دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

اصول طرح درس کتاب آموزش قرآن اول راهنمایی

جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ب.ظ
اصول طرح درس کتاب آموزش قرآن اول راهنمایی

اصول-طرح-درس--کتاب-آموزش-قرآن-اول-راهنماییلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏اصول طرح درس ( روزانه )
‏موضوع : ‏کتاب آموزش قرآن اول راهنمایی
‏عنوان :‏ درس یازدهم ـ آیات 20 تا 28 سوره لقمان
‏هدف کلی :‏ یادگیری قرائت صحیح و مفاهیم آیات 20 تا 28 سوره لقمان
‏حیطه :‏ شناختی ، عاطفی
‏هدفهای اجرایی نهایی :
‏مخاطبین :‏ 28 نفر دانش آموز کلاس اول راهنمایی مدرسه راهنمایی آرمیتا مصلی نژاد ‌
‏شرایط :‏ 90 دقیقه وقت ، روش ـ پرسش و پاسخ ، سخنرانی ، آزمایش
‏ وسایل کمک آموزشی‏: تخته ، گچ ـ کتاب ، کارت آموزشی ، چرخ گردون و استامپ .
‏رئوس مطالب و مفاهیم درس :
‏روان خوانی آیات 20 تا 28 سوره لقمان .
‏آشنایی با معنای برخی از کلمات پر استعمال قرآن .
‏ترجمة برخی عبارات و ترکیبات قرآنی .
‏علاقه و انس بیشتر به قرائت و فهم آن .
‏آشنایی با معارف قرآن و جنبه های اعجاز آمیز آن .
‏معرفت به حکمت آمیز بودن افعال خداوند.
‏1
‏2
‏هدفهای درسی (جزئی )
‏دانش آموزان پس از گذراندن این درس باید :
‏آیات 20 تا 28 سوره لقمان را روان بخوانند .
‏کلمات جدول شماره ‏1‏ را معنا کنند .
‏ترکیبهای قرآنی جدول شماره‏ 2 ‏را ترجمه کنند .
‏درست یا نادرست بودن عبارات قرآنی را تشخیص دهند .
‏درباره عظمت قرآن و جنبه های اعجاز آمیز آن 3 دقیقه صحبت کنند.
‏نمونه هایی از مخلوقات حکمت آمیز خدا را (که انسان به آنها رسیده) بیان کنید.
‏رفتارهای ورودی دانش آموزان
‏دانش آموزان :
‏1ـ با آداب قرائت قرآن آشنا بوده و آنها را رعایت کنند.
‏2ـ علائم ، صداهای کوتاه و کشیده را تشخیص داده و دروس گذشته را قرائت کنند.
‏3ـ لغات مربوط به دروس گذشته را معنا کنند.
‏4ـ عبارات و ترکیبات دروس گذشته را ترجمه نمایند.
‏5ـ درستی ترجمه عبارات قرآنی را با ذکر علت بیان کنند.
‏1
‏3
‏مراحل تدریس
‏1ـ مهارت آغازین
‏1 دقیقه
‏2ـ ارزشیابی تشخیصی
‏5 دقیقه
‏3ـ آمادگی فراگیر و ایجاد انگیزه
‏2 دقیقه
‏4ـ ارائه مطلب و شروع درس
‏1 دقیقه
‏5ـ استفاده از نوار آموزشی
‏ 5 دقیقه
‏6ـ ارزشیابی مستمر
‏5 دقیقه
‏7ـ حل جدول شماره 1
‏7 دقیقه
‏8ـ حل جدول شماره 2
‏2 دقیقه
‏9ـ حل جدول شماره 3
‏2 دقیقه
‏10ـ حل جدول شماره 4
‏2 دقیقه
‏11ـ بحث شناخت (راز سر انگشتان)
‏8 دقیقه
‏12ـ ارزشیابی پایانی
‏3 دقیقه
‏13ـ ارزشیابی آتی
‏1 دقیقه
‏14ـ اختتام
‏1 دقیقه
‏مراحل تدریس
‏1ـ مهارت آغازین :
‏ دعای شروع ، احوالپرسی ، حضور و غیاب
‏2ـ ارزشیابی تشخیصی :
‏1
‏5
‏تعدادی کارت آموزشی که لغات دروس گذشته روی آنها نوشته شده میان دانش آموزان توزیع می شود. (در ضمن آن ، بچه ها حتماً درس قبل را خوب خواندید و یاد گرفتید البته می دانید که هر جلسه مروری بر لغات دروس گذشته داریم) قبل از شروع از دانش آموزان پرسیده می شود که اگر از دروس گذشته اشکالی دارند بیان نمایند. جهت ارزشیابی هر بار
2 دانش آموز خوانده شده و هریک بعد از تلاوت چند آیه از درس گذشته لغاتی را که توسط
دانش آموزان کلاس به ترتیب نشان داده می شود معنا می کنند. به این ترتیب درس گذشته
2 بار مرور می شود. ( از هر دانش آموز 4 لغت از درس گذشته و 2 لغت از دروس دیگر پرسیده
می شود)
‏3ـ آمادگی فراگیر و ایجاد انگیزه :
‏بچه ها اگر بخواهید پیش فرد بزرگی که خیلی دوستش دارید بروید و از صحبتها و راهنمائیهایش استفاده کنید چه حس و حالی دارید ؟ حال اگر بدانید این فرد بزرگ و عزیز می خواهد چیزهای خیلی خیلی مهم که راز و رمز موفقیت و خوشبختی شما در زندگی است برایتان بگوید آن موقع با چه شور و حالی در حضورش آماده می شوید و به حرفهایش گوش می دهید؟ چقدر مواظبید یک لحظه حواستان پرت نشود ؟ دیگر سرا پا می شوید چشم و گوش . اگر بتوانید چند تا ؟ …‏ دیگه هم ؟ …‏
‏حال وقتی ما قرآن می خوانیم در محضر چه کسی هستیم ؟ کی با ما حرف می زند ؟ چی به ما می گوید ؟ …‏ آنچه را که در طول زندگی ، زندگی دنیا و آخرتمان بهش احتیاج داریم . آنچه باعث سرافرازی ، آرامش و سعادتمان می شود را به ما می گوید. برای همین سفارش شده (کارت آموزشی ، اذا قری القران…‏ مقابل دانش آموزان نصب می گردد)با ایما و اشاره هنگامیکه قرآن تلاوت می شود. سکوت کنید و گوش فرا دهید.

 

دانلود فایل
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی