کیفیت خوب و حجم کم و همچنین با انواع تم و رنگ و طرح را دانلود کنید.

این تصاویر مناسب background وب سایت، اندازه های کوچکی دارند و در نتیجه حجم آنها کم است، که با تکرار در جهت X و Y (بصورت افقی و عمودی) در صفحه وب سایت یک تصویر زیبا ایجاد میکنند که میتواند برای هرگونه سایت تجاری، آموزشی، سرگرمی و ... مناسب باشد.

مجموعه فونتهای فارسی برای طراحان وب سایت

در این پست، فونتهای فارسی جالبی جهت استفاده در طراحی وب سایتهای زیبا برای طراحان وب سایت وجود دارد که میتوانید آنها را دانلود کنید و برای کاربردهای مختلف از آنها استفاده نمایید.

با بهره گیری از مجموعه فونتهای فارسی زیبا میتوانید ظاهر جذاب و زیباتری به وب سایت خود بدهید.

برای استفاده از این مجموعه فونت در طراحی تان میتوانید این نمونه ها را نصب و به صفحه CSS وب سایت خود اضافه کنید، به این صورت که فایل حاوی فونتها را در پوشه مربوط به وب سایتتان کپی کنید و در فایل CSS مربوط به طراحی، با وارد کردن آدرس و نام فونتها از آنها بهره ببرید.

این مجموعه فونت را میتوانید در پایین صفحه دانلود نمایید.

فونتهایی که در این مجموعه میتوانید دانلود کنید، عبارتنداز فونتهای زیبای :

► فونت BBadr

► فونت BBaran

► فونت BBardiya

► فونت BCompset

► فونت BDavat

► فونت BElham

► فونت BEsfahanBold

► فونت BFantezy

► فونت BFarnaz

► فونت BFerdosi

► فونت BHamid

► فونت BHelal

► فونت BHoma

► فونت BJadidBold

► فونت BJalal

► فونت BKoodakBold

► فونت BKourosh

► فونت BLotus

► فونت BMahsa

► فونت BMehrBold

► فونت BMitra

► فونت BMorvarid

► فونت BNarm

► فونت BNasimBold

► فونت BNazanin

► فونت BRoya

► فونت BSetarehBold

► فونت BShiraz

► فونت BSinaBold

► فونت BTabassom

► فونت BTehran

► فونت BTitrBold

► فونت BTitrTGEBold

► فونت BTraffic

► فونت BVahidBold

► فونت BYagut

► فونت BYas

► فونت BYekan

► فونت BZar

► فونت BZiba

► فونت BFarMitra


  • bey tooth
مجموعه سورس کد سی شارپ C دریک فایل زیپ باقیمت عالی
دسته بندی سی شارپ #C
فرمت فایل zip
حجم فایل 12535 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
مجموعه سورس کد سی شارپ #C دریک فایل زیپ

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مجموعه سورس کد سی شارپ #C دریک فایل زیپ باقیمت عالی


سورس کد برنامه Paint به زبان c#

این سورس برای آموزش نحوه رسم خط با رنگ های مختلف ، رسم دایره ، چند ضلعی ، انتحاب رنگ ، درج متن در ‏هرجا و …. بسیار مفید است‎ .‎

کار با فایل ها نیز در این پروژه پیاده شده است.

پروژه آموزش جمع برای کودکان در سی شارپ و SQL DB

سورس کدی که تحت عنوان آموزش جمع برای کودکان با زبان سی شارپ #C برایتان طراحی کرده ایم، شامل آموزش دادن جمع بصورت مالتی مدیا و همچنین آزمون گیری پس از آموزش و گزارش امتحان تستی کاربران میباشد.

در پروژه مربوط به آموزش و آزمون گیری جمع، که با گرافیک زیبا و در محیطی دلنشین برای کودکان طراحی و پیاده سازی شده است، از بانک اطلاعاتی sql server برای طراحی جداول مربوط به برنامه و همچنین ذخیره و بازیابی داده ها و اطلاعات استفاده شده است.

در سورس آموزش دادن جمع به کودکان، امکان تعریف user از طریق گزینه ثبت نام در فرم اصلی ، برای کاربران برنامه وجود دارد، همچنین فرم لاگین برای کاربران ثبت شده نیز طراحی شده است.

اگر اولین بار است که وارد محیط پروژه می شوید، از طریق گزینه ثبت نام در پروژه با وارد کردن نام، سن، مقطع تحصیلی، نام کاربری و تعریف رمز عبور یک آیدی برای خود درست کنید و پس از ثبت نام وارد پنل ورود به برنامه خواهید شد و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که تعریف کردید می توانید وارد بخش اصلی پروزه آموزش تصویری جمع شوید.

پس از وارد شدن کاربر به برنامه، گزینه شروع آموزش را می تواند مشاهده کند. با کلیک روی این گزینه وارد بخش جالب آموزش عمل جمع بصورت مالتی مدیا می شود. در این صفحه اعداد جمع بصورت عددی در بالای صفحه نمایش داده میشود و در محتوای صفحه با استفاده از شکل های گرافیکی، جمع نشان داده خواهد شد.

در صورت پایان یافتن مراحل آموزش می توانید وارد بخش آزمون گیری از شرکت کننده خواهید شد. در این قسمت آزمون های تستی چهارگزینه ای از عملایت جمع طراحی شده است. پس از اتمام آزمون می توانید گزارش امتحان را مشاهده کنید.

در این بخش تعداد پاسخ های غلط و صحیح همراه با امتیاز کاربر نشان داده خواهد شد.

همچنین پس از اتمام آموزش و آزمون، گزینه گزارش نیز در صفحه رویت خواهد شد که گزارش سوابق آزمون ها را در جدولی نشان خواهد داد. که شامل گزینه جستجو برای کاربر خاصی نیز می باشد.

در این پروژه از برنامه ها و امکانات زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتی sql server استفاده شده است.

سورس سیستم ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ

این پروژه سی شارپ با امکانات و طراحی بسیار زیبایی در اختیارتان گذاشته شده است.

می توانید سورس برنامه ویدیو کلوپ را دانلود کنید و از آن برای پروژه های مشابه و یا پروژه های درسی پایان ترم برای دروس رشته کامپیوتر استفاده نمایید.

برای طراحی جداول و ذخیره داده های پروژه video club از بانک اطلاعاتی SQL server استفاده شده است. قبل از اجرای برنامه باید فایل مربوط به پایگاه داده را روی sql سیستم تان پیوست کنید.

بانک اطلاعاتی این پروژه جالب شامل جداول زیر می باشد:

جدول tblmoshtary: اطلاعات مربوط به مشتری و نام و نام خانوادگی و ... در این جدول ذخیره می گردند.

جدول tbLfilm : در این جدول اطلاعات کامل مروبط به فیلم های ویدیو کلوپ ذخیره می گردند.

جدول tbLkeraye : کلیه اطلاعات مربوط به فیلم های کرایه داده شده و مشتریانی که فیلم را کرایه کرده اند، درد این جدول ذخیره و درج می شوند.

جدول tblusers : اطلاعات کاربران نرم افزار مدیریت video club در این جدول ذخیره می شوند.

پروژه مربوط به سیستم رسانه تصویری، شامل امکانات و فرم های زیر می باشد:

در این سیستم 11 فرم با قابلیت های زیر طراحی شده اند:

1- فرم Login یا ورود (frmlogin )

بعد از وارد کردن اطلاعات کاربری و کلیک روی دکمه ی ورود با استفاده از تابع GMD رمز عبور را تبدیل کرده وبا مقدار داخل بانک مقایسه کنیم اگر با هم برابر بود کاربر را به فرم اصلی منتقل می کنیم و اگر برابر نبود پیغام رمز عبور اشتباه است نشان داده می شود .

2- فرم اصلی ( frmmain )

در این فرم از mermsbrp , tabcontrol استفاده کرده ایم .

در این فرم کاربر می تواند لیست فیلم ها و مشتریان را مشاهده کند وبر اساس نام جستجو کند و یا فیلم یا مشتری خاصی را بعد از انتخاب کردن از دیتا گردید ویو (DataGridviwe) حذف کند .

3- فرم اضافه کردن مشتری (frmAddmoshtary )

وقتی کاربر در فرم اصلی بر روی دکمه ی Add کلیک کند این فرم نمایش داده می شود و کاربر می تواند اطلاعات مشتری جدید را وارد کرده و ثبت کند و یا انصراف بدهد.

4- فرم ویرایش مشتری (frmEditmoshtary)

برای ویرایش مشتری کاربر باید در فرم اصلی مشتری مورد ها را از (DabaGrid view) انتخاب کند و روی دکمه ی Edit کلیک کند ، بعد از کلیک فرم ویرایش مشتری نمایش داده می شود .

که اطلاعات قبلی مشتری وجود دارد و کاربر می تواند هر کدام را که خواست تغییر دهد و دکمه ی ثبت ویا انصراف را کلیک کند .

5- فرم اضافه کردن فیلم frmAdd film

مانند اضافه کردن مشتر

6- فرم ویرایش فیلم frm Edit film

مانند ویرایش مشتری

7- فرم امانت دادن فیلم (frm keraye )

در این فرم از Groupbox استفاده کرده ایم .

در Groupbox1 لیست مشتریان نشان داده می شود که کاربر می تواند براساس نام جستجو انجام دهد در Groupbox2 لیست فیلم ها نشان داده می شود که کاربر می تواند براساس نام فیلم جستجو کند در Groupbox3 لیست کلیات امکانات نشان داده می شود .

عملیات به اینصورت است که کاربر از Groupbox1 مشتری مد نظر را انتخاب می کند و از Groupbox2 فیلم مدنظرش را انتخاب می کند و مبلغ کرایه را وارد می کند و دکمه ی امانت را کلیک می کند در اینجا برنامه و تعداد فیلم را چک می کند اگر تعداد فیلم مضر باشد پیغامی نشان داده می شود که تعداد امانت دادن این فیلم بیشتر ازحد مجاز می باشد اگر تعداد فیلم مضر نباشد از تعداد فیلم یک واحد کم می شود اطلاعات ثبت می شود و درGroupbox3 نمایش داده می شود .

8- فرم برگشت امانت (Frm bargasht)

کاربر در این فرم از DatoGridview1 می تواند مشتری مورد نظر را جستجو کرده وانتخاب کند بعد از انتخاب کردن مشتری در DatoGridview2 لیست تمام فیلم هایی که این مشتری به امانت برده است نمایش داده می شود و اگر فیلمی را به امانت نبرده باشد پیغامی نمایش داده می شود که این مشتری هیچ فیلمی را به امانت نبردعه است . از DatoGridview2 فیلمی را که مشتری برگشت داده را انتخاب می کنیم و دکمه محاسبه را کلیک می کنیم . برنامه محاسبه می کند که آیا مشتری تأخیر داشته است یا خیر اگر تأخیر نداشته باشد پیغامی نمایش داده می شود که این مشتری تأخیر نداشته بعد از محاسبه اطلاعات نمایش داده می شود و سپس بعد از کلیک بر روی دکمه ی ثبت اطلاعات ثبت می شود و به تعداد فیلم یک واحد اضافه می شود .

اگر مشتری تأخیر داشته باشد . ( بیشتر از 20 روز ) پیغامی نمایش داده می شود که این مشتری x روز تأخیر داشته و جریمه می شود لطفاً مبلغ جریمه به ازای هر روز را وارد کنید و دکمه ی ادامه را کلیک کنید بعد از وارد کردن مبلغ جریمه به ازای هر روز توسط کاربر میزان جریمه کل (xx مبلغ جریمه ) و میزان کرایه و مبلغ کل ( میزان کرایه + جریمه کل ) به کاربر نمایش داده می شود و بعد از زدن دکمه ی ثبت اطلاعات ثبت شده و به تعدادفیلم یک واحد اضافه می شود .

قابل ذکر است که در هنگام انتخاب فیلم از DatoGridview2 و زدن دکمه ی محاسبه ، اگر فیلم قبلاً محاسبه و ثبت شده باشد پیغامی نمایش داده می شود که این فیلم قبلاً محاسبه و ثبت شده است .

9- فرم گزارش مشتری ( frmreportmoshtary)

در این فرم کل اطلاعات مشتریات نمایش داده می شود ( اطلاعات از قبیل اینکه چه مشتریانی چه فیلم هایی را در چه تاریخی با چه مبلغ کرایه ای و مبلغ جریمه و.....)

در این فرم کاربر می تواند مشتریان خاص را براساس نام جستجو کند ، و اطلاعات یک مشتری یا تعداد خاص و یا مشتریان را می تواند چاپ کند .

10-فرم گزارش در آمد (frm daramad)

در این فرم کاربر تاریخ را تعیین می کند که از چه تاریخی تا چه تاریخی را می خواهد در آمد محاسبه شود .بعد از زدن دکمه ی محاسبه برنامه تاریخ شمسی وارد شده توسط کاربر را به تاریخ میلادی تبدیل می کند و در جدول کرایه جستجو می کند و اطلاعات بین تاریخ وارد شده را نمایش می دهد و در آخر یک Lable میزان جمع کل را نمایش می دهد. در اینجا کاربر می تواند اطلاعات را چاپ کند .

11- فرم ویرایش اطلاعات کاربر (frmEdit duser)

در این فرم کاربر ابتدا رمز قبلی و رمز جدید تکرار رمز را وارد کرده و دکمه تغییر را کلیک می کند . با استفاده از تابع GMP رمز قبلی تبدیل شده و با مقدار داخل بانک مقایسه می شود و اگر برابر نبود پیغامی نمایش داده می شود که رمز قبلی اشتباه است اگر برابر بود دوباره رمز جدید و تکرار رمز را با هم مقایسه می کند اگر برابر نبود پیغامی نمایش می دهد که تکرار رمز اشتباه است . اگر برابر بود توسط تابع GMPتبدیل می شود و در بانک ذخیره می شود . و پیغامی نمایش داده می شود که رمز تغییر یافت .

برنامه سیستم کارگزینی با زبان سی شارپ و sqlSerever

سورس کد مدیریت یک سیستم کارگزینی را که در اینجا دانلود میکنید، مربوط به مراحل استخدام و کارگزینی متقاضیان یک موسسه آموزش عالی می باشد.

سیستم پرسنلی و صدور احکام جهت استفاده سازمانهای دولتی و بخش خصوصی و با استفاده از قوانین مرتبط با نظامهای استخدامی معمول در کشور شامل قانون کار ، نظام هماهنگ و قانون مدیریت خدمات کشوری ، نظام اعضای هیئت علمی بصورتی طراحی شده تا کاربران بتوان به راحتی وبه صورت پارامتریک نسبت به اعمال تغییرات قوانین و مقرارت اقدام نموده و احکام کارگزینی مربوطه راصادر نمایند

در این سیستم از امکانات سیستم آموزش و طبقه بندی مشاغل و تشکیلات سازمانی نیز استفاده شده بصورت کاملا یکپارچه با سایر زیرسیستمها بخصوص حقوق ودستمزد می باشد.

در این پروژه قابلیت ها و امکانات جالبی از سیستم کارگزینی را می توانید مشاهده کنید. در طراحی بانک اطلاعاتی این پروژه از پایگاه داده sql server استفاده شده است. میتوانید فایل مربوط به بانک به نام D1 را در فایل sql server خود پیوست کنید.

برای وارد شدن به برنامه، ابتدا باید لاگین کنید. در پروژه سیستم کارگزینی با زبان #C سه نوع ورود کاربری طراحی شده است. در صفحه ورودی برنامه، امکان ورود به سه پنل کارمند، کارگزین و متقاضی وجود دارد.

کارمند برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور karmand | 1، کارگزین برای ورود به پنل کارگزینی خود kargozin | 2 و متقاضی باید motaghazi | 3 را وارد نماید.

کارمند پس از وارد شدن به پانل مخصوص خود، میتواند به دو بخش استخدام و مرخصی بدون احقوق و استحقاقی شود.

در بخش استخدام اعضای هیئت علمی، باید اطلاعات نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و تاریخ ثبت درخواست را وارد و آنها را ثبت نمایند.

در فرم مربوط به مرخصی، باید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره کارمندی، مدت و تاریخ مرخصی، نوع مرخصی و تاریخ ثبت درخواست مرخصی بدون حقوق و یا استحقاقی خود را ثبت و از آنجا در بانک اطلاعاتی ذیخره نمایید.

کارگزین در پنل مربوط به خود ، امکانات ثبت و نمایش استخدام اعضای هیئت علمی، مرخصی استحقاقی و بدون حقوق، ماموریت کوتاه مدت و همچنین بازنشستگی تکلیفی را میتواند داشته باشد. میتواند اطلاعات جدید را وارد sql server مربوط به برنامه کند و یا داده های موجود در جداول را از آن بخواند.

متقاضی نیز که با پسورد 3 وارد پنل خود شده است، میتواند در پنل خود اطلاعات جدیدی را برای نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، آدرس، شماره تلفن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و همچنین تاریخ ثبت درخواست، وارد کند و برای کارگزینی ثبت نام نماید.

سورس برنامه مدیریت بوتیک با سی شارپ #C

هر نوع فروشگاهی با داشتن یک برنامه مدیریت و حسابداری کارآمد میتواند بسیاری از کارهای دستی را به راحتی انجام دهد و اطلاعات لازم و ضروری را برای همیشه در اختیار داشته باشد، و از حساب و کتاب فروش فروشگاه نیز مطمئن باشد.

در سورس سی شارپی که در این پست میتوانید دانلود کنید، به تمام امکانات لازم برای مدیریت یک فروشگاه بوتیک و همچنین مدیریت حسابرسی ها دسترسی خواهید داشت. تمامی اطلاعات شما نیز در یک پایگاه داده SQL Server ذخیره می گردند که فایل مربوط به آن در مسیر پروژه در فایلی به نام DataBase قرار دارد. میتوانید این فایل را در SQL Server سیستم تان attach کنید و از آن استفاده نمایید.

با اجرای این پروژه #C، وارد صفحه لاگین میشوید که در این صفحه باید مشخص کنید مدیر هستید و یا صندوق دار و با وارد کردن username ( نام کاربری برای مدیر 1 و برای صندوق دار 2 تعریف شده است) و password (رمز عبور مدیر 1 و برای صندوق دار 2 میباشد) خود وارد پنل مربوط به خود شوید. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صحیح، فرمی باز میشود که در نوار بالایی شامل یک منوی کامل از قابلیت های برنامه است. با کلیک روی هر بخش منو، فرمی مربوط به آن بخش باز میشود و میتوانید اطلاعات را در آن درج کنید و یا اطلاعات موجود در پایگاه داده را ویرایش، حذف و پاک کنید.

فرمهای مختلف برنامه در پروژه مدیریت بوتیک، عبارتنداز:

مدیریت دسته ها : در این بخش از برنامه می توان دسته جدیدی از محصولات فروشگاه را ثبت نمود و یا دسته های موجود را ویرایش و یا حذف کرد.

مدیریت محصولات : در این فرم، نام محصول، دسته مربوطه، بارکد، تعداد، قیمت فروش، قیمت خرید و توضیحاتی از محصول را میتوان ثبت و یا ویرایش و حذف نمود.

مدیریت صندوق داران : این بخش از پروژه جهت مدیریت صندوق داران فروشگاه طراحی شده است، در این بخش میتوان نام، نام کاربری، رمز عبور، تلفن و آدرس را میتوان برای صندوق داران ثبت کرد.

مدیریت گزارشات : این صفحه از پروژه بوتیک، خود شامل چند بخش است. از جمله: گزارش کل سفارشات در یک دوره، محصولات صفر، درآمد صندوق و لیست ورود خروج ها بر اساس تاریخی که بخواهید.

ویرایش اطلاعات شخصی : در این فرم میتوان اطلاعات شخصی صندوق داران و یا مدیر فروشگاه بوتیک را ویرایش نمود.

در پنل مربوط به صندوق دار نیز قابلیت های مدیریت مشتریان بوتیک یا فروشگاه، تغییر رمز عبور کاربر و همچنین ثبت سفارش جدید به همراه تمام اطلاعات لازم، در اختیار کاربر قرار میگیرد.

برنامه #C مدیریت fastFood ساده با SQL Serever

در سورس کد نوشته شده به زبان سی شارپی که در این پست در اختیارتان قرار داده ایم، نمونه ای ساده و در عین حال کاربردی از مدیریت یک فست فود را میتوانید داشته باشید.

میدانید که در حرفه و شغلی، داشتن یک نرم فزار کاربردی برای حسابداری و رسیدگی به سفارشات و فروش و محصولات میتواند کمک به سزایی در مدیریت بهتر و موفقیت شغلی داشته باشد.

در سورس مدیریت و حسابداری fast food ی که برای این بخش طراحی کرده ایم، از زبان برنامه نویسی پرطرفدار سی شارپ استفاده شده و همچنین برای طراحی بانک اطلاعاتی مربوط به داده های برنامه از پایگاه داده sql server استفاده نموده ایم.

جهت استفاده از برنامه ابتدا باید فایل پایگاه داده مربوط به برنامه فست فود به نام fastfood_Data را که در مسیر فایل پروژه در پوشه data قرار دارد، در Sql server سیستمتان attach کنید و اطلاعات ذخیره شده در آن را بخوانید و یا اطلاعات جدیدی را وارد بانکتان نمایید.

این برنامه جالب در بخش های مختلفی طراحی شده است:

عملیات مربوط به غذاها : ثبت غذای جدید همراه با شناسه و حذف و ذخیره

عملیات مربوط به مشتری برای وارد کردن اطلاعات مشتری که غذا را برای محل کار و یا منزل سفارش داده اند

فاکتور صورت حساب، شامل: شماه فاکتور، شناسه غذا، شناسه مشتری، قیمت، تعداد، تاریخ

همچنین عملیات مربوط به گزارش کلی حساب برای مدیریت حسابهای سیستم فست فود

مجموعه برنامه های ساده با زبان سی شارپ - بخش دوم

پکیجی از برنامه های ساده ای نوشته شده با زبان جالب و قدرتمند #C را دراین پست می بینید که برای علاقه مندان به برنامه نویسی می توانند بسیار مفید و کارا باشند.

برنامه هایی که در پکیج دوم از سورس برنامه های ساده زبان سی شارپ می توانید دانلود نمایید، عبارتنداز:

برنامه Common Port :

در این سورس برنامه ساده نوشته شده با زبان سی شارپ، می توانید پورت های مختلف سیستم تان را چک کنید و لیست آنها را مشاهده نمایید. همچنین می توانید لیست مودم ها را نیز ببینید.

سورس ساده isReverse :

برنامه isReverse در پکیجی که دانلود می کنید، عددی بین 10000 تا 99999 را می گیرد و مشخص میکند که عددی که وارد کرده اید، معکوس است یا خیر، عددی reverse است که از هر طرف که خوانده شود، یک عدد باشد مثل عدد 23132!

برنامه LongNumber :

دراین سورس کد میتوانید دو عدد طولانی را وارد کنید و آنها را با هم جمع و یا از هم کم کنید.

سورس پروژه miniTaskManager :

دراین سورس پروژه جالب، taskBar سیستم به زیبایی شبیه سازی شده است. با اجرای برنامه فرمی شبیه به تسکبار ویندوز نمایش داده می شود که شامل یک صفحه از لیست پروسس ها و برنامه های در حال اجرا روی سیستم و همچنین منویی با گزینه های زیر است:

File : از طریق این بخش منو میتوان به گزینه های رفرش صفحه و پروسس ها، propertyها و خروج از سورس برنامه دسترسی داشت.

Option : در این بخش منو می توان تعیین کرد که always on top باشد یا خیر.

shut down : این زیر بخش از منو نیز شامل گزینه های shot down، restart، Standby، Hibernate و switch user می باشد.

برنامه Mode :

در این سورس ساده به زبان سی شارپ می توانید یک عدد را وارد کنید و برنامه mod آن را حساب و به شما نمایش می دهد.

مجموعه سورس های ساده سی شارپ-بخش سوم

برنامه هایی که در بخش سوم از پکیج برنامه های ساده سی شارپ وجود دارند، عبارتنداز:

برنامه سی شارپ Number_Date_To_Farsi :

این برنامه سی شارپ که بعنوان تبدیل ارقام عددی به حروف در چندین خط جالب و قابل فهم ، نوشته شده است. کاربر روی فرم اجرایی برنامه می تواند یک عدد را وارد کند و آن را تبدیل به حروف نماید و یا تاریخ عددی را وارد کند و با کلیک روی دکمه تاریخ شمسی، تاریخ تبدیل به حالت نمایش حروف با ذکر ماه و روز و سال می شود.

برنامه OpenCloseDrive با #C :

در این سورس کد ساده باز کردن درایو، تنها در چند خط ساده، می توان با کلیک روی دکمه open روی فرم، Drive لپتاپ یا سیستم را باز کرد.

سورس ساده سی شارپ MoveIcon :

در این سورس برنامه زبان #C، آیکونی روی صفحه به حرکت در می آید که اگر کاربر بتواند روی آن کلیک کند از حرکت می ایستد.

برنامه MultiplyLearning با سی شارپ :

در این برنامه جالب نمونه ی جالبی از آموزش جدول ضرب به شیوه ای جدید را خواهید دید. این برنامه ساده بسیار کاربردی و زیبا پیاده سازی شده است. با اجرای برنامه فرمی با دو دکمه create و answer باز می شود. وقتی روی دکمه create کلیک میکنید، بصورت تصادفی یک سوال از ضرب دو عدد نمایش داده می شود. باید جواب را وارد کنید و با کلیک روی answer مشخص می شود که پاشخ شما صحیح بوده است و یا غلط.

سورس Permutation در csharp:

در این سورس کد ساده محاسبه جایگشت اعداد در سی شارپ نیز تعداد اعداد را وارد کرده و تمام جایگشت های ممکن آن را مشاهده خواهید کرد.


  • bey tooth
مجموعه قالب Html Css JavaScriptدریک بسته باقیمت عالی
دسته بندی قالب HTML
فرمت فایل zip
حجم فایل 61252 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
مجموعه قالب Html Css JavaScript دریک بسته باقیمت عالی

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مجموعه قالب Html Css JavaScriptدریک بسته باقیمت عالی


آیکون های فروشگاهی و بازاریابی آیکون وب

در این پست لذت بخش من میخوام به شما یک مجموعه از آیکون های زیبا و ضررویه بازاریابی و فروشگاهی رو معرفی کنم که شامل +100 آیکون Swificons با 3 نوع مختلفه که شما به راحتی میتونید در طراحی وبسایت ها و دیگر طراحی هاتون ازشون استفاده کنید . این مجموعه با سه فرمت مختلف EPS, PNG, SVG و حجم 10 مگابایت در اختیارتون قرار میگیره که به راحتی میتونید دانلود کنید سازنده این آیکون ها وبسایت swifticons .

قالب ایمیل Thanksgiving

این قالب ایمیل در دو نسخه PSD و HTML در دسترس و قابل استفاده است و همینطور کاملا رسپانیسوو 100% با همه مرورگرها سازگار و بطور واقعا ساده قابل شخصی سازی . علاوه بر این، این قالب با محبوب ترین خدمات بازاریابی ایمیل مانند MailChimp ، CampaignMonitor و StampReady پشتیبانی می شود.

آموزش رنگ ها در طراحی وب با HTML

HTML زبان بنیادی طراحی وب

وقتی حرف از طراحی وب سایت به میان می آید ذهن تمامی افراد ناخواسته به سمت زبان HTML و CSS هدایت می شوند.

واژه HTML (اچ تی ام ال) مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن است. این زبان، زبان استاندارد صفحات وب است و زبان نهایی است که توسط مرورگر ترجمه شده و به کاربر نمایش داده می شود. به طور دقیقتر، شما وبسایتی را به زبان PHP و یا ASP.Net طراحی و برنامه نویسی می کنید، این وبسایت بعد از اجرا بر روی سرور و همینطور سیستم کاربر، تبدیل به قطعه کدهای HTML شده و بر روی مرورگر ترجمه شده و به کاربر نمایش داده می شود. در اصل می توانیم بگوییم که:

HTML یک زبان نشانه گذاری است، به این معنی که بخش های مختلف توسط اجزایی به نام تگ از هم جدا شده، که هر کدام دارای کاربرد و خواص مربوط خود هستند. این تگ ها به مرورگر اعلام می کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت نمایش داده شود.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:

نحوه تنظیم رنگ ها در HTML

قالبی زیبای Bootstrap برای بخش مدیریت سایت

نمونه ای دیگر از قالب های سایت مخصوص بخش مدیریت را در اختیارتان گذاشته ایم که بسیار زیبا طراحی شده است و تقریبا تمامی عناصر و گزینه های لازم برای طراحی قالب وب سایت را داراست.

در طراحی این قالب وب مدیریت از قابلیت های Bootstrap، HTML، CSS و JavaScript به زیبایی استفاده شده است.

این قالب زیبای بخش مدیریتی بوت استرپ شامل بخش ها و صفحات زیر است:

در header این قالب مدیریتی، پنل مربوط به مدیر وب سایت و قابلیت های :مشاهده پروفایل مدیر، مدیریت تنظیمات وب سایت، و گزینه Log out ، بخش اعلانات وب سایت از جمله آخرین نظرات، پیام های ارسالی، آخرین کارها و عملیات مربوط به سایت، نمایش نموداری کارهای سایتو همچنین پیام های دریافتی سایت، طراحی شده اند.

منوی این قالب نیز بصورت یک left Sidebar در سمت چپ تمامی صفحات قالب برای دسترسی به بخش های مختلف قالب قرار داده شده است.

صفحات این قالب زیبای بخش مدیریتی Bootstrap عبارتنداز:

Dashboard : این صفحه، بخش اصلی قالب بخش مدیریت می باشد که محتوای آن شامل، کادر اعلانات جدید سایت ، به همراه نمایش هایی از سفارشات جدید، نظرات و پیام های جدید و ... می باشد.همچنین در این صفحه در یک نمودار ناحیه ای ، نمودار میله ای و یک نمودار حلقه ای بازدیدهای وب سایت و میزان فروش بر اساس درخواست های ایمیلی کاربران، دانلود از وب سایت و ... نشان داده می شود. در این صفحه پانل های دیگری برای نمایش اعلانات و همچنین پانلی برای چت با کاربران آنلاین وب سایت به زیبایی طراحی شده اند.

Tables : در این صفحه چندین نوع جدول برای استفاده های مختلف طراحی شده اند: از جمله جدول کاملی با قابلیت تعیین سطرهای نمایشی ، صفحه بندی، گزینه جستجو در جدول و همچنین قابلیت مرتب کردن سطرها بر اساس داده خاصی، جدول مرزبندی شده ساده، جدول مرزبندی شده با سطرهای راه راه و ... .

Charts : این صفحه از قالب شامل چندین نمونه از نمودارهای زیبا برای انواع نمایش مختلف پیشرفت کار، فروش، بازدیدهای وب سایت و ... طراحی شده اند از جمله : چارت خطی، نمودار دایره ای با راهنمای ابزار، نمودار خطی با محورهای چندگانه با راهنمای ابزار و داده های خام، نمودار خطی متحرک، نمودار میله ای و ... .

Forms : در این صفحه از قالب، عناصر مختلف فرم، برای استفاده در بخش های مختلف وب سایت طراحی شده اند. عناصری که در این صفحه می توانید استفاده کنید عبارتنداز: انواع TextBox، دکمه آپلود فایل، دو نوع checkbox، دکمه های Radio Buttons، تکست باکس های انتخابگر، و فرم های دارای اعتبارسنجی و هر گزینه ای که در فرم های قالب مورد نیاز باشد.

UI Element : در این بخش از منو می توان به چندین صفحه مجزا که شامل انواع مختلف عناصر نمایشی روی فرم ها و صفحات وب سایت است، دسترسی داشت. این قسمت خود از چندین بخش از جمله : انواع پانل ها و بخش های مخصوص موارد و گزینه های اخباری و مهم، انواع دکمه ها در اندازه، رنگ و آیکون های مختلف مناسب برای تمام بخش های قالب وب و همچنین دکمه ها و آیکونهای شبکه های اجتماعی، انواع استایل های گزینه های هشداری و Tooltipها ، چندین طرح مختلف تایپوگرافی برای عنوان ها، پاراگرافها، لیست و ... ، صدها آیکون جالب و مورد نیاز، و گزینه هایGrid، تشکیل شده است.

بخش بعدی منوی قالب شامل گزینه منوی کشویی چند سطحی برای استفاده در موارد خاصی است که شاید در سورس قالب وب سایت شما نیاز باشد.

آخرین گزینه مربوط به منو، sample page ها می باشند که شامل دو نمونه صفحه خالی و همچنین صفحه لاگین زیبایی می باشد.

قالب سایت کامل بیزینس مدرن با bootstrap

قالب سایت کامل بیزینس مدرن با bootstrap

قالب بوت استرپ زیبای Modern Business را می بینید که تقریبا تمام امکانات لازم برای بخش نمایشی یک وب سایت تجاری و یا معرفی کمپانی های مشهور و گسترده را دارد و دارای صفحاتی با طراحی های متنوع و جالب است که میتوانید به دلخواه آنها را انتخاب و در وب سایت خود استفاده کنید.

قالب Bootstrap کامل بیزینس مدرن دارای صفحات و امکانات زیر می باشد:

در تمام صفحات این قالب، در بالاترین بخش نوار منوی کشویی زیبایی طراحی شده است که امکان دسترسی به صفحات و بخش های متنوع را در تمام صفحات قالب فراهم می کند.

» در صفحه اصلی، اسلایدر زیبایی نیز ظراحی شده است که قابلیت تغییر تصاویر بصورت دستی و اتوماتیک را دارد. سپس در جداول زیبایی خوشامدگویی به کاربران، تصاویری از نمونه کارهای فراهم آورده شده در سایت، و همچنین ویژگی ها و قابلیت های سایت نشان داده شده اند.

» صفحه بعدی قالب، About، در این صفحه در بخش های طراحی شده جالبی، اطلاعاتی در مورد وب سایت، مدیران و کارکنان سایت و همچنین کاربران و مشتریان همراه با عکس و توضیحات مختصری ذکر می شود.

» در صفحه مربوط به services، خدمات و سرویس هایی که وب سایت برای کاربران فراهم میکند در چند طرح جالب و متفاوت نمایش داده می شوند، از جمله در پنل ها، لیست و همچنین tab هایی جالب.

» بخش Contact این قالب وب نیز بسیار کامل است و شامل نقشه گوگل برای آدرس دقیق شرکت، شماره تلفن ها و آدرس ایمیل و همچنین جهت ارسال نظرات و پیشنهادات نیز فرم زیبایی طراحی شده است.

» صفحه بعدی قالب وب Modern Business مربوط به Portfolio، می باشد، که خود این صفحه شامل 4 نوع نمایش جالب بصورت: نمایش نمونه کارها در ردیف های یک ستونی همراه با صفحه بندی، ردیف های دو ستونی، سه ستونی، ردیف های محصولات چهار ستونی است که با کلیک روی هر محصول و نمونه کار ، در یک صفحه بصورت جداگانه همراه با عکس و توضیحات کامل نمایش داده خواهد شد.

» صفحه Blog مربوط به قالب نیز، شامل سه طرح نمایشی جالب برای نشان دادن پست های وبلاگ می باشد که می توانید هر کدام را که خواستید مطابق سلیقه و نیازتان انتخاب نمایید.

» در آخرین صفحه از این قالب زیبا، چند نمونه زیبا از صفحات مختلفی که ممکن است در طراحی بخش نمایشی وب سایتها مورد نیاز باشند، قرار داده شده اند، از جمله : صفحه ای با عرض کامل، صفحه ای دارای سایدبار جالب، صفحه FAQ، صفحه error 404، و همچنین صفحه ای شامل جداول قیمت گذاری و فروش.

سورس قالب وب landing page با bootstrap و HTML

سورس قالب وب landing page با bootstrap و HTML

سورس website template زیبایی را در این پست در اختیار کاربران عزیز سورس کدز قرار داده ایم که تنها در یک صفحه با استفاده از Bootstrap وHTML و منوی ثابت در header طراحی و پیاده سازی شده است.

قالب سایت landingPage با تم سفید بسیار ساده و جذاب طراحی شده است.

این قالب زیبا در بخش Header خود نواری افقی سراسری دارد که زیربخش های منو در آن قرار دارند که این نوار همراه با Scroll حرکت میکند و در تمام بخش های صفحه قالب قابل دسترسی است.

در این سورس قالب بوت استرپ، بخش های صفحه تقسیم شده اند و با کلیک روی هر بخش از منو، صفحه به طرف آن بخش مورد نظر حرکت می کند.

در ابتدای صفحه قالب بوت استرپ Landing Page، منوی وبسایت، و سپس در هدر قالب، عکسی زیبا همراه با معرفی و عنوان وب سایت همراه با لینک شبکه های اجتماعی قرار داده شده است.

بخش بعدی این صفحه، شامل اطلاعاتی در مورد About می باشد.

بخش سوم قالب تک صفحه ای ما، سرویس ها و خدمات وب سایت را با ظاهری بسیار جذاب و همراه با متن و عکسی با قالب زیبا معرفی می کند.

بخش انتهایی صفحه، شامل نحوه تماس با ما و آیکونهای شبکه های اجتماعی می باشد.

در آخرین قسمت قالب نیز در بخش footer، دوباره لینکهای منوی قالب قرار دارند.

قالب سایت bootstrap با منوی سایدبار در HTML

قالب سایت bootstrap با منوی سایدبار در HTML

web Template زیبایی را در این بخش می توانید بصورت رایگان دانلود کنید که با استفاده از ابزارهای جالب Bootstrap طراحی شده است و برایمعرفی و نمایش نمونه کارها بسیار مناسب و جذاب می باشد.

در طراحی این قالب وب زیبا همچنین از HTML، CSS و JavaScript نیز به زیبایی استفاده شده است.

قالب تک صفحه ای Bootstrap همچنین دارای یک منوی جالب در سایدبار سمت راست صفحه است که در تمام بخش صفحه ثابت است و قابلیت Hiden شدن را نیز دارد.

این قالب وب تک صفحه ای دارای منوی right SideBar شامل بخش های زیر است:

در ابتدای صفحه این قالب، بخش Home قرار دارد که شامل معرفی و عنوان سایت و عکسی در پس زمینه است. در این صفحه در بخش بالای سمت راست صفحه، آیکونی قرار دارد که با کلیک روی آن منوی Template نمایش داده خواهد شد.

پس از این بخش، قسمت About طراحی شده است که شامل اطلاعاتی در مورد وب سایت و همچنین شرکت یا موسسه مربوطه می باشد. با کلیک روی زیرمنوی About روی منوی قالب نیز می توان به بخش های مورد نظر رفت.

بخش سوم قالب، Services، شامل خدمات و سرویس های فراهم آورده شده سایت می باشد.

در بخش Portfolio ،صفحه مربوط به قالب وب سایت، می توان نمونه کارها و کالاهای فراهم آورده شده برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت را نشان داد.

آخرین بخش صفحه قالب Bootstrap نیز که همان بخش Contact است، شامل نمایش جالبی از Google map می باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. همچنین در انتهای صفحه نیز، آدرس و شماره تلفن و همچنین آیکون های شبکه های اجتماعی جهت ارتباط کاربران با وب سایت قرار داده شده اند.

قالب ریسپانسیو بخش مدیریت سایت با BootStrap

قالب ریسپانسیو بخش مدیریت سایت با BootStrap

در قالبی که در این پست دانلود میکنید، میتوانید سورس بسیار زیبایی مناسب برای بخش مدیریت وب سایت ها را ببینید که با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت و همچنین قابلیت های bootstrap بصورت responsive طراحی شده است.

در این سورس قالب تمامی امکانات لازم برای بخش مدیریت طراحی شده است و می توانید موارد مورد نیاز در طراحی بخش مدیریت وب سایت خود را از این قالب استخراج کنید و یا به دلخواه و یا نیازتان، آنها را تغییر دهید و در طراحی قالب وب تان استفاده نمایید.

در قالب بخش مدیریت ریسپانسیوی که دانلود میکنید این امکانات طراحی شده اند:

در بخش header قالب، لینکی به وب سایت اصلی، پیام های دریافتی سایت، چند نمونه هشدارهای طراحی شده مختلف، و همچنین پنل مدیریت با ذکر نام مدیر لاگین شده و قابلیت های :مشاهده پروفایل مدیر، لیست inbox ، مدیریت تنظیمات وب سایت، و گزینه Log out می باشد.

منوی این قالب بوت استرپ responsive، در سایدبار سمت چپ صفحات قالب قرار گرفته است و بسیار زیبا طراحی شده است. منوی این قالب زیبا شامل بخش های زیر برای دسترسی به صفات مورد نظر منو می باشد:

Dashboard : این صفحه، بخش اصلی قالب بخش مدیریت می باشد که محتوای آن شامل، کادر اعلانات جدید سایت ، به همراه نمایش های زیبایی از سفارشات جدید، نظرات و پیام های جدید و ... می باشد. در ادامه، در این صفحه در یک نمودار ناحیه ای ، بازدیدهای وب سایت بر حسب روز و یا ماه (به دلخواه) نشان داده می شود. در بخش پایین تر، در یک نمودار حلقه ای جالب، میزان فروش بر اساس درخواست های ایمیلی کاربران، دانلود از وب سایت و ... نمایش داده شده است. در این قسمت دو پانل زیبای دیگر نیز یکی برای نمایش کارهای انجام شده روی سایت بر حسب تاریخ و دیگری برای نشان دادن لیست تراکنشات با ذکر تاریخ و مبلغ طراحی شده اند.

Charts : این صفحه از قالب شامل چندین نمونه از چارت ها و نمودارهای زیبا و جدید برای انواع نمایش مختلف پیشرفت کار، فروش، بازدیدهای وب سایت و ... طراحی شده اند از جمله : چارت خطی با نمایش راهنمای ابزار، نمودار دایره ای با راهنمای ابزار، نمودار خطی با محورهای چندگانه با راهنمای ابزار و داده های خام، نمودار خطی متحرک، نمودار میله ای و ... .

Tables : در طراحی وب سایت ها و بخصوص در بخش مدیریت سایت، نیاز به وجود جداولی برای نمایش پست ها و یا اخبار و پیام ها و ... ضروری خواهد بود. در این صفحه چندین نوع صفحه برای استفاده های مختلف طراحی شده اند: جدول مرزبندی شده ساده، جدول مرزبندی شده با سطرهای راه راه، جدول های عمومی بدون مرزبندی عمودی، کلاس های متنی و ... .

Forms : در این صفحه از قالب، عناصر مختلف فرم، برای استفاده در بخش های مختلف وب سایت طراحی شده اند. عناصری که در این صفحه می توانید استفاده کنید عبارتنداز: انواع TextBox، دکمه آپلود فایل، دو نوع checkbox، دکمه های Radio Buttons، تکست باکس های انتخابگر، و فرم های دارای اعتبارسنجی و هر گزینه ای که در فرم های قالب مورد نیاز باشد.

Bootstrap Elements : در این صفحه نیز عناصر بوت استرپ مورد نیاز در طراحی بخش های مختلف را می توانید ببینید. عناصر مختلف جالبی در این بخش طراحی شده اند، از جمله: پاراگراف دارای عنوان، انواع دکمه ها با رنگ ها و اندازه های مختلف و دارای خاصیت hover، ریز عکسها، دو نوع منوی زیبا همراه با منوی کشویی زیبا، چهار نمونه مختلف هشدار برای اعلانات متفاوت، گروهبندی مختلف لیست ها، و همچنین چندین نوع پانل مختلف.

Bootstrap Grid : در این صفحه از قالب چندین نوع مختلف grid های بوت استرپی در اندازه های مختلف طراحی شده اند.

Dropdown : این گزینه نیز شامل یک زیرمنوی کشویی جالب است.

Blank page : این بخش، شامل صفحه ای خالی می باشد.

RTL Dashboard : با کلیک روی این بخش از منو، تمام صفحه به حالت RTL (نمایش راست به چپ) در می آید یعنی جهت منو و تمام عناصر صفحه برعکس می شود.

سورس قالب وب سایت HTML و Bootstarp معرفی کمپانی

سورس قالب وب سایت HTML و Bootstarp معرفی کمپانی

سورس کد قالب وب سایت زیبایی را در این پست برایتان گذاشته ایم که خیلی زیبا با استفاده از HTML، CSS و JavaScript و همچنین امکاناتbootstrap طراحی شده است.

قالب وب سایت Business Casual برای سایتهای تجاری و بیزینسی و همچنین معرفی کمپانی و موسسه تجاری و همچنین معرفی حرفه و شغل بسیار مناسب است.

این سورس قالب وب بوت استرپ خیلی زیبا، در 4 صفحه با تم بسیار جذاب طراحی شده است.

صفحات قالب وب Business Casual با bootstrap و HTML زیبا شامل صفحات زیر می باشد:

» HOME : در این صفحه که صفحه اصلی قالب نیز می باشد، پس از عنوان و معرفی سایت، یک نواری در بالای صفحه کشیده شده است که شامل منو و لینکهایی به تمام صفحات وب می باشد و بسیار زیبا طراحی شده است. این بخش HEADER در تمام صفحات قالب تکرار شده است. سپس برای صفحه نخست قالب وب، اسلایدر نمایشی بسیار جذابی با قابلیت تغییر تصاویر اتوماتیک و دستی، قرار داده شده است. در ادامه این صفحه، مطالب مهم و اخیر و سپس FOOTER قرار دارد.

» ABOUT : در این صفحه از قالب، بخش زیبایی برای معرفی کمپانی و حرفه قرار داده شده است. همچنین در این بخش می توان کارکنان و گردآورندگان سایت و یا کمپانی را نیز معرفی کرد.

» BLOG : این صفحه جهت معرفی محصولات به زیبایی طراحی شده است. میتوانید هر تعداد محصول، کالا و یا خدمات را که داشتید در این صفحه که دارای صفحه بندی بعدی و قبلی نیز هست، بگنجانید.

» CONTACT : صفحه تماس با ما نیز که یکی از ضروری ترین صفحات هر وب سایت برای درج نظرات و پیشنهادات کاربران می باشد در این صفحه طراحی شده است.

قالب سایت bootstrap تک صفحه ای agency با HTML

قالب سایت bootstrap تک صفحه ای agency با HTML

در این پست نمونه ای از قالب وب سایت جالبی که با استفاده از bootstrap و HTML به زیبایی طراحی شده است و فقط شامل یک صفحه می باشد را بصورت رایگان می توانید دریافت کنید. این قالب زیبا فقط مناسب بخش نمایشی وب سایت ها می باشد.

bootstrap مجموعه ای از ابزارها را بصورت رایگان در اختیار طراحان وب سایت ها و نرم افزارهای تحت وب قرار می دهد، که حاوی دستورات اچ تی ام ال، CSS و توابع JavaScript برای نمایش بهتر فرم ها و دکمه ها و تمام عناصر روی صفحات وب، می باشند.

قالب وب سایت زیبایی agency تنها در یک صفحه HTML طراحی شده است که قابلیت های بسیار زیبایی نیز در آن گنجانده شده است. در اینweb template که در طراحی آن از ابزارها و امکانات بوت استرپ استفاده شده است، با استفاده گزینه های مختلف منو می توان به بخش های خاصی از صفحه رفت و از امکانات وب سایت استفاده نمود.

بخش های مختلف قالب بوت استرپ agency عبارتنداز:

» در ابتدای صفحه ی قالب، (بالاترین بخش وب سایت) معرفی مختصری از وب سایت ، لوگو و منوی جالبی حاوی لینک هایی به بخش های مختلف صفحه طراحی شده اند. در قسمت های دیگر صفحه، با کلیک روی start Bootstrap می توان به این بخش از صفحه قالب بازگشت.

» SERVICES : در این بخش از قالب، خدمات و سرویس هایی از وب سایت از جمله تبلیغات، محصولات و امکانات فراهم شده برای کاربران با طرح زیبایی به نمایش گذاشته میشوند.

» PORTFOLIO : در این قسمت از صفحه WEB TEMPLATE بوت استرپ، در کادر های زیبایی می توان پست ها و یا محصولات وب سایت را درج کرد. این بخش شامل عکسی از پست، نام و توضیحات مختصری می باشد. در ضمن با کلیک روی هر عکس در صفحه مجزایی پست همراه با متن کامل و عکس در سایز بزرگتری به نمایش گذاشته می شود.

» ABOUT : در این قسمت، اطلاعاتی درباره شرکت یا موسسه ای که وب سایت می خواهد معرفی کند با قالب زیبایی از تاریخ شروع تا تغییرات بزرگ نشان داده شده اند.

» TEAM : اطلاعات افراد تیم طراح و پیاده ساز وب سایت، همراه با عکس، نام و سِمت با ظاهر زیبا و خیلی جالبی طراحی شده اند.

» CONTACT : این بخش نیز قسمت تماس با ما ی سایت میباشد که شامل فرمی برای درج نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و درج نظر می باشد.

این قالب بوت استرپ زیبا برای وب سایت های مربوط به معرفی یک شرکت یا سازمان، و یا موسسه خاص بسیار مفید می باشد.

قالب سایت html5 تک صفحه ای متحرک read only

در این پست سورس کد قالب وبسایت تک صفحه ای متحرک با منوی Right SideBar ثابت Read Only را میتوانید بصورت رایگان دانلود نمایید که با استفاده از HTML5 و CSS و JavaScript به زیبایی طراحی شده است.

Read Only Template دارای یک طراحی فوق العاده ساده و جذاب میباشد. این قالب زیبای HTML5 برای انواع وب سایت ها میتواند مناسب باشد.

این تمپلیت زیبا فقط در یک صفحه با تم سفید و آبی طراحی شده است. دارای یک منوی سایدبار در سمت راست صفحه است که با Scroll حرکت میکند.

بخش های مختلف منوی سایدبار قالب عبارتنداز:

در بخش ابتدایی این منوی سایدبار، لوگو و عنوان سایت با معرفی کوتاهی از وب سایت قرار گرفته است.

بعد از این قسمت در چند کادر عنوان بخش های مختلف وب سایت نوشته شده اند و با کلیک روی هر کادر رنگ آن تغییر میکند و صفحه قالب به بخش مربوطه حرکت میکند.

در بخش نهایی سایدبار نیز آیکونهای مربوط به شبکه های اجتماعی قرار داده شده اند.

صفحه اصلی و بسایت نیز در بخش header خود شامل یک کادر سیاه است که میتوان اسلایدر وب سایت را در این قسمت قرار داد.

بخش های دیگر قالب نیز که با کلیک روی زیرمنوها قابل دستیابی اند، عبارتنداز:

About: این بخش که بعد از هدر قالب در ابتدای صفحه قرار داده شده است، شامل معرفی و اطلاعاتی از وب سایت و نحوه کار آنها می باشد.

Things i can do : در این بخش قالب سرویس ها و خدمات ارائه شده به کاربران و مشتریان سایت همراه با توضیحات و آیکونی از سرویس معرفی میگردند.

Products : با کلیک روی این گزینه از منو، به بخشی از صفحه قالب حرکت میکند که محصولات سایت را نشان میدهد. این بخش نیز شامل عنوان محصول، عکسی از محصول و همچنین توضیحاتی کلی و مختصر از محصول میباشد.

Contact : بخش تماس با ما نیز در این template شامل فرمی برای اظهار نظر و یا پرسش و یا انتقاد میباشد.

سورس قالب سایت ریسپانسیو آلفا با html5

سورس کد قالب آماده وب سایت ریسپانیسو responsive آلفا را میتوانید از این پست دانلود کنید که با استفاده از html5 و CSS وJavaScript به زیبایی طراحی شده است.

این سورس template زیبا و جالب که با رنگهای تیره و مات طراحی شده است برای انواع سایتهای آموزشی و تجاری مناسب میباشد و میتوانید از بخش های مختلفی که در این قالب آماده شده است برای صفحات وب سایتتان استفاده کنید.

منوی این قالب شامل نواری مشکی است که در بالای هدر سایت قرار میکیرد و برای دسترسی به قسمتهای مختلف سایت و بصورت آبشاری طراحی شده است.

این قالب ریسپانسیو جالب شامل چهار صفحه با طرح بندی های مختلف جهت استفاده کاربران و طراحان سایت میباشد.

صفحات این قالب عبارتنداز:

Home : در صفحه اصلی این قالب، هدر که شامل کادری بزرگ است در بالای صفحه قرار گرفته است و شامل لوگو و عنوان سایت است و بخشی نیز در همین قسمت جهت نمایش اسلایدر به زیبایی طراحی و آماده شده است. کمی پایینتر از آن در قسمت محتوای صفحه جدولی جهت نمایش محصولات و یا سرویس ها و خدمات وب سایت قرار گرفته است و در قسمتfooter صفحه نیز کادری برای نمایش لینکهای مرتبط و یا مطالب مهم و تصادفی و همچنین آیکونهای شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط گنجانده شده اند.

Generic : این صفحه نیز که بسیار مناسب نمایش توضیحات کلی محصولات و خدمات است شامل عنوان، محلی برای درج تصویر مرتبط با محصول و توضیحات و متن اصلی میباشد.

Contact : صفحه تماس نیز که از بخش های اساسی هر وب سایتی است و شامل فرمی برای درج نظرات و پیشنهادات کاربران و بازدیدکنندگان سایت است.

Elements : در این صفحه تمامی عناصری که در طراحی بخش نمایشی و مدیریتی وب سایت مورد نیاز خواهند بود، گنجانده شده است. میتوانید مطابق نیاز و سلیقه تان هر کدام از آنها را انتخاب و در طراحی سایت خود از آن بهره ببرید. این عناصر عبارتنداز : متن های با عناوین مختلف، لیست ها، آیکونهای شبکه های اجتماعی، دکمه های با اندازه و رنگهای گوناگون و شامل آیکون، جدول، فرم، و همچنین تصاویر در ابعاد و اندازه های مختلف.

سورس قالب Halcyonic بخش نمایشی سایت با html5

در این سورس کد یک قالب web template خیلی زیبا و مناسب برای بخش نمایشی وب سایت با html5 طراحی شده است. میتوانید بصورت رایگان این سورس جالب را دانلود کنید و در انواع وب سایتهای آموزشی، تجاری و ... از آن استفاده نمایید.

قالب سایت Halcyonic بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است و متناسب با سلیقه های متفاوت کاربران و بازدیدکنندگان وب سایتتان میباشد.

این قالب زیبا تنها برای بخش نمایشی وب مناسب است و میتوانید محتوای سایتتان را به زیبایی در آن نمایش دهید.

در این پست ، میتوانید سورس قالب مناسب با سایتتان را داشته باشید، که با تم سیاه و سفید نوشته شده است، همچنین دارای پنج صفحه یا Demo با طراحی های متفاوت و متناسب با بخش ها و صفحات مختلف سایت است.

بخش header این template با رنگ مشکی و بخش محتوای آن با رنگ سفید طراحی شده است.

در هدر این قالب، لوگو و منوی سایت قرار گرفته است که در تمام 5 دمو تکرار شده است. در footer نیز که در تمام صفحات تکرار شده است، لینکهای مرتبط با سایت و مطالب تصادفی سایت و هر چیزی که بخواهید میتوانید قرار دهید.

سورس قالب فرم تماس برای وب سایت با HTML

سورس کد قالب زیبای فرم تماس با ما Contact Form برای صفحات وب سایت را میتوانید از این بخش بصورت رایگان دانلود کنید که با استفاده از html و css و JavaScript نوشته شده است.

در همه وب سایتها با هر نوع و محتوایی که باشند وجود صفحه ای جهت تماس کاربران و بازدیدکنندگان بات مدیران سایت لازم و ضروری می باشد.

صفحه contact us معمولا جهت ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات و یا دریافت راهنمایی های اضافی و بیشتر برای مدیران سایت استفاده میگردد.

این بخش در اکثر سایت ها شامل فرمی برای وارد کردن نام، ایمیل و نوشتن نظر یا درخواست است. در بعضی از وب سایتها جهت ارتباط سریعتر شماره تلفن و آدرس شرکت یا کمپانی و ... نیز در اختیار کاربران قرار میگیرد.

در این قالب زیبا و جالب نیز ما سورس این صفحه را در شکلی جالب در اختیارتان قرار داده ایم.

در این سورس contact Form پاکت نامه ای با رنگ آبی شبیه سازی شده است. یک فرم html نیز برای وارد کردن اطلاعات طراحی شده است.

این قالب طرح زیبایی دارد و برای انوواع سایت مناسب است.

سورس قالب سایت photography با HTML و CSS و JS

در این قسمت میتوانید قالب آماده زیبایی با تم مشکی را دانلود کنید که بسیار مناسب وب سایتهای عکاسی و photoGraphy میباشد و با استفاده از html و css و JavaScript طراحی شده است.

صفحه ورودی و اصلی این قالب بسیار زیبا طراحی شده است و شامل منو و عکس پس زمینه ای جالب میباشد. در این صفحه لوگوی سایت، منوی سایت و بخش فوتر به چشم میخورد.

منوی این قالب وب سایت زیبا شامل پنج کادر است، یعنی در این قالب میتوان به پنج بخش مختلف دسترسی داشت.

صفحات وب در این template بصورت کادری با افکت زیبا روی صفحه اصلی قالب باز میشوند و هر کدام شامل اطلاعات مربوط به بخش های خود هستند و همچنین هر کدام گزینه بستن را نیز دارند.

همانطور که گفتیم این قالب برای وب سایت های مربوط به عکاسی، مدلینگ، طراح مراسم های عروسی و اینگونه موارد بسیار مناسب میباشد.

صفحات مختلف این تمپلیت زیبا که به رنگ مشکی هستند، به این صورت میباشند:

Home Page : با کلیک روی این بخش منو روی صفحه سایت، کادری به رنگ سیاه باز میشود که شامل اطلاعاتی کوتاه درباره مدیر سایت،کار او، سرویس های جدید و همچنین خدماتی که در سایت ارائه میدهدف میباشد.

About : همانند بخش قبلی با کلیک روی این گزینه از منو نیز کادری با محتوای اطلاعاتی کامل از admin سایت و همچنین علایق او باز میشود.

Portfolio : این صفحه شامل دو بخش دسته بندی و گالری عکس ها و تصاویر میباشد. میتوانید دسته ی مورد نظر را از بخش categories انتخاب کنید و تصاویر مربوط به آن دسته را در بخش گالری ببینید.

My Services : این صفحه شامل شرح مفصلی از خدمات و سرویس های ارائه شده به بازدیدکنندگان و کاربران سایت و همچنین اطلاعاتی از نحوه کار عکاس یا مدل یا مدیر سایت است.

Contact : در این صفحه نیز مانند تمامی وب سایتهای مختلف فرمی جهت ارتباط با مدیران سایت و همچنین بیان نظرات و پیشنهادات طراحی شده است. اطلاعات کاملی نیز از آدرس، شماره تلفن، فکس، ایمیل و گوگل مپ شرکت مربوط به سایت قرار داده شده است.


  • bey tooth
مجموعه سورس کد AspNetشامل سورس پروژه،وب،دفترچه تلفن آنلاین ودریک بسته مفیدباقیمت استثنایی
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 8513 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
مجموعه سورس کد Asp.Net شامل سورس پروژه، وب، دفترچه تلفن آنلاین و... دریک بسته مفید

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مجموعه سورس کد Asp.Netشامل سورس پروژه،وب،دفترچه تلفن آنلاین و...دریک بسته مفیدباقیمت استثنایی

سورس پروژه سایت سیستم آموزش مجازی تحت وب

معمولا پروژه هایی که با عنوان “آموزش مجازی تحت اینترنت ” مطرح می شوند سعی در پیاده سازی یک محیط آموزشی واقعی با تمام اشیاء ممکن را دارد ، البته لازم به تذکر است که پروژه ای که در دست شما است در سطح آزمایشی ، آموزشی بیان شده که برای ارائه به عنوان پروژه درسی می باشد .

توضیحات این پروژه برنامه نویسی :

۱- کنترل پانل برای مدیر ، استاد و دانشجو

۲- ثبت نام دانشجویان – استادان

۳- آزمون گرفتن . نوع (کوئز ، میان ترم و پایان ترم)

۴- آموزش بصورت متنی

می توان با تکمیل چنین پروژه هایی و با بکار گیری فناوری های جدید موفق به ساخت مراکز آموزشی و دانشگاه های مجازی با امکانات بسیار عالی در سطح کشور شد مفاهیم تئوری استفاده شده از این پروژه برای پیاده سازی این پروژه از ابزارها و تکنولوژی های زیر استفاده شده است: ASP.NET و Sql Server زبان برنامه نویسی در این پروژه سی شارپ (#C) می باشد .

تعریف استاد: با وارد کردن اطلاعاتی همچون کد استاد – نام – تحصیلات – سن و شهر محل سکونت و تلفن یک استاد تعریف می کنیم .

حذف و ویرایش استاد : در قسمت ویرایش می توان اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی – تحصیلات – سن – محل زندگی و تلفن را اطلاع کنیم در قسمت حذف پس از جستجو می توان اطلاعات مربوط به استاد را حذف کرد .

تعریف درس : با وارد کردن اطلاعات زیر می توانید یک درس را برای آموزش به دانشجو معرفی کرد کد درس – نام درس – تعداد واحد – قیمت درس – تاریخ میان ترم – تاریخ پایان ترم – تعداد سئوال میان ترم – تعداد سئوال پایان ترم .حذف و ویرایش درس : پس از جستجو می توان عملیات بالا را انجام داد

حذف دانشجو: می توان دانشجویی را همراه با درس هایی که گرفته است را حذف کرد

گزارش گیری : در این قسمت مدیر می توانید از استادان – درس ها – دانشجویان و مدیران لیستی را تهیه کند و ببیند.

امکانات پروژه :

امکان Control Panel برای مدیر ، استاد و دانشجو
امکان ثبت نام دانشجویان – استادان
امکان آزمون گرفتن ( کوئز، میان ترم، پایان ترم )
امکان آموزش بصورت متنی

پروژه دفترچه تلفن آنلاین نوشته شده با زبان VB.NET و ASP.NET

دفترچه تلفن آنلاین

پروژه دفترچه تلفن آنلاین ، پروژه ای که به زبان Vb.NET و در محیط ASP.NET با امکانات فوق العاده طراحی و برنامه نویسی شده است. امکاناتی که میتوانید شما نیز در پروژه های خود استفاده کنید ، یکی از آن امکانت Ajax بوده اطلاعات و بارگذاری صفحات بدون refresh شدن صفحه بوده و ثبت نیز در لحظه اجرا بوده و لیست میشود.

زبان طراحی پروژه VB.NET بوده طراحی برخی بخش های توسط bootstrap صورت گرفته ، قابلیت های نظیر ثبت اطلاعات فردی و همچنین ثبت تصویر از قابلیت های دیگر پروژه بوده.

دیتابیس پروژه SQL بوده و نیازی به اتچ ندارید.امیدوارم استفاده کنید.

نوع پروژه : سورس
زبان پروژه : VB.NET&ASP.NET
بانک اطلاعاتی پروژه : SQL Server

پروژه ASP.net وب سایت شرکت قطارهای مسافری

پروژه ASP.net وب سایت شرکت قطارهای مسافری

در این پروژه ساده که با استفاده از زبان طراحی وب asp.net و همچنین بانک اطلاعاتی sql server نوشته و پیاده سازی شده است، یکسیستم مدیریت وب سایت قطار مسافری و همچنین تهیه بلیط آنلاین خیلی ساده و جالب شبیه سازی شده است.

پروژه وب سایت شرکت قطارهای مسافربری برای برنامه نویسان مبتدی و همچنین کسانی که می خواهند با اصول طراحی وب سایت و چگونگی ارتباط با بانک اطلاعاتی و همچنین رابطه بین صفحات سایت آشنا شوند، بسیار مناسب و کاربردی می باشد. باید قبل از اجرای برنامه فایل مربوط به بانک اطلاعاتی برنامه را در sql Serverخود پیوست کنید.

در این پروژه ، در صفحه اصلی وب سایت شرکت مسافربری قطار، عنوان سایت، خوشامدگویی به کاربران و همچنین معرفی سابت طراحی شده است.

در همین صفحه، اخبار مهم و راهنمایی کاربران نیز گنجانده شده است. یک پنل ورود اعضا نیز وجود دارد که جهت ورود مدیر سایت (BLR | admin) و کاربران سایت طراحی شده است. در همین قسمت کاربران جدید می توانند Account جدیدی ایجاد کنند و در ورودهای بعدی خود می توانند از uSername و passward ی که تعریف کرده اند استفاده نمایند.

مدیر پس از ورود می تواند از طریق منویی که در سمت راست صفحه وجود دارد، به این بخش ها دسترسی داشته باشد:

اطلاعات کاربران : شامل ویرایش، حذف و انتخاب اطلاعات کلی مربوط به کاربران وب سایت و همجنین مدیر.

پیامهای کاربران : در این بخش نیز جدولی از پیام های فرستاده شده کاربران برای مدیر همراه با اطلاعات کامل مربوط به نام و محتوای پیام و همچنین جواب دادن به پیام طراحی شده است.

اطلاعات قطارها : در جدول مربوط به این بخش تمام اطلاعات مربوط به قطارهای مسافربری شرکت به همراه مبدا، مقصد، نوع قطار و مبلغ و ... و همچنین قابلیت های ثبت مورد جدید، حذف و ویرایش اطلاعات موجود در اختیار مدیر وب سایت قرار می گیرد.

اطلاعات خرید : اطلاعات خرید بلیط های مربوط به شرکت نیز در این بخش نمایش داده می شود.

کاربران نیز پس از وارد کردن username | password مربوط به خودشان می توانند وارد پنل خود شوند و این قابلیتها را داشته باشند:

خرید بلیط : در این بخش جدولی برای انتخاب مبدا، مقصد و نوع قطاری که می خواهید انتخاب می کنید و اگر در جدول پایگاه داده، مسیری با این مشخصات موجود باشد، همراه با قیمت به شما نشان داده می شود و میتوانید از همین صفحه نسبت به خرید اینترنتی بلیط قطار اقدام نمایید.

تغییر رمز ورود : در این بخش کاربر میتواند رمز عبور خود را تغییر دهد.

تماس با ما : فرم تماس با مدیر سایت در این بخش در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند نظرات و پیشنهادات خود در مورد سایت را برای مدیر ارسال کنند.

پیام ها : در این صفحه نیز جدولی از پیام های ارسالی کاربر و پاسخ مربوط به آن ها طراحی شده است.

سورس پروژه آپلود فایل با Ajax در ASP.net

سورس پروژه آپلود فایل با Ajax در ASP.net

در این سورس کد نمونه ای از آپلود فایل در یک صفحه وب ASP.net با استفاده از متدهای زبان برنامه نویسی Ajax را میتوانید دانلود کنید. این سورس جالب و کاربردی با استفاده از زبانهای #C و ASP.net و همچنین کنترلهای سرور Ajax پیاده سازی شده است.

AJAX یک زبان برنامه نویسی جدید نیست، بلکه یک روش جدید برای استفاده از استانداردهای موجود است. AJAX هنر تبادل داده ها با سرور و به روز رسانی بخش هایی از یک صفحه وب ، بدون بارگذاری مجدد و رفرش صفحه است. این زبان همچنین یک تکنیک برای ایجاد صفحات وب سریع و پویا است. به این صورت که به صفحات وب اجازه میدهد که بصورت ناهمگام با مبادله مقدار کمی از اطلاعات با سرور، در پشت صحنه به روز شوند، این به این معنی است که ممکن است بخشهایی از یک صفحه وب بدون بارگذاری مجدد، به روز شوند. صفحات وب کلاسیک، که از AJAX استفاده نمیکنند، برای تغییر محتوا باید کل صفحه را مجددا بارگذاری کنند.

سورس کدی که در این پست در اختیاز شما قرار داده ایم، با استفاده از زبان طراحی وب asp.net که یک چارچوب برنامه وب سمت سرور برای توسعه وب سایت است و برای تولید صفحات وب پویا استفاده میشود، نوشته شده است و از کنترل سرور Ajax ی بنام AjaxFileUpload برای انجام عملیات مورد نظر بدون نیاز به رفرش کردن صفحه وب استفاده می نماید.

در این سورس پروژه جالب، نمونه ای از Upload کردن فایل در صفحه وب با استفاده از متدهای Ajax شبیه سازی شده است.

برای مطابقت این برنامه با مرورگرهای مختلف در بخش CSS داخلی این برنامه، کدهایی مربوط به نمایش سورس کد در انواع مرورگر های محبوب نوشته شده است.

همچنین در این برنامه از هیچ بانک اطلاعاتی استفاده نشده است و فایل هایی که در برنامه آپلود میکنید، در مسیر برنامه در فایلی به نام "Uploads" ذخیره میگردند.

سورس کد برنامه ویرایش و درج در GridView با ASP.NET

سورس کد برنامه ویرایش و درج در GridView با ASP.N

سورس کد مثالی ساده از عملیات مختلف درج، حذف و ویرایش اطلاعات داده ای موجود در یک کنترل GridView را میتوانید از این پست دانلود نمایید. این سورس پروژه جالب با زبان طراحی وب ASP.net نوشته و پیاده سازی شده است.

یکی از مسائل مهم در طراحی وب سایت، چگونگی نمایش اطلاعات و داده های موجود در بانک های اطلاعاتی و مورد نیاز در برنامه می باشد. بعضی از کنترل های سرور داده شامل : AccessDataSource و sqlDataSource و ... وجود دارند که برای دریافت و ارسال اطلاعات به بانک های اطلاعاتی متصل به خودشان استفاده میشوند ولی نمیتوانند داده ها را نمایش دهند در حالیکه برای نمایش اطلاعات داده ای جداولی منظم و ساختار یافته مورد نیاز میباشد.

زبان طراحی وب ASP.net کنترل هایی را به منظور نمایش داده های موجود در پایگاه داده برنامه در اختیار کاربران قرار داده است که یکی از آنها کنترل GridView می باشد.

برای نمایش اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی توسط کنترل GridView ، باید این کنترل را به یکی از کنترلهای سرور داده وصل نمود و در هنگام اجرای برنامه کنترل سرور داده اطلاعات دریافتی از DataBase را جهت نمایش به کنترل وب مورد نظر ما (در اینجا GridView) می فرستد.

کنترل GridView اطلاعات دریافت شده را بصورت جدولی منظم دارای سطر و ستون با اندازه رکوردهای داده های موجود، نمایش میدهد. سطر این کنترل، داده های رکورد از پایگاه داده و ستون آن نیز اطلاعات داده ای مربوط به فیلد خاصی را نشان میدهد. همچنین این کنترل قابلیتهای نمایشی مختلف و جالب بیشتری نیز دارد که مطابق نیاز میتوان آنها را در تنظیمات مربوط به کنترل تعین کرد.

در این پست ما سورس کدی از کار با داده های موجود در GridView را شبیه سازی و در اختیار شما قرار داده ایم.

در این برنامه کنترل سرور داده ما SqlDataSource میباشد و به بانک اطلاعاتی موجود در خود ویژوال استودیو یعنی SqlExpressمتصل شده است. برای نمایش اطلاعات موجود در پایگاه داده برنامه ، کنترل SqlDataSource اطلاعات دریافتی از بانک اطلاعاتی را به GridView می فرستد و این اطلاعات مطابق با تنظیماتی که برای کنترل وب نوشته شده اند، نمایش داده میشود.

در اینجا دو نمونه از کار با داده های موجود در کنترل GridView را برای استفاده شما قرار داده ایم. در این برنامه های جالب میتوانید نمونه هایی از درج، ویرایش و حذف داده های موجود در کنترل ها را ببینید که خیلی جالب پیاده سازی شده اند، همچنین نمونه ای از تغییر RadioButton را نیز میتوانید داشته باشید.

سورس پروژه نوشتن و خواندن فایل word در ASP.NET

سورس پروژه نوشتن و خواندن فایل word در ASP.NET

پروژه ای که در این قسمت جهت دانلود شما قرار داده ایم، نمونه ای ساده و جالب از کار با داده های فایل word و نوشتن و خواندن word document میباشد. این سورس جالب با زبان برنامه نویسی #C و زبان طراحی وب ASP.NET نوشته شده است.

در این سورس کد، میتوانید کدهای ساده ای را جهت آموزش چگونگی READ AND WRITE یک فایل word در صفحه asp را دانلود و از آن بهره بگیرید. از این خاصیت میتوانید در پروژه هایتان استفاده نمایید.

فایل وردی را نیز میتوانید در این بسته ببینید که برای یادگیری بهتر کاربران قرار داده شده است. همچنین این پروژه هیچ نیازی به بانک اطلاعاتی برای ذخیره داده و اطلاعات ندارد. تمام اطلاعات مستقیما در فایل word موجود ذخیره میشوند.

در این سورس پروژه asp.net با اجرای صفحه، دو TextBox و همچنین دو دکمه را مشاهده خواهید کرد که در اولی متن وارد شده در TextBox با کلیک روی دکمه "Write to word" در فایل متنی که در مسیر فایل قرار داده شده است، وارد میگردد. همچنین کاربر با کلیک روی دکمه "read word Document" میتواند تمام محتویات فایل ورد را در صفحه asp خود ببیند.

سورس پروژه آپلود کردن عکس در GridView در asp.net

سورس پروژه آپلود کردن عکس در GridView در asp.net

در این سورس کد میتوانید آپلود کردن، ذخیره و نمایش تصاویر در کنترل GridView را با مثال ساده ای یاد بگیرید. این پروژه با زبان طراحی وب ASP.Net نوشته شده است.

این پروژه جالب که با استفاده از زبان برنامه نویسی #C و زبان طراحی وب asp.net نوشته شده است، کار با کنترل GridView را خیلی زیبا آموزش میدهد.

میتوانید این سورس برنامه را بصورت رایگان از این پست دانلود کنید و در پروژه های asp و طراحی سایت خود از آن استفاده کنید.

در سورس upload عکس در صفحه asp.net از بانک اطلاعاتی داخل سی شارپ یعنی SqlExpress استفاده شده است.

با اجرای برنامه صفحه ای باز میشود که تصاویر موجود در بانک اطلاعاتی sqlExpress را داخل یک کنترل GridView به همراه id و نام عکس به زیبایی نمایش می دهد.

همچنین این صفحه شامل یک دکمه "upload" نیز میباشد که با استفاده از دو textBox کنار آن باید نام و آدرس تصویری را که میخواهید آپلود نمایید، وارد کنید و با کلیک روی دکمه، تصویر مورد نظر با مشخصات وارد شده در GridView نمایش داده میشود و در بانک اطلاعاتی SqlExpress ذخیره میگردد.

در رویداد مربوط به کلیک گزینه upload ابتدا اندازه تصویر انتخاب شده مطابق اندازه بخش های نمایشی gridview تغییر می یابد و سپس با استفاده از کلاس SqlConnection با پایگاه داده ارتباط برقرار میکند و تصویر در آن ذخیره میشود.

سورس برنامه خواندن و نوشتن فایل XML در Asp.net

سورس برنامه خواندن و نوشتن فایل XML در Asp.net

در این پست سورس پروژه چگونگی خواندن و نوشتن داده های یک فایل xml را میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید. این برنامه جالب با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ و زبان طراحی وب ASP.NET نوشته شده است.

کار با فایلهای XML همواره از توجه خاصی برخوردار بوده است.

خواندن اطلاعات یک فایل xml و همچنین نوشتن در آن در زبان asp.net را میتوانید در این پست از طریق سورس کد ساده ای به راحتی آموزش ببینید.

میتوانید سورس پروژه read and write xml file data را بصورت رایگان دانلود کنید و از آن بهره ببرید.

در کنار این سورس، فایل xml ی نیز نوشته شده است که جهت خواندن اطلاعات آن و نیز نوشتن اطلاعات لازم در آن، مورد استفاده قرار میگیرد.

با اجرای این برنامه صفحه ای باز میشود که شامل دو بخش است:

در بخش اول چند TextBox جهت وارد کردن اطلاعاتی قرار داده شده اند و با کلیک روی دکمه "Write xml File" داده های نوشته شده وارد فایل XML مورد نظر میشوند.

در بخش دوم صفحه نیز یک دکمه با عنوان "Read XML File" دیده میشود که کاربر با کلیک روی آن میتواند تمام اطلاعات و داده های موجود در فایل XML برنامه را مشاهده کند.

سورس پروژه نمایش آخرین اخبار با ASP.net

سورس پروژه نمایش آخرین اخبار با ASP.net

در این پست برنامه نمایش آخرین اخبار از سایتهای مختلف و مشهور را جهت دانلود شما قرار داده ایم که با استفاده از زبان طراحی وب ASP.NET و بانک اطلاعاتی sqlexpress نوشته شده است.

سورس پروژه show news با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ و زبان طراحی وب ای اس پی دات نت خیلی جالب طراحی شده است.

در این برنامه از بانک اطلاعلاتی داخل محیط ویژوال استودیو یعنی SqlExpress استفاده شده است. به این صورت که جدولی در این پایگاه داده طراحی شده است که شامل تیتر خبر و لینکی به سایتی که خبر مورد نظر در آن منتشر شده است، میباشد.

میتوانید با دسترسی به بانک اطلاعاتی این سورس پروژه لینکهای سایتهای معتبری را که میشناسید وارد کنید و لینک خبر را روی برنامه خود داشته باشید.

این پروژه جالب شامل یک صفحه است که لیست آخرین اخبار را نشان میدهد و این لیست از لینک اخباری که در بانک اطلاعاتی وارد کرده اید تشکیل شده است. با کلیک روی هر خبر، سایتی که خبر مربوط به آن میباشد باز میشود.

سورس پروژه چت روم Chat Room با Asp.net

سورس پروژه چت روم Chat Room با Asp.net

سورس کدی که در این پست میبینید، پروژه چت روم Chat Room میباشد که با استفاده از زبان طراحی وب Asp.net و زبان برنامه نویسی #C نوشته شده است.

میتوانید این سورس پروژه جالب را بصورت رایگان دانلود کنید و از آن بهره بگیرید.

سورس برنامه چتروم شامل سه صفحه جالب میباشد که هر کدام خیلی جالب طراحی و پیاده سازی شده اند و از متدهای جاوا اسکریپت نیز در آنها استفاده شده است.

در این سورس، کدهای ساده و خیلی جالبی برای شبیه سازی برنامه chat room نوشته شده اند، طراحی اتاق چت نیز ساده و با استفاده از جدولی انجام شده است.

همانطور که گفتیم این برنامه جالب شامل سه صفحه به شرح زیر میباشد:

صفحه لاگین : این صفحه، که صفحه ورود کاربر به چتروم است شامل یک پنل برای وارد کردن "نام کاربری" و همچنین دکمه "login" میباشد. در این صفحه با وارد کردن نام کاربری توسط کاربر، یک Session به نام کاربر ایجاد میشود که تا زمانیکه کاربر از برنامه خارج شود فعال می ماند، تا کاربران دیگر نتوانند به صفحه آن وارد شوند و اطلاعات وارد شده توسط او را ببینند.

صفحه انتخاب اتاق چت : کاربر پس از لاگین کردن وارد صفحه انتخاب اتاق خاصی میشود، در این قسمت سه نوع Room برای چت آماده شده اند از جمله: Sports، Music و Software در صورت نیاز میتوانید صفحات دیگری نیز وارد کنید. کاربر پس ازانتخاب با کلیک روی گزینه "join" وارد چتروم مشخص شده میشود.

صفحه chat Room : این صفحه از پروژه نیز بسیار ساده و زیبا طراحی شده است که شامل یک باکس جهت نمایش پیام های کاربران چتروم، باکسی جهت نمایش نام کاربری اعضای اتاق چت و همچنین یک تکست باکس برای وارد کردن پیام کاربر فعلی برنامه میباشد و پیام های وارد شده کاربر از طریق متدهای جاوا اسکریپت و بدون نیاز به رفرش کردن صفحه به نمایش در می آیند.

توجه داشته باشید که در این سورس کد از هیچ بانک اطلاعاتی استفاده نشده است و ورود و خروج کاربران تنها از طریق sessionکه مطابق نام کاربری کاربر است، چک میشود.

سورس پروژه درج پست و نظرات در asp.net با بانک Access

این پروژه با زبان طراحی وب asp.net و زبان برنامه نویسی سی شارپ c# و بانک اطلاعاتی Access نوشته شده است .

کار اصلی این پروژه درج پست توسط مدیر و نظرات توسط کاربران سایت (کاربران عمومی نه کاربرانی که ثبت نام کرده اند) می باشد.

این وب سایت ساده شامل چند صفحه است:

  • صفحه اصلی ، که آخرین پست های ثبت شده در آن نشان داده می شود
  • صفحه پست، که اطلاعات پست کلیک شده در آن نمایش داده می شود
  • صفحه مدیر، که در آن مدیر می تواند پست ها را به ثبت برساند
  • صفحه ورود مدیر، که مدیر با وارد کردن رمز عبور می تواند به بخش مدیریت دسترسی پیدا کند ،
  • user : admin pass : admin
  • و چند تا صفحه دیگر که جهت پردازش داده ها از آنها استفاده می شود. مثلا ذخیره پست یا نظرات

بانک اطلاعاتی این وب سایت نیز شامل جداول زیر است:

  • post، برای ذخیره پست ها به کار می رود
  • nazarat، برای ذخیره نظرات کاربران به کار می رود

و در پایان بازم تاکید می کنم این پروژه برای افراد مبتدی مناسب است .



  • bey tooth
مقیاس آمادگی بدنی ادراک شده
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
مقیاس آمادگی بدنی ادراک شده

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس آمادگی بدنی ادراک شده

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد




معرفی آزمون

مقیاس آمادگی بدنی ادراک شده آبادی (1988) شامل 12 سؤال پنج ارزشی و در پنج حوزه اصلی آمادگی جسمانی شامل استقامت قلبی تنفسی، قدرت، استقامت عضلانی، انعطافپذیری و ترکیب بدنی است که در فرم تجدیدنظر شده آن به چهار بخش شرایط جسمانی، انعطافپذیری، شرایط عضلانی و ترکیب بدنی تبدیل شد.

مفاهیم و خردهمقیاسها:


-1 شرایط جسمانی: به عنوان مثال، در آمادگی بدنی خوبی به سر بردن.

-2 انعطافپذیری: دامنه حرکتی ممکن، پیرامون یک مفصل معین یا گروهی از مفاصل.

-3 شرایط عضلانی: به عنوان مثال، داشتن قدرت عضلانی بهتر نسبت به افراد همسن خود.

-4 ترکیب بدنی: توزیع درصد چربی، عضله و استخوان در بدن.

امتیازدهی


هر کی از سؤالات با مقیاس پنج ارزشی لیکرت ( کاملاً موافقم 5 امتیاز، موافقم 4 امتیاز، نظری ندارم 3 امتیاز، مخالفم 2 امتیاز و کاملاً مخالفم 1 امتیاز) مورد بررسی قرار میگیرد و مجموع امتیازات فرد در فرم تجدیدنظر شده به 60 میرسد.

-1 خرده مقیاس شرایط جسمانی، با عبارات 1-3-4-8-9-12 سنجیده میشود.

-2 انعطافپذیری، با عبارات 6 و 10 سنجیده میشود.

-3 شرایط عضلانی، با عبارات 5 و 11 سنجیده میشود.

-4 ترکیب بدنی، با عبارات 2 و 7 سنجیده میشود.



  • bey tooth
مقیاس اضطراب کتل
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
مقیاس اضطراب کتل

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس اضطراب کتل

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد


مبانی نظری تست

اضطراب یک احساس منتشر، بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم از نوع دلواپسی است که با یک یا چند احساس جسمی همراه میگردد. مثل احساس خالی شدن سر دل، تنگی قفسه سینه، تپش قلب، تعریق، سردرد یا میل جبری ناگهانی برای دفع ادرار. میل برای حرکت نیز از علایم شایع آن است (کاپلان، پورافکاری، .(1375

اضطراب عبارت است از واکنش فرد در مقابل یک موقعیت ضربهآمیز، یعنی موقعیتی که تحت تأثیر شدیدتر شدن تحریکات ( اعم از محرکات بیرونی یا درونی) واقع شده و فرد در مهار کردن آن، ناتوان است (آزاد، .(1374

فروید معتقد است اضطراب بهایی است که بشر کنونی برای تمدن میپردازد. آدلر عقیده دارد که اضطراب بهایی است که بشر کنونی برای بیتمدنی میپردازد (آزاد، .(1374

به نظر رولومی، اضطراب عبارت است از ترسی است که در اثر به خطر افتادن یکی از ارزشهای اصولی زنگی شخصی ایجاد میشود (شاملو، .(1373

اضطراب واکنشی است که گاهی سودمند به شمار میرود؛ زیرا موجب افزایش سودمندی و جدی گرفتن امور یا کارهای مهم میشود و برای ایجاد تغییر و رشد، فرد را به فعالیت وامیدارد. اضطراب زمانی به مشکل تبدیل میشود که در پاسخ به محرکها یا رویدادهای
بیخطر پدید آید یا به شکل ترس غیرواقعی از ضعف در انجام دادن کارها ظاهر شود. راجرز، اضطراب را نتیجه ادراک تهدید ( به مفهوم خودانگاره) میداند. فرانکل، اصل نبودن و نیستی را مطرح نموده و منشا اضطراب را تعارض بین وجود، عدم وجود، تهدید و دلهره نبودن توصیف میکند (شاملو، .(1373

معرفی تست و کاربرد آن


این پرسشنامه توسط کتل تدوین گردیده و امروزه کاربردهای پژوهشی و تشخیصی فراوانی دارد. مقیاس حاضر بر پایه تحقیقات گسترده استوار است و احتمالاً یکی از معتبرترین وسیلههایی است که به صورت پرسشنامه کوتاه ارایه میشود و میتواند تشخیصهای بالینی را تکمیل کند ( گنجی، 1386، ص .(159

در این تست 40پرسش درباره مشکلاتی که غالباً افراد گاه به گاه در زندگی خود احساس میکنند، آورده شده است. برای آنکه افراد بتوانند مشکلات خود را درک کنند، بهتر است که پاسخ خود را به هر سؤال با علامت زدن روی پاسخنامه و در جوابهای سهگانه ثبت شده، صراحتاً مشخص کنند تا بدین وسیله توصیف مسایلی که آنها میتوانند داشت باشند، میسر گردد.

پس از این توضیحات، ورقه سؤالات و پاسخنامه در اختیار آزمودنی قرار میگیرد. برای اجرا، آزمونگر سؤالات و ورقه پاسخنامه تست را در مقابل آزمودنی قرار داده و از او میخواهد براساس دستوراتی که داده شده است، پاسخنامه را تکمیل نماید. بدین وسیله، اجرای تست به طریق فردی یا گروهی امکانپذیر است. آزمودنی نباید بداند که به تست تشخیص اضطراب پاسخ میدهد، تست را میتوان به عنوان پرسشنامه چگونگی برداشت از خود، ارایه داد.
آزمونگر میبایست ضرورت صداقت در پاسخ دادن به سؤالهای تست را به آزمودنی بیان کند و سپس اطمینان لازم جهت محرمانه ماندن نتیجه تست را در آزمودنی ایجاد کند.

روش نمرهگذاری تست


پس از تعیین نمرات پاسخهای پرسشنامه، باید مجموع نمرات 20 پرسش نخست (از پرسش 1 الی (20 و 20 پرسش بعدی (از 21 الی (40، به طور جداگانه مشخص گردد و با مراجعه به جدول (الف)، جمع نمرات آزمودنی در هر عامل، محاسبه میگردد. براساس جدول (ب)، نمرات خام معیارهای مختلف شخصیت، به نمرات تراز شده تبدیل میشود.


  • bey tooth
پرسشنامه نشانه‌های مرضی نشانگان پیش از قاعدگی (PMS)
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه نشانه های مرضی نشانگان پیش از قاعدگی (PMS)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه نشانه‌های مرضی نشانگان پیش از قاعدگی (PMS)

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد


نمره گذاری

برای این پرسشنامه پاسخهای عددی وجود ندارد، کافی است از خود بپرسید که آیا از ناراحتیهای روانی یا جسمی پیش از قاعدگی، از متوسط تا ناتوانکننده رنج میبرید یا خیر؟

توصیه میشود که هر نوع نشانه مرضی متوسط یا ناتوانکننده را با پزشک، ترجیحاً ژنشناس در میان بگذارید. مخصوصاً برای سلامت شما مهم خواهد بود که هر نوع نشانه مرضی »ناتوان کننده« را با پزشک ژنشناس خود در میان بگذارید. حتی اگر چند نشانه مرضی خفیف دارید، بهتر خواهد بود که آنها را نادیده بگیرید و با پزشک ژنشناس در میان بگذارید. یادتان باشد که از تحمل این نشانهها در سکوت، چیزی عاید شما نخواهد شد.

سندرم پیش از قاعدگی (PMS)

بسیاری از متخصصان بالینی، نشانههای مرضی یا سندرم پیش از قاعدگی را به عنوان مجموعهای از تغییرات رفتاری، خلقی و جسمانی در نظر میگیرند، که پیش از دوره قاعدگی یا در طول آن به صورت قابل پیشبینی و پیوسته رخ میدهد و به قدری شدید است که بعضی جنبههای زندگانی زنان را تحت تأثیر قرار میدهد. زنی که 5 تا 15 روز پیش از آغاز دوره قاعدگی ماهانه احساس گریه، سردرد و نفخ دارد، مشکوک بهPMSاست. همچنین زنی که معمولاً فرد آرامی است، پیش از قاعدگی امکان دارد به قدری احساس عصبانیت
کند که سر فرزندان خود فریاد بزند و قدرت تمرکز روی کار را از دست بدهد. هر زنی که پیش از قاعدگی یا به هنگام آغاز آن اشتیاق به خوردن مواد قندی دارد، بدخلقی یا گرفتگی عضلانی نشان میدهد، الزاماً به سندرم پیش از قاعدگی مبتلا نیست، مگر اینکه این علایم به قدری شدید باشند که فعالیت طبیعی فرد را مختل کنند.


  • bey tooth
پرسشنامه شخصیت جامعه پسند
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه شخصیت جامعه پسند

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه شخصیت جامعه پسند

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد



رفتار جامعهپسند1 یعنی هر عملی که به دیگران سود برساند. این اصطلاح در مورد اعمالی به کار میرود که هیچ سود مستقیمی به فردی که آن اعمال را انجام میدهد نمیرساند و حتی ممکن است حاوی خطراتی برای او باشد (بارون،بیرن و برنسکامپ، ترجمه کریمی، .(1388 رفتارهای جامعهپسند در زنان، بیشتر رابطهای و گروهی است و این رفتارها در مردان بیشتر نمایندهای و به صورت جهتگیری شده مانند تمرکز بر قدرت همکاری است که مبدأ این باورها تحت تأثیر پردازشهای هورمونی، انتظارات اجتماعی و موقعیتهای فردی قرار دارد (ایگلی،.(2009

پرسشنامه شخصیت جامعهپسند 30 گویهای توسط پنر (2002) طراحی شده است که معمولاً به عنوان مقیاسی عمومی در روانشناسی اجتماعی برای ارزیابی گرایشهای جامعهپسند از منظر صفات شخصیتی به کار میرود. این نسخه 30 گویهای، خلاصه مقیاس کامل شخصیت جامعهپسند میباشد. این پرسشنامه در پژوهش صفارینیا و باجلان (1390) ابتدا به زبان فارسی ترجمه و سپس نسخه ترجمه شده فارسی به انگلیسی برگردانده شد. این پرسشنامه بر روی 850 دانشجوی 462) زن و 388 مرد) دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شد.

نمرهگذاری

این پرسشنامه که از نوع مداد- کاغذی و خودگزارشدهی است، مشتمل بر 30 گویه و 7 خرده مقیاس »مسئولیت اجتماعی«، »ارتباط همدلانه«، »نگاه از منظر دیگران«، »پریشانی فردی«، »استدلال اخلاقی دوجانبه«، »استدلال اخلاقی جهتگیری شده-دیگران« و »نوعدوستی خودگزارشی« میباشد که دو عامل همحسی جهتگیری شده- دیگران و کمکرسانی را میسنجند. گویههای 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، خرده مقیاس »مسئولیت اجتماعی«، گویههای 9، 11، 13، 15 خرده مقیاس »ارتباط همدلانه«، گویههای 8، 10، 12، 16، 18 خرده مقیاس »نگاه از منظر دیگران«، گویههای 14، 17، 19 خرده مقیاس »پریشانی فردی«، گویههای 21، 22، 24 خرده مقیاس »استدلال اخلاقی دو جانبه«، گویههای 20، 23، 25 خرده مقیاس »استدلال اخلاقی جهتگیری شده- دیگران« و گویههای 26، 27، 28، 29، 30 خرده مقیاس »نوعدوستی خودگزارشی« را میسنجند. نمره عامل 1 (همحسی جهتگیری شده- دیگران) حاصل مجموع نمرات مسئولیت اجتماعی، ارتباط همدلانه، نگاه از منظر دیگران،استدلال اخلاقی دوجانبه و استدلال اخلاقی جهتگیری شده-دیگران و نمره عامل 2 (کمکرسانی) حاصل مجموع نمرات پریشانی فردی و نوعدوستی خودگزارشی است. نمرهگذاری گویههای 1 تا 25 براساس مقیاس لیکرت پنج درجهای به صورت »کاملاً موافق«5=، »موافق«4=، »نظری ندارم«3=، »مخالف«2= و »کاملاً مخالف«1= و نمرهگذاری گویههای 26 تا 30 به صورت »هرگز«1=، »یکبار«2=، »بیش از یکبار«3=، »اغلب«4= و »بیشتر اوقات«5= انجام میشود. بنابراین، حداقل و حداکثر نمره کسب شده از این پرسشنامه به ترتیب برابر با 30 و 150 خواهد بود. اجرای این پرسشنامه بین 15 تا 20 دقیقه طول میکشد. لازم به ذکر است که گویههای 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 11، 12، 13، 14 به صورت معکوس نمرهگذاری میشوند.


  • bey tooth
پرسشنامه سنجش خلاقیت عابدی (CT)
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پرسشنامه سنجش خلاقیت عابدی (CT)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری تست

مهارت و توانایی برای ابداع چیزهای تازه و بدیع را خلاقیت گویند. خلاقیت به عنوان فرایند سهگانه یا سومین فرایند، ترکیب موزونی از فرایندهای اولیه و ثانویه است که در آن، موضوعات متعلق به نهاد، از طرف خود مورد بررسی و استفاده قرار میگیرد. در مطالعه خلاقیت رویکردهای متفاوتی وجود دارد. یکی از این رویکردها، رابطه بین خلاقیت و هوش است که به عنوان مرکز اصلی روانشناسی شناخته میشود (گیلفورد، .(1954

در تعریف دیگر خلاقیت را به عنوان استعدادی که به طور بالقوه در هر فرد یا هر سن و سال وجود دارد در نظر گرفتهاند. این گرایش طبیعی که رابطه تنگاتنگی نیز با محیط خود دارد برای رسیدن به مرحله تحقق نیاز به شرایط مساعد دارد.

مورگان و همکاران (1984)، تفکر خلاق را نوعی از تفکر میدانند که در این تفکر، اطلاعات بدست آمده از محیط و نمادهای ذخیره شده در حافظه درازمدت را برای حل کردن مسایل مورد استفاده قرار میدهیم (افروز، کامکاری، .(1387

هورلاک، خلاقیت را شکلی کنترل شده از تخیل می داند که منجر به نوعی ابداع و نوآوری میشود.

مدنیک، خلاقیت را این گونه تعریف میکند: » سازمان دادن به عناصر همخانواده، به صورت ترکیبهای جدیدی که به خواستههای خاص پاسخ میدهند یا اینکه به گونهای مفید هستند.«
گانیه در طبقهبندی خود از انواع یادگیری، بالاترین سطح یادگیری را حل مسئله میداند و معتقد است که آفرینندگی، نوع ویژهای از حل مسئله است (سیف، .(1380

گلیفورد (1962)، در بیان نظریه ساختار ذهنی که وی ارایه داده است میگوید؛ » ویژگی مهم تفکر خلاقانه، واگرایی آن است.« او به طور کلی، شیوه تفکر آدمیان را به دو دسته » واگرا« و » همگرا« تقسیم کرده است. در نظریه گیلفورد، هم تفکر واگرا و هم تفکر همگرا در ساختار ذهنی نقش اساسی دارند اما تفاوت آنها در این است که در تفکر همگرا، نتیجه تفکر از قبل معلوم است، یعنی همیشه یک جواب » درست« یا » غلط« وجود دارد؛ ولی در تفکر واگرا، جواب قطعی وجود ندارد و تعداد زیادی جواب موجود است که از نظر منطقی ممکن است هر یک از این جوابها درست باشد. گیلفورد در نظریه خود، تفکر واگرا را با سه ویژگی انعطافپذیری یا نرمش، اصالت و سیالی مشخص کرده است و برای اندازهگیری هر یک از آنها تستی ساخته است (سیف، .(1380

معرفی تست و کاربرد آن


آزمون سنجش خلاقیت عابدی براساس آزمون تورنس تدوین شده است. جمال عابدی کوشیده است برای اندازهگیری خلاقیت وسیلهای را تهیه کند که ضمن دارا بودن اعتبار و روایی در حد قابل قبول در زمان نسبتاً کوتاهی نیز اجرا و نمرهگذاری شود. او در سالهای 1362 -63 با تشویق و کمک گروهی از دانشجویان درس روانسنجی گروه روانشناسی دانشگاه تهران و بر پایه نظریه و تعریف تورنس از خلاقیت، یک تست 75 سؤالی (چند گزینهای) برای اندازهگیری خلاقیت تهیه کرد.
مواد این تست در چهار طیف سیالی، ابتکار، انعطافپذیری و بسط قرار گرفت. تست خلاقیت عابدی در بهار سال 1363 روی یک گروه 650 نفری از دانشآموزان کلاس سوم راهنمایی در تهران اجرا شد. علاوهبر این تست، تست خلاقیت تورنس نیز روی یک گروه 200 نفری از همین دانشآموزان اجرا شد و از تست تورنس به عنوان شاخص همزمان استفاده شد. ضریب پایایی بخشهای سیالی، ابتکار، انعطافپذیری و بسط که از طریق بازآزمایی بدست آمد، به ترتیب 0/85، 0/82، 0/84، 0/80 بود. ضریب همبستگی بین نمره کل آزمون تورنس و نمره کل تست جمال عابدی (آزمون سنجش خلاقیت) معادل 0/64 بدست آمد (میرزایی، .(1382


  • bey tooth
پرسشنامه امنیت اجتماعی
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه امنیت اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه امنیت اجتماعی


روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد


معرفی پرسشنامه:

این پرسشنامه 25 گویه دارد و هدف آن بررسی میزان امنیت اجتماعی (امنیت اجتماعی، عملکرد نیروی انتظامی، قوانین حکومتی)

است.

مولفه های پرسشنامه:

این پرسشنامه سه بعد دارد. در جدول زیر ابعاد پرسشنامه و نیز سوالات مربوط به هر بعد ارائه گردیده است:

بعد

سوالات مربوطه

امنیت اجتماعی

1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 13، 14، 15، 16، 23، 24، و 25

عملکرد نیروی انتظامی

10، 11، 12

قوانین حکومتی

17، 18، 19، 20، 21 و 22

نمره گذاری پرسشنامه:

طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت میباشد. شیوه امتیازدهی به گزینههای آن در جدول زیر ارائه گردیده است:

کاملا موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملا مخالفم

گزینه

1

2

3

4

5

امتیاز

البته در سوالهای شماره 10، 11، 12، 17، 18، 19، 20، 21 و 22 این شیوه نمرهگذاری معکوس شده و به صورت جدول زیر در خواهد آمد:

کاملا موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملا مخالفم

گزینه

5

4

3

2

1

امتیاز


  • bey tooth
دانلود پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس در 4 صفحه در قالب word قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

دانلود پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس در 4 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

توضیحات کوتاه از متن:

هدف: ارزیابی نوع تعامل اجتماعی فرد

وقتی مردم به موقعیت های اجتماعی متفاوت وارد می شوند، مسلما به موضوع های مختلف فکر می کنند.فهرست زیر افکاری را شامل می شود که چیزی از ایجاد رابطه با یک فرد، به هنگام داشتن رابطه با او و پس از آن به ذهنتان می رسد.البته منظور ما کسی است که میخواهید او را خوب بشناسید

کبایاشی (2000) اعتبار این پرسشنامه را برابر با 85/0 و هادیان (1387) برابر با 73/0 گزارش کرده اند (به نقل از یزدخواستی، 1389). پایایی آزمون به روش بازآزمایی روی دانشجویان فرانسوی 70/0 بوده است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها :
30
تعداد مولفه :
2 مولفه (افکار مثبت، افکار منفی)
روایی و پایایی:
دارد
نحوه نمره گذاری :
دارد
منبع:
دارد
نوع فایل :
word و قابل ویرایش


  • bey tooth
مجموعه سورس کد Php شاملسورس کد،سورس پروژه،مجموعه سورسphpدر2بخش(100)تایی
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 14428 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
مجموعه سورس کد Php شامل:سورس کد،سورس پروژه،مجموعه سورسphpدر2بخش(100)تایی

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مجموعه سورس کد Php شامل:سورس کد،سورس پروژه،مجموعه سورسphpدر2بخش(100)تایی

سورس کد : جستجوی بدون Refresh صفحه در PHP

روژه ای که در این پست برای کابران عزیز وب سایت سورس کد قرار داده ایم ، پروژه ای به زبان PHP برای برنامه نویسان PHP با عنوان جستجو بدون Refresh شدن صفحه قابلیت بسیاری جالبیست که میتوانید در پروژه های خودتان برای بهبود عملکرد و بالارفتن کیفیت پروژه استفاده کنید.سورس پروژه و همچنین دیتابیس

سورس پروژه عضویت و فرم ورود با زبان PHP

برای تکنولوژی ارتباط با دیتابیس نیز از PDO استفاده شده است که برای آشنایی با میتوانید مقاله آموزش کار با PDO را مطالعه کنید.امید وارم استفاده کنید.

پروژه آپلود فایل و فشرده کردن آن در هنگام دانلود در PHP

پروژه ای را دوست داران زبان PHP آماده کردم که پروژه جالب و کاربردی است که به همراه سورس کامل ضمیمه کرده ام.عملکرد این نمونه سورس به گونه ای است که هر فایلی که شما آپلود میکنید در هنگام دانلود توسط کاربر به صورت فایل زیپ دانلود میشود یعنی فایل را فشرده کرده و در اختیار کاربر قرار میدهد.پیشنهاد میکنم در پروژه هایی که دارید حتما ازش استفاده کنید.

مجموعه 100-1 پروژه جالب و مفید PHP پی اچ پی

Php (پی اچ پی) یکی از پرطرفدارترین زبان های پردازه نویسی متن باز (Opensource) است که بیشتر برای طراحی برنامه های سمت سرور در وب سایت های پویا مورد استفاده قرار میگیرد.

این زبان برنامه نویسی برای طراحی وب توسعه یافته است اما میتوان از آن بعنوان یک زبان عمومی استفاده کرد.

ساختار این زبان بسیار شبیه به زبان C و زبان برنامه نویسی perl است. شکل پذیری فوق العاده و همگونی آن با اغلب بانک های اطلاعاتی از قبیل Mysql قدرت آن را افزایش داده است.

در این مجموعه جالب و بسیار کاربردی بیش از 100 سورس کد مفید که با زبان برنامه نویسی وب php نوشته شده اند، را در اختیارتان قرار داده ایم. میتوانید این مجموعه را دانلود کنید و از برنامه های جالب آن در پروژه هایتان استفاده نمایید. مجموعه دوم از سورس کدهای زبان پی اچ پی را نیز در پستهای آینده در اختیارتان قرار خواهیم داد.

چند نمونه از سورس کدهایی که در این مجموعه کامل پروژه های پی اچ پی دریافت میکنید، عبارتنداز:

مجموعه 100-1 پروژه جالب و مفید PHP پی اچ پی

accounmanager

Dreamcatcher's Simple Counter

Bandwidth Bandit

echat_plugin

bannermanager

emailsubscribesystem

blahcam

Banner Manager

check

counter

► formmail

gallery

freeforalllinks

Go2_Search

groupmailer

Home Free

imagecounter

linkssearch

members_area

messageboardphp

noleech

newsadmin

newspublisher

bookofguests

calendrier

CGI Proxy v1.0 Anonymizer

bannerexchange

Links Manager

Headlines-0.5.tar

مجموعه 100 سورس php - بخش دوم

مجموعه 100 سورس php - بخش دوم

بخش دوم پکیج شامل بیش از 100 سورس دیگر از برنامه های جدید و جالب به زبان برنامه نویسی وب PHP پی اچ پی را در اختیارتان گذاشته ایم که میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.

زبان وب Php سرویسی از مجموعه فایل های کتابخانه ای c را ارایه می دهد که به آسانی درون زبان قرارگرفته و با انعطاف بسیار به آن قابلیت پاسخ دهی سریع برای تغییرات در وب را می دهد.

در این پست جالب کاربران گرامی Sourcecodes مجموعه دوم از برنامه های نوشته شده با زبان جالب و کاربردی پی اچ پی را میتوانند دانلود نمایند و از سورس های آن در پروژه های بزرگتر (با اندکی تغییر) بهره بگیرند.

نمونه ای از پروژه های موجود در این پکیج شامل موارد زیر می باشند:

phpusers

powerlist

puredomain

ralfchat

randompicker

redirect_it

searchengineposition

SolutionScripts TopSites

superguest

tagger

meta_tags

php-calendar

phpexchange

phpMyChat

textcounter

topsites

textclock

totalalumni

urlsubmit

سورس upload فایل در صفحه PHP

سورس upload فایل در صفحه PHP

در این پست میتوانید سورس پروژه آپلود Upload کردن یک فایل در سرور وب را بصورت رایگان دانلود کنید که به زبان پی اچ پی php نوشته شده است.

همانطور که میدانید، php زبان برنامه نویسی است که به صورت گسترده استفاده می شود و برای ایجاد محتوای پویا در صفحات وب به کار می رود.

این زبان قابل اجرا بر روی وب سرور است که اسکریپت های php را در پشت صحنه (روی سرور) تفسیر می کند و نتیجه را به سمت کلاینت می فرستد.حتی ممکن است کلاینت نداند که در تهیه محتویات صفحات وبی که مشاهده می کند ار اسکریپت php استفاده شده است.در واقع از هر زبانی برای طراحی وب استفاده کنیم در نهایت چیزی که به سمت کلاینت فرستاده می شود و در مرورگر نشان داده می شود ، کدهای Html است.

معمولا سایت های کاربردی مختلف، قسمتی را برای آپلود (upload) فایل توسط کاربر در نظر می گیرند تا کاربر بتواند یک عکس، فایل فشرده شده یا هر نوع فایلی را بر روی سرور سایت، آپلود کند. باید دقت داشته باشید که هنگامی که به کاربر اجازه می دهید که فایلی را بر روی سرور سایت شما آپلود نماید، عملا راهی برای نفوذ به سایت خود، در اختیار وی قرار داده اید، بنابراین برای اینکه از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود، باید یک سری محدودیت را برای آپلود فایل اعمال نمایید.

در اینجا سورس کد ساده ای را برای آپلود فایل بر روی یک سرور وب سایت با زبان PHP جهت آشنایی بیشتر با این مبحث، شبیه سازی کرده ایم. در این کد ساده و جالب از یک فرم html که معمول ترین راه برای Upload کردن فایل روی سرور است استفاده شده است.

اطلاعات حاصل از فرم به یک فایل PHP فرستاده میشوند و پردازش روی آن اطلاعات صورت گیرد. در مشخصه enctype مربوط به تگform نوع محتوای فایلی است که می‌خواهد آپلود شود، بیان می گردد. با انتخاب multipart/form-data برای این مشخصه، اعلام کرده ایم که اطلاعات ارسالی، به صورت اطلاعات دودویی (binary data) است.

میتوانید این سورس پروژه جالب PHP را بصورت رایگان دانلود کنید و از آن استفاده زیادی در پروژه های مشابه و همچنین آشنایی بیشتر با این بحث جالب و کاربردی ببرید.

همچنین توجه داشته باشید که در این برنامه از هیچ پایگاه داده ای استفاده نشده است و فایل های آپلود شده در مسیر فایل برنامه در فایلی به نام dl ذخیره میشوند.

آپلود سنتر ساده با Php بدون استفاده از DataBase

این پروژه که با زبان برنامه نویسی php نوشته شده است ، شامل هفت صفحه است:

index.php صفحه اصلی یا همان ورودی

config.php صفحه مربوط به تنظیمات کلی سایت

create.php صفحه مربوط به ایجاد فایل یا مسیر جدید

delete.php صفحه مربوط به حذف فایل یا مسیر

edit.php صفحه مربوط به ویرایش فایل یا مسیر

upload.php صفحه مربوط بهآپلود فایل در مسیر خاص

logout.php صفحه مربوط به خروج از آپلود سنتر


همانطور که می دانید هر سایتی که شما طراحی کنید ، نیاز به یک آپلود سنتر برای مدیریت فایل ها و تصاویر خواهد داشت . برای این کار می توانید از این آپلود سنتر در سایت خود استفاده کنید .

این اپلود سنتر که به صورتی ساده طراحی شده است نا براحتی همه بتوانند از آن در وب سایت های خود بهره ببرند. برای استفاده از آن کافی است پوشه ی اصلی را در ریشه هاست خود اپلود کنید و نیازی به نصب دیتا بیس خاصی نیست .

در این آپلود سنتر که مخصوص php کارا هستش ، می توان کارهای زیر را انجام داد:

نمایش فهرست فایل های موجود

ایجاد مسیر جدید

ایجاد فایل جدید

حذف فایل

حذف مسیر

آپلود فایل

آپلود عکس و تصاویر


نمونه سورس کار با Ajax در Php

این پروژه که با زبان برنامه نویسی php نوشته شده است ، شامل 2 صفحه است:

  • index.php
  • getuser.php

که صفحه ی اصلی یا همان index با استفاده از آژاکس Ajax یک درخواست به صفحه ی getuser می فرستد و اطلاعات برگشتی از آن صفحه را در یک div به اسم txthint که برای همین کار پیشبینی شده است ، نمایش می دهد.

نحوه ی کار Ajax هم به این صورت است که در صفحه ی اصلی یک تابع با استفاده از جاوا اسکریپت (Java Script) نوشته شده است که در واقع یک مرورگر مجازی ایجاد می کند و درخواست را به وسیله ی آن مرور گر به صفحه ی getuser می فرستد و نتیجه در یافتی از آن مرورگر مجازی را در دایو txthint نشان می دهد.


  • bey tooth
مجموعه سورس های c شامل ۲۰ سورس زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس ،۷۵ سورس کاربردی زبان سی پلاس پلاس،کتاب،کد،پروژه شبیه سازی،حسابداری ودریک مجموعه استثنایی
دسته بندی سی ++c
فرمت فایل zip
حجم فایل 11066 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
مجموعه سورس های ++c شامل 20 سورس زبان برنامه نویسی ،75 سورس کاربردی زبان و...دریک مجموعه استثنایی...

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

مجموعه سورس های ++c شامل ۲۰ سورس زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس ،۷۵ سورس کاربردی زبان سی پلاس پلاس،کتاب،کد،پروژه شبیه سازی،حسابداری و...دریک مجموعه استثنایی...

۲۰ سورس زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

  • سورس بازی حدس عدد
  • سورس برنامه توان ۲ اعداد رندم
  • سورس برنامه حقوق کارمند
  • سورس برنامه حل مسئله و بازی برج هانوی
  • سورس برنامه صدا دار و بی صدا
  • سورس برنامه برنامه عدد اول
  • سورس برنامه فاکتوریل
  • سورس برنامه میانگین سه عدد
  • سورس برنامه نمایش زیر مجموعه ها
  • سورس تبدیل حروف کوچک به بزرگ
  • سورس چاپ لوزی بوسیله ستاره
  • سورس دنباله فیوبناچی
  • سورس فرمول هرون و مساحت مثلث
  • سورس ک.م.م و ب.م.م
  • سورس کوچکترین و بزرگترین عدد
  • سورس مجموع اعداد یک تا n
  • سورس مساحت مربع و مستطیل
  • محاسبه مقسوم علیه های یک عدد
  • سورس نمایش جدول ضرب

۷۵ سورس کاربردی زبان سی پلاس پلاس

دانلود ۷۵ سورس برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس سورس های خوب و کاربردی که در قالب یک فایل پی دی اف بصورت مرتب در اختیار شما برنامه نویسان عزیز قرار داده ایم امیدوارم که نهایت استفاده رو ببرید.

سورس ساخت آتش در C++

آموزش بازی سازی در c++سلام به خدمت عزیزان امروز یه برنامه واسه دانلود گذاشتم که یه اتیش بازی ۳ بعدی راه میندازه.این پروژه به زبان C++ نوشته شده . ازش لذت ببرید.

کتاب ۱۲۰ مسئله در ++C به همراه حل آن

دوستان عزیز سورس کد در این کتاب که برای دانلود شما عزیزان قرار دادیم تعدادی مسایل به زبان سی پلاس پلاس بهمراه حل آنها قرار داده شده اند و همچنین دلیل استفاده از خطوط برنامه نویسی و نحوه تعریف متغیرها که میتونه شمارو با نحوه برنامه نویسی به زبان سی بیشتر آشنا کنه و کار برنامه نویسی رو براتون راحتتر بکنه که برنامه های مشابه برنامه هایی که در این کتاب قرار دادیم رو بتونین پیاده سازی کنین .تعداد صفحات این کتاب نیز ۵۰ صفحه میباشد.

برنامه مرتب سازی به روش سریع یا Quick با زبان c++

سورس مرتب سازی به روش سریع به زبان برنامه نویسی c++

سورس بازی دو بعدی RaceX به زبان ++C بهمراه فایل اجرایی

بازی دو بعدی RaceX به زبان ++C به همراه فایل اجرایی،این بازی با استفاده از ++C نوشته شده است و با استفاده از DircetDraw است.در سورس یک فولدر با نام Applib موجود است که شامل کتابخانه مورد استفاده در بازی است این کتابخانه شامل چهارده کلاس میباشد.برای کامپایل کردن این برنامه شما نیاز به DirectX SDK نیاز دارید همچنین گرافیک بازی بسیار ابتدایی است.

سورس پروژه مجموعه عملیات های ریاضی به زبان ++C

عملیات های ریاضی

انجام عملیات های ریاضی در زبان های مختلف یکی از پرکاربردی ترین سوالات است ، در این پروژه که به زبان سی پلاس پلاس است و عملیات چهار عمل اصلی ، جمع ، تفریق ، تقسیم را برای شما آماده دانلود کرده ایم سورس کامل zدر اختیار شماست امید وارم که استفاده کنید و مفید باشه برای استفاده از دیر سورس های سی پلاس پلاس میتوانید در سایت عبارت مورد نظر را جستجو کنید

پروژه حسابداری مرکز آب به زبان سی پلاس پلاس

حسابداری مرکز آب

پروژه ای به زبان سی پلاس پلاس ، یک پروژه آموزشی که به همراه سورس کد آماده دانلود شده است ، نمونه سورس مربوط به یک سیستم حسابداری مرکز آب است که کنترل و مدیریت مشترکین برای مصارف خانگی را کنترل میکند

دریافت میزان بارندگی ماهانه و رسم نمودار آن در سی پلاس پلاس

ریافت میزان بارندگی ماهانه و رسم نمودار آن در سی پلاس پلاس

این پروژه در واقع برای کار با آرایه های چند بعدی در سی پلاس پلاس طراحی شده است . در این برنامه کاربر میزان بارندگی ماهانه 4 سال را وارد می کند و برنامه کارهای زیر را انجام می دهد:

  • در پایان دریافت میزان بازندگی هر سال جمع بارندگی آن سال و پربارشترین ماه آن سال را به نمایش می گذارد.
  • در پایان نموداری برای میزان بارندگی 4 سال را رسم می کند.
  • سپس شماره یک سال را از کاربر دریافت می کند و نموداری برای ماه های آن سال و میزان بارندگی در آن ماه ها را به نمایش می گذارد.

توضیحات فنی :

در پیاده سازی این برنامه از آرایه های یک بعدی ، دو بعدی و سه بعدی در سی پلاس پلاس استفاده شده است.و با استفاده از حلقه های تو در توی For این ارایه ها پیمایش شده و مقادیر دریافتی از کاربر که همان میزان بارندگی ماهانه هستند در آرایه ها قرار داده می شوند.سپس با استفاده از حلقه هایی دیگر نمودار مورد نظر برای این داده ها رسم می شود و به کاربر نمایش داده می شود. این نمودار ها شامل یک نمودار سالانه و یک نمودار ماهانه می باشد.

سورس مثالی برای استفاده از آرایه و حلقه ها در ++C

این برنامه مثال خوبی برای کسانی است که می خواهند یک نمونه از کار با آرایه ها ی چند بعدی ، حلقه ی while تو در تو ، حلقه ی for و... را در سی پلاس پلاس مشاهده کنند.

در این برنامه ابتدا نام استاد اول از کاربر درخواست می شود و سپس نام کتابهای آن استاد یکی یکی از کاربر دریافت می شوند، تا زمانی کاربر end را وارد کند ادامه می یابد . و سپس نام استاد بعدی و کتابهایش تا زمانی که هنگام درخواست نام استاد هم کلمه ی end وارد شود .

سورس برنامه جمع دو عدد طولانی با ++C

این پروژه در واقع برای گرفتن 2 عدد بسیار بزرگ و چاپ جمع این دو عدد طراحی شده است :

همانطور که میدانید خود زبان های برنامه نویسی مانند سی پلاس پلاس از عملیاتی مانند جمع و تفریق و ... پشتیبانی می کنند ، منتها اگر اعداد بسیار بزرگ باشند از انجام آن عاجز خواهند بود.

ولی این برنامه با استفاده از یک الگوریتم معمولی که همه ما هنگام جمع 2 عدد از آن استفاده می کنیم 2 عدد دریافتی را با هم جمع می کند.

سورس بازی حدس کلمات با ++C

این پروژه شامل 2 بازی است :

  1. بازی حدس کلمات : که در واقع با انتخاب یک موضوع کلمه ای تصادفی در ارتباط با آن موضوع انتخاب می شود و تعدادحروف آن کلمه به شما نشا ن داده می شود. شما فرصت دارید بعد از چند انتخاب کلمه را حدس بزنید در غیر اینصورت امتیاز شما به صفر می رسد و شما می بازید.
  2. بازی 101 : در این بازی به درخواست شما یک عدد تصادفی بین 1 تا 99 به شما اختصاص می یابد.اگر از عدد راضی بودید به کامپیوتر پیشنهاد می دهید خود این بازی را ادامه دهد. راضی بودن مساوی است با نزدیک بودن مجموع اعداد دریافتی شما از کامپیوتر بع عدد 101.اگر راضی نبودید درخواست یک عدد دیگر را نیز می دهید.منتها اگر مجموع از 101 رد شود ، بازی را می بازید.

  • bey tooth
پاورپوینت ژئودتیک
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3771 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
پاورپوینت ژئودتیک

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت ژئودتیک دارای 85 اسلاید وقابل ویرایش

فهرست مطالب

هندسه بیضوی
عرض ژئودتیک
طول ژئودتیک
انواع عرضها
رابطه بین bوY
رابطه بین مختصات کارتزین و منحنی الخط
رابطه عکس: روش مستقیم
مروری بر سطوح مبنا
مقدمه
بیضوی مرجع
چند رابطه مفید
چند بیضوی معروف مفید
سطوح مختصات ژئودتیک
پارامترهای تعیین وضعیت سطح مبنا
تعیین پارامترهای تبدیل بین بیضوی و سیستم مختصات CT
سیستمهای مختصات توپوسنتریک
سیستم نجومی محلی
سیستم مختصات ژئودتیک محلی
سیستم ژئودتیک محلی
هندسه بیضوی - ادامه
منحنی های واقع بر بیضوی
تبدیل مشاهدات ژئودتیک زمینی به سطح بیضوی مقایسه
تبدیل (تصحیح) امتداد ها یا زوایای افقی
تصحیح به علت ارتفاع نقطه مورد قراولروی
تصحیح تبدیل مقطع قائم به ژئودزیک:
تصحیح زوایای قائم:
فواصل
تبدیل عکس
محاسبات انتقال مختصات
فر مولهای پواسن – خطوط کوتاه
فر مولهای عرض متوسط گوس
فرمولهای طول بلند- فرمول بسل:
ترازیابی مثلثاتی
سیستمهای تصویر
مقدمه سیستمهای تصویر متشابه :
مروری بر متغیرهای مختلط
شرط تشابه بر روی صفحه مختلط:
مختصری از هندسه دیفرانسیل
زاویه بین منحنی های پارامتریک :
کلیات سیستمهای تصویر متشابه
ضریب مقیاس(Scale factor):
هندسه منحنی های تصویر شده :
تقارب نصف النهارات:
سیستم تصویر مرکاتور:
شرایط سیستم تصویر مرکاتور:
بررسی شرایط کوشی – ریمن :
تقارب نصف النهارات :
شکل ظاهری سیستم تصویر مرکاتور :
سیستم تصویر ترانسورس مرکاتور(Transvese Mercator) :
تقارب نصف النهارات برحسب مختصات ژئودتیک:
ضریب مقیاس برحسب مختصات ژئودتیک:
شکل ظاهری سیستم TM:
ضریب مقیاس در سیستم تصویر UTM:
معادلات تصویر UTM:



  • bey tooth
نرم افزار عالی و کاربردی Korg Pa Manager برای نوازندگان سری Pa کیبوردهای کرگبا نصب این نرم افزار قادر خواهید بود تمام ریتم ها،صداها،سمپل ها و PCM های ست هایتان را بصورت کاملا حرفه ای مدیریت کنید این نرم افزار در سایت های غیر ایرانی به قیمت 30 دلار و بعضاً بالاتر از این قیمت فروخته میشود ما این نرم افزار را بصورت کرک شده با قیمت بسیار مناسب 25000
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 4197 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
نرم افزار کامل و کرک شده KORG PA MANAGER 2.0.1

فروشنده فایل

کد کاربری 17163

  • bey tooth
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد word
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 54

بخشی از متن :

تعریف کیفیت:

کیفیت هیچ معنا و مفهومی به جز آنچه مشتری واقعا می خواهد ندارد.یعنی محصول اگربا خواست و نیازهای مشتری انطباق داشته باشد با کیفیت است.این واژه دارای معانی مختلفی است و از جنبه های مختلف قابل تعریف و بررسی است .

  • bey tooth
مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت در آموزش و پرورش منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت در آموزش و پرورش

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت در آموزش و پرورش

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 20

بخشی از متن :

ضرورت و چگونگی ایجاد نظام تضمین کیفیت در آموزش و پرورش

تلاش آموزش و پرورش کشورمان در طی دو دهه گذشته ، بیشتر ، معطوف به افزایش نرخ ثبت نام دانش آموزان لازم التعلیم و ابعاد کمی آموزش بوده و در نتیجه این تلاش ها ، آمار ورودی این دانش آموزان به بیش از 97 ارتقا یافته است ( یونسکو ، 2003 ). از طرف دیگر ، رشد کمی دانش آموزان با افزایش بودجه و امکانات همراه نبوده و لاجرم ، کاهش کیفیت و افزایش افت تحصیلی را به دنبال داشته است. چنانکه از 97 دانش آموز ثبت نام شده در پایه اول دوره ابتدایی ، تنها 76/0 آن ها در پایه پنجم همین دوره فارغ التحصیل شده اند( همان ). به علاوه ، تحقیقات انجام شده در خلال دو دهه گذشته در کشورمان در پایه های مختلف از مشکلات متعددی رنج می برد ، که نشان از کیفیت پایین آموزش در این سطوح دارد ( دادستان ، 1376؛ مجیدی ، 1364؛ موسی پور ، 1370؛ رئیس دانا ، 1371؛ منفرد ، 1369؛ اغرازی ، 1371؛ مبشر ، 1376؛ جوادی ، 1381 ).

  • bey tooth
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کیفیت زندگی کاری منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کیفیت زندگی کاری

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کیفیت زندگی کاری

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 24

بخشی از متن :

کیفیت زندگی کاری

کیفیت زندگی کاری ابتدا در اروپا و طی دهه پنجاه ابداع شد و بر اساس تحقیقات اریک تریست و همکارانش در دانشکده تاویستاک در زمنیه روابط انسانی در لندن شکل گرفت . تحقیقات یاد شده بعد فنی- انسانی سازمان ها را بررسی و چگونگی روابط بین آنها را ارزیابی کردند که باعث به وجود آمدن سیستم های تکنیکی- اجتماعی مربوط به طراحی شغل شد(نجمی، 1385).

متخصصان اولیه کیفیت زندگی کاری در بریتانیا، ایرلند، نروژ و سوئد طراحی های شغلی را برای هماهنگی هر چه بهتر و منسجم تر کردن کارکنان و تکنولوژی ایجاد کردند. فعالیت کیفیت زندگی کاری آنها عمدتا با مشارکت اتحادیه ها و مدیریت در طراحی کار تدوین شده و باعث به وجود آمدن طراحی هایی از مشاغل شد که برای کارکنان سطوح بالاتر از منزلت(اعتبار شغلی) ،تنوع شغلی و بازخورد اطلاعاتی مربوط به نتایج را به ارمغان می آورد. احتمالا بارزترین مشخصه های کیفیت زندگی کاری پدیدار شدن و توسعه گروه های کاری خود گردان به عنوان شکل جدیدی از طراحی کار بود این گروه ها متشکل از کارکنان با مهارت های متعدد (مهارتهای چند گانه) بـوده است که اطلاعات و استقلال (آزادی) عمل برای طراحی و اداره عملیات شغل خودشان را داشــته اند(قائم پناه، ۱۳۸۰).

کیفیت زندگی کاری طی دهه شصت به ایالات متحده آمریکا رسید و برعکس اروپا نوع کیفیت زندگی کاری پیچیده تر بوده است و به جای روش واحد از شیوه ها و نگرش های متنوعی استفاده شده است. در این زمینه اقدامات بیشگامانه رابرت فورد درباره مشاغل غنی شده در شرکت بست و تلگراف آمریکا منجر به ایجاد و به کارگیری فعالیت های غنی سازی شغل در بخش خصوصی و دولتی شد. هدف عمده در این گونه فعالیت ها توسعه انگیزش کارکنان از طریق ارایه مشاغل چالش بر انگیز بود.

یعنی مشاغلی که در سطح بالاتری از منزلت تنوع شغلی و بازخورد اطلاعاتی را در مورد نتایج ارایه می دهد. به تدریج کیفیت زندگی کاری فراتر از مشاغل انفرادی رفت و اشکال گروهی کار و مشخصات محیط کار موثر بر رضایت مندی و بهره وری کارکنان از قبیل سیستم پاداش دهی(نحوه پرداخت حقوق و دستمزد) جریان کار، سبک های مدیریتی و محیط فیزیکی کار را نیز در بر گرفت .چنین توجه گسترده منتج به دامنه وسیع تر در مقایسه با عامل محدود غنی سازی شغلی در مراحل اولیه کیفیت زندگی کاری شد و توجه صرف به تک تک کارکنان را معطوف به گروه های کاری در زمینه وسیع تر قرار داد. از طرف دیگر چنین توسعه ای در برنامه های کیفیت زندگی کاری بعد کارایی سازمان را نیز به آنچه که قبلا بعد اساسی از ابعاد روابط انسانی به شمار می رفت اضافه کرد(شریف زاده، ۱۳۸۷).

اخیرا شیوه بهره وری و کیفیت زندگی کاری به قدری اهمیت و محبوبیت یافته اند که آن را مـــی توان نهضت ایدئولوژیک نامید در این مورد همایش های بین المللی برای مشخص کردن گــــروه های ائتلافی از بین اتحادیه ها و مدیریت برگزار می شود که از آنها از ایده آل های کیفیت زندگی کاری در مورد مشارکت کارکنان در تصمیم گیری ها و مدیریت مشارکتی حمایت شده است.کیفیت زندگی کاری جزء پنج خاستگاه توسعه سازمانی است که عبارتند از: آموزش کارگاهی، بررسی بازخورد و بررسی عملکرد کیفیت زندگی کاری و تحول استراتژیک. نگرش کیفیت زندگی کاری امکانات بیشتری را برای توسعه از طریق پیوستن نیروهایی از نهضت کنترل کیفیت جامع به دست آورده است ایجاد می کند(سلمانی، 1384).


  • bey tooth
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اثربخشی سازمانی منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اثربخشی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اثربخشی سازمانی

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 24

بخشی از متن :

اثربخشی سازمانی

به طور کلی، در یک سازمان، محاسبة اثربخشی چندان ساده نیست و شاخص ها و روش های متعددی برای سنجش و اندازه گیری عملکرد سازمان ارائه شده است. توسعة صلاحیت و شایستگی، اثربخشی زمان کار را بهبود خواهد داد و افزایش اثربخشی زمان کار، شاخص های دیگر اثربخشی سازمانی را ارتقاء خواهد داد. به واقع، رضایت درونی، شادکامی و ترغیب، مولد کارکنان است که در کارایی و اثربخشی در سازمان و هدایت به بالاترین حد بهره وری مؤثر است. اثربخشی سازمانی، نقش مهمی را در توسعة سازمانی ایفا می کند. سازمانی اثربخش است که قادر به مدیریت ابهام ها، انعطاف پذیری، مشتری مداری، تولید، ارزش مداری و ساختاربندی یادگیری باشد و حیطة اصلی شغلی و توانمندسازی بالای کارکنان را بشناسد. صاحبنظران، اثربخشی سازمانی را به درجه و میزان حصول به هدف تعریف کرده اند(توفیقی، 1390).

تعریف اثربخشی سازمانی

در تعریف اثربخشی سازمانی هم به وسایل و امکانات(فرآیند) توجه نموده هم به نتایج حاصله برای سنجش اثربخشی سازمانی که هیچ مقیاس ساده، راحت و تضمین شده ای وجود ندارد (رابینز[1]،1378).

اثربخشی سازمانی عبارت از میزانی است که یک سازمان با استفاده از منابع خاص و بدون هدر دادن منابع خود و بدون فرسوده کردن غیر ضروری اعضا و جامعه خود، اهدافش را برآورده می‌کند(زمردیان، 1385). در واقع اثربخشی سازمانی، درجه نزدیکی یک سازمان به هدف‌هایش را نشان می‌دهد(ساعتچی، 1385). اندازه‌ای است که یک سازمان به اهدافش تحقق می‌بخشد(نظری، 1386).


[1]- Robbins


  • bey tooth
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 33

بخشی از متن :

ارگونومی[1]

نیروی انسانی ، کار و بهره وری ، تولید و صنعت واژه هایی هستند که با یکدیگر ارتباطی تنگاتنگ دارند. زمانیکه سخن از بهره وری نیروی انسانی پیش می آید انسان به عنوان یک اپراتور یا بعنوان یک عامل حرکت و نیرویی فعال مطرح می شود. دقت و کارآیی افراد در مشاغل مختلف از حرفه های خدماتی ، تحقیقاتی و آموزشی گرفته تا کشاورزی و صنعتی ، جزو عوامل مهم در بهره‌وری نیروی انسانی می باشد. بهره وری نیروی انسانی تنها محدود به انجام فعالیت های شغلی کاربران نیست. به بیان دیگر ، موضوع بهره وری با هر نوع فعالیتی که افراد انجام می دهند چه درقالب تولید و چه در قالب مصرف مرتبط می باشد. درحال حاضر تقریباً 45% جمعیت دنیا و حدود 58% افراد بالای 10 سال در شمار نیروی کار جهان محسوب می شوند. بالطبع اگر بخواهیم کـاربـری کلیـه مصـرف کنندگان محـصـولات مختلف را نیز به این آمار اضافه کنیم ، کلیه افراد بشر با بحث بهره وری موضوعیت پیدا می کنند اما سخن اینجاست که چگونه می توان کارآیی افراد را افزایش داد. در دنیای کنونی که علوم مختلف سریعاً درحال رشد و پیشرفت می باشند انتظار می رود که بخشی از مباحث علمی به این مهم یعنی ارتقاء بهره وری جامعه توجه ویژه داشته باشند. ارگونومی با طراحی سیستمهایی که افراد در آن کار می‌کنند سر و کار دارد. ارگونومی متشکل از دو کلمه یونانی کار[2] و قانون[3] است. تمامی سیستمهای کار شامل جزء انسانی و جزء ماشینی است که در محیط کار قرارگرفته‌اند. به هنگام طراحی هر سیستمی که انسانها و ماشینها به منظور تولید محصولی در کنار هم کار می‌کنند باید ویژگیهای افراد درگیر کار را شناخته و این ویژگیها را هنگام طراحی کارمدنظر قرار دهیم. این عمل کارکرد اصلی ارگونومی است .

علم مهندسی عوامل انسانی یا ارگونومی که علمی انسان محور است با ارائه الگوهای نوین و کاربردی ، ابزاری کارآمد هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف کننده محسوب می شود. ارگونومی علمی است که ضمن توجه به سلامت نیروی انسانی به تولید و بهره‌وری بطور دقیق می‌نگرد. این علم با هدف اصلاح شرایط سیستم های کار، روشهای طراحی ایستگاه کار ، ابزار آلات و همچنین کنترل روشهای عوامل زیان آور محیطی را تشریح می کنند و با عنایت به مبانی رفتارشناسی انسانی ، ساختار عوامل یادشده را با خصائص انسانی مطابقت می دهد. با توجه به آنچه تاکنون ذکر شد اینگونه بنظر می رسد که ارگونومی با علوم دیگر ازجمله مهندسی صنایع ، مهندسی ایمنی ، مدیریت ، طراحی صنعتی ، مکانیک و بیومکانیک ، روانشناسی ، جامعه شناسی و مرتبط باشد(ابطحی،41:1383)هدف ارگونومی اطمینان از برآورده شدن نیازهای انسان برای انجام کار بصورت ایمن و اثربخش در طراحی سیستمهای کار است.طی‌ دهه‌های‌ گذشته‌ نقش‌ حیاتی‌ ارگونومی‌ در بهبود کیفیت‌، افزایش‌ بهره‌وری‌، بهبود کیفیت‌ زندگی‌ کاری‌، ایمنی‌ وکارایی‌ کلی‌ سازمان‌ مشخص‌تر شده‌ است‌. متخصصان‌ ارگونومی‌ با بهینه‌ کردن‌ تناسب‌ بین‌ انسان‌، ماشین‌، محیط وسازمان‌ کارایی‌ انسان‌ و سیستم‌ها را بهبود بخشیده‌اند. در حال‌ حاضر توجه‌ به‌ ارگونومی‌ از حد یک‌ ابزار فراتر رفته‌ و به‌یک‌ استراتژی‌ جهت‌ بهبود کیفیت‌ و بهره‌وری‌، ایجاد محیط کار مناسب‌، پیشگیری‌ از حوادث‌ و بیماری‌های‌ ناشی‌ از کارو بهبود راندمان‌ و عملکرد انسان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌.


[1] Ergonomy

[2] Ergon

[3] nomos


  • bey tooth
آزمایشگاه صنایع لبنی
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 419 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
آزمایشگاه صنایع لبنی

فروشنده فایل

کد کاربری 4820

آزمایشگاه صنایع لبنی


  • bey tooth
پاورپوینت تکنولوژی گوشت و شیلات ( دکتر رکنی، دکتر رضوی، دکتر معینی)
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4866 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 123
پاورپوینت تکنولوژی گوشت و شیلات (دکتر رکنی، دکتر رضوی، دکتر معینی)

فروشنده فایل

کد کاربری 4820

پاورپوینت تکنولوژی گوشت و شیلات ( دکتر رکنی، دکتر رضوی، دکتر معینی)


  • bey tooth