دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

پروتکل درمانی مبتنی بر کیفیت زندگی فریش 2006 78,000 دانلود
پروتکل درمانی خاطره پردازی ساختارمند گروهی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی مثبت اندیشی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی آموزش مهارت های زندگی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی مبتنی بر پذیرش برای افسردگی راب زتل (2015) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی-رفتاری هیپوکاندریا یا خود بیمار انگاری (نگرانی بیهوده درباره سلامت خود) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی-رفتاری (CBT) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری برای افسردگی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری برای اختلال بدشکلی بدن 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب فراگیر (منتشر) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری اختلالات تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری اختلال بیش فعالی کاستی توجه ADHD 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری اختلال استرس پس از سانحه (قربانیان تجاوز جنسی، کودک آزاری و ...) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری آموزش مهارت های جنسی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT برای اختلالات جنسی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری برای معتادین (سو مصرف مواد) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی بازسازی شناختی معنایی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی بازسازی شناختی تمثیلی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی بازسازی شناختی (ایمنی سازی در مقابل استرس) 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی نمایش های عروسکی 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی وسواس کودکان با رویکرد ACT 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی هوش هیجانی 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی مهارت های ارتباطی 78,000 دانلود
پکیج آموزشی درمانی مراقبه و ریلکسیشن 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی خود دلگر‌م سازی (آموزش دلگرمی) 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تمایز یافتگی (براساس تئوری سیستمی بوئن) 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تاب آوری 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی بخشش (ورثینگتون 2001) 78,000 دانلود
پروتکل درمانی راهبردهای شناختی یادگیری 78,000 دانلود
پروتکل درمانی تنظیم هیجان گراس 78,000 دانلود
پروتکل درمانی تفکر انتقادی 78,000 دانلود
پروتکل درمانی بهداشت روانی بلوغ 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) ایماگوتراپی (تصویر سازی ارتباطی) الگویی برای بازگشت به دوران رمانتیک اولیه ازدواج 78,000 دانلود
پروتکل درمانی ابراز وجود (جرات ورزی) به شیوه ایفای نقش 78,000 دانلود
پکیج (پروتکل) آرامسازی عضلانی پیشرونده 78,000 دانلود
  • bey tooth

معنا درمانی گروهی

۱۸
ارديبهشت

پکیج (پروتکل) معنا درمانی گروهی


معنا درمانی گروهی (Group Schema Therapy) یک روش درمانی است که بر اساس مدل طرحواره‌ای (Schema Therapy) توسعه یافته است و در قالب یک گروه اجرا می‌شود. این روش به هدف شناسایی، تفسیر و تغییر الگوهای شخصیتی ناسالم در افراد می‌پردازد که از تجربیات کودکی و نوجوانی آنها به دست آمده‌اند و بر روابط و رفتارهایشان تأثیر می‌گذارند.

### ویژگی‌های معنا درمانی گروهی:

1. **محیط گروهی**:
   - مشارکت در یک گروه درمانی به افراد این امکان را می‌دهد که با دیگرانی که تجربیات مشابهی دارند، ارتباط برقرار کنند و از تجربیات و تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.

2. **شناسایی طرح‌ها**:
   - افراد در این گروه مشاهده می‌کنند که طرح‌های شخصیتی ناسالم مانند تجربیات کودکی آنها، چگونه در روابط و رفتارهایشان تأثیر می‌گذارند.

3. **تفسیر نیازهای طرح‌ها**:
   - مشاوران در این گروه به همراه اعضا، نیازهایی را که طرح‌های شخصیتی ناسالم پشتیبانی می‌کنند، تحلیل می‌کنند. این نیازها ممکن است شامل نیازهای پذیرش، احترام، امنیت و کنترل باشند که معمولاً اگر به درستی تأمین نشوند، طرح‌های ناسالم فرد را تقویت می‌کنند.

4. **تداوم تغییر**:
   - افراد در این گروه با همکاری و حمایت از یکدیگر، می‌توانند به تغییر الگوهای ناسالم خود بپردازند و از این طریق بهبود یابند.

5. **حفظ پیشرفت**:
   - افراد در گروه به کمک مشاوران و یکدیگر، تلاش می‌کنند تا پیشرفت‌های به دست آمده را حفظ کنند و از بازگشت به الگوهای قدیمی جلوگیری کنند.

### اجزای مهم در معنا درمانی گروهی:

- **مشارکت فعال**: اعضای گروه در فرآیند درمانی فعالانه شرکت می‌کنند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
  
- **پذیرش و ارائه بازخورد**: اعضای گروه به طور مشترک بازخورد می‌دهند و در کنار پذیرش نقدها، به دنبال تغییراتی در رفتار و ارتباطات خود هستند.

- **تمرینات گروهی**: تمرینات و فعالیت‌های گروهی مانند نقش‌آفرینی، تمرینات مواجهه مدیریت شده و تمرینات تعاملی، اعضای گروه را در تقویت مهارت‌های جدید و بهبود روابط کمک می‌کند.

معنا درمانی گروهی به عنوان یک روش موثر در درمان اختلالات شخصیتی و رفتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با ارائه یک فضای حمایتی و آموزشی، به فرد کمک می‌کند تا بهبود یابد و با الگوهای شخصیتی ناسالم خود برخورد کند.

پکیج (پروتکل) معنا درمانی گروهی در 25 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 66
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پکیج (پروتکل) معنا درمانی گروهی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

پکیج (پروتکل) معنا درمانی گروهی در 25 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

  • bey tooth
پکیج (پروتکل) آموزش مهارت مطالعه در 27 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 64
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پکیج (پروتکل) آموزش مهارت مطالعه

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

پکیج (پروتکل) آموزش مهارت مطالعه در 27 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

  • bey tooth
پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 63
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

پکیج (پروتکل) هنردرمانی با رویکرد نقاشی برای کودکان اتیسم در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

  • bey tooth
پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی در 28 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 66
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل وجودی در 28 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 8 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

28 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
پیشینه و معرفی درمان وجودی
تاریخچه
روان‌پویه‌شناسی وجودی
مبانی نظری تحلیل وجودی
مفاهیم بنیادی
نگرانی‌های اصلی
آزادی
تنهایی
معنا
مرگ
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول:
 اهداف:
1- آشنایی با فرآیند گروه درمانی
2- آشنایی با قواعد و هنجارها
3- ایجاد زمینه برای همبستگی گروه و ارتباط اعضا
4- اصل رازداری و محرمانه بودن

شیوه ها:
1- تبیین شکل گیری مشکلات بر اساس رویکرد تحلیل وجودی
2- تبیین گروه درمانی تحلیل وجودی
3- معرفی قواعد و هنجارهای گروه
4- معارفه اعضا
5- بررسی نگرانی ها و نظرات اعضا نسبت به مسایل مطرح شده


جلسه دوم:

 اهداف:
1- ایجاد ارتباط و همبستگی گروهی
2- افزایش خودآگاهی
3- حضور در زمان حال
4- افزایش مشارکت اعضای گروه

شیوه ها:
1- ترغیب اعضا به بیان احساسات و افکار
2- آموزش اعضا در مورد همدلی و بازخورد دادن
3- تمرکز بر اینجا و اکنون
شرح:
خودآگاهی::
هر کسی که به بهبود خود، پیشرفت شخصی یا هدف بالای رشد معنوی متعهد است، باید فعالانه در جستجوی شناخت خود باشد. زیرا فقط زمانی که فرد بفهمد چه ایرادی دارد، می تواند تلاش های خود را روی بهبود بخشیدن آن متمرکز کند.

تعریف خودآگاهی:
1. خودآگاهی توانایی است که فرد برای تامل کردن در خود دارد
2. عبارت است از رسیدن به فهم و بینش در مورد نقاط قوت، ویژگی ها، ضعف ها، عیوب، نظرات، افکار، عقاید، آرمان ها، پاسخ ها، واکنش ها، نگرش، احساسات و انگیزه های فرد.
3. بنابراین، درون نگری نیز عبارت است از ارزیابی اینکه چطور دیگران فرد را می بینند
4. چگونه دیگران با رفتار، پاسخ ها و عملِ فرد، تحت تاثیر قرار می گیرند.
چگونه خودآگاهی را افزایش دهیم – با بررسی کردن خود
برای اینکه شخصیت خود را بفهمیم، باید ویژگی ذهن خود را بفهمیم. ذهن از دو بخش تشکیل شده است – ذهن آگاه و ذهن ناخودآگاه. ذهن ناخوداگاه وسیع است و تاثیراتی که در آن عمیقا ریشه دوانده اند را نمی توان براحتی کشف و تجزیه و تحلیل کرد. با این وجود، گاهی اوقات در طول روز ذهن فرد فوران می کند و به برخی حوادث و شرایط به طرز ناخوشایندی واکنش نشان می دهد. در نتیجه، فرد تا حدی احساس ناآرامی می کند و احساستی مانند عدم امنیت، ترس یا عصبانیت به او دست می دهد. اکثر ما در زندگی روزانه ی خود، به زحمت جلو می رویم به طوری که یک لحظه هم مکث نمی کنیم و نمی اندیشیم که چرا اصلا در درجه ی اول چنین احساستی را تجربه می کنیم. در حقیقت، از طریق چنین شرایطی در زندگی روزانه ی فرد، ذهنِ فرد با واکنش نشان دادن به شرایط و اتفاقات، به طور ناخوشایندی پنجره ای را باز می کند و به فرد تصویری از ویژگی هایش را می دهد. اگر فرد نسبت به نظرگاه خود هوشیار و آگاه باشد، می تواند گذرگاهی را که ذهن فرد باز می کند، دنبال کند. در نتیجه، از طریق این فرایند کم کم فرد نسبت به اینکه چگونه ذهنش کار می کند و چگونه به محرک های مختلف واکنش نشان می دهد، خودآگاهی بیشتری به دست می آورد. به این موضوع فراشناخت گفته می شود؛ که به معنی آگاهی داشتن و فهمیدن فرآیندهای فکری خود فرد است. این نوعِ خاص از خود، به پیشرفت به آگاه شدن فرد از بدن خود و حالت روانی شامل افکار، اعمال، نظرات، احساسات و ارتباطات با دیگران، شباهت دارد. بنابراین این موضوع، اولین مرحله در غلبه بر احساسات و واکنش های منفی است.


  • bey tooth
پکیج (پروتکل) گروهی سایکودرام (روان نمایشگری) در 22 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 69
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پکیج (پروتکل) گروهی سایکودرام (روان نمایشگری)

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

پکیج (پروتکل) گروهی سایکودرام (روان نمایشگری) در 22 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 12 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

22 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

جلسه هفتم

جلسه هشتم

جلسه نهم

جلسه دهم

جلسه یازدهم

جلسه دوازدهم


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول
اهداف:
هدف این جلسه ایجاد آشنایی و اعتماد و رابطه میان بیماران و درمانگر است تا بیماران آزادانه بتوانند به تبادل افکار و احساسات خود با یکدیگر بپردازند و آماده می کار گروهی شوند.
قبل از شروع جلسه پرسشنامه ها توسط بیماران تکمیل می شوند و سپس آشنایی و ایجاد ارتباط بین اعضای گروه صورت می گیرد، هر کدام از بیماران به صورت مختصر در باره سرگذشت خود و طول مدت بیماری شان حرف می زنند و تمایل با عدم تمایل خود را برای شرکت در گروه و اجرای نمایش و سایکودرام اعلام می کنند. سپس قوانین کلی جلسات درباره ی زمان و برنامه تشکیل جلسه در طول هفته توضیح داده می شود.

جلسه دوم
اهداف:
اعتمادسازی و بالا بردن آگاهی بیماران از برنامه درمانی سایکودرام و تأکید بر اینکه اصولا خوب و یا بد اجرا کردن نقش ها و بازی ها مطرح نیست و کسی قضاوت بر درستی و نادرستی نمی کند و هر فعالیت و بازی که با آسودگی و واقعی تر صورت بگیرد ارزشمند است و اعضاء نباید همدیگر را بخاطر اشتباهاتی که مرتکب شده و یا می شوند تمسخر کنند.
در این جلسه تعریف سایکودرام و اهداف آن برای بیماران تشریح شد و سپس گفتگوهای دوستانه درباره سرگذشت و شرایط زندگی بیماران جهت اعتماد سازی بیشتر صورت گرفت، اکثر بیماران با حضور دو نفر از اعضایی که قرار بود شرکت کنند مخالف بودند و می گفتند با توجه به شناختی که از آن ها دارند نمی توانند در صورت حضور آن ها راحت باشند و نسبت به رازداری آن ها اطمینان ندارند با مشورت مدیر مرکز یکی از آن ها را از گروه اخراج کردیم و یک نفر دیگر را جایگزین کردیم، در پایان جلسه، همه اعضای گروه دستهایشان را روی هم قرار دادند و قسم خوردند که رازدار باشند و اتفاقات و مسائل گروه را در بیرون گروه و بین سایر بیماران مطرح نکنند و همچنین بعد از اجرای نمایش همدیگر را تمسخر و تحقیر نکنند.

  • bey tooth