ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

آموزش بورس , ثبت نام در بورس , مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری , کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمانی,سایت آموزش بورس

دانلود طرحواره آموزشی درمانی وسواس کودکان با رویکرد ACT

دانلود طرحواره آموزشی درمانی وسواس کودکان با رویکرد ACT در 18 صفحه با فرمت pdf


مشخصات فایل
تعداد صفحات 18
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی دانلود طرحواره های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

دانلود طرحواره آموزشی درمانی وسواس کودکان با رویکرد ACT در 18 صفحه با فرمت pdf

 

توضیحات ابتدایی

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

آماده شده در  17  صفحه

فرمت فایل : پی دی اف pdf

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم

 

نمونه جلسات که در این وجود دارد:

جلسه اول ذهن آگاهی


این جلسه در واقع پس از یک جلسه سنجش رخ می دهد. در آن جلسه ما از طریق والدین کودک ، کاملا کودک را و رفتارهای مشکل ساز و کنترلی او را شناخته ایم و روند کار را کامالً برای آنها توضیح داده ایم.. سه جلسه اول صرفاً با والدین است و از جلسه چهارم به بعد حضور کودک هم در کنار والدین خواهد بود.
مشاور : خطاب به مادر یکی از موقعیتهایی که اخیراً برایت پیش آمده که از دست کودکت ناراحت یا عصبانی شدی را برایم تعریف کن و بگو چه کار کردی.
مادر : دیروز صبح دوباره دیدم کمدش را که دیشب مرتب کرده بود از اول ریخته بیرون و دارد دوباره لباهایش را تا میکند . منهم خیلی سرش داد کشیدم . کلی گریه کرد.
مشاور: خیلی خب. پس اگر من دوربین میشدم و دیروز صبح می آمدم توی خانه تو این را ضبط می کردم که کودکت دوباره کمدش را مرتب می کرد و تو سرش خیلی داد کشیدی.
مادر: آره.
مشاور: یعنی تو میگویی این داد کشیدن من در واقع جوابی بود به کار او ؟
مادر: بله. اگر او این کار را نمیکرد که من بیخودی چرا باید سرش داد می کشیدم.
مشاور: خیلی خب. بگذار دوربینمان را بگذاریم روی دور کُند. ببینیم آیا چیز دیگری هم این میان رخ داد یا نه. لطفاً همان موقعیت را تصور کن. رفتی دم در اتاقش و دیدی دارد دوباره کمدش را مرتب می کند. بگو چه فکرهایی سراغت آمد؟
می گوید و ما می نویسیم
مادر: چرا او حرفم را گوش نمی کند . به هیچ کاریش نمی رسد اینطوری و ...
مشاور: این فکرها چه احساسی به تو داد؟
مادر: خشم ، اضطراب
مشاور : بعد دلت می خواست چه کار کنی؟
مادر : وااای دلم میخواست تا میتوانم سرش داد بزنم.
مشاور: و بعد تو داد زدی.
مادر : بله.
مشاور: پس در واقع بین رفتار بچه ات و رفتار تو چیزهای دیگری هم رخ داد. که در واقع تو به آنها جواب دادی نه به بچه ات. یک سری فکر و احساس و میل و ... . ما به اینها می گوییم ذهن. اینها سراغت آمد و تو را اذیت کرد. یعنی:
رفتار کودکم <<< ذهنم <<< رفتارم
با مثالهای زیادی این را برای والدین جا می اندازیم
این هفته من هیچ بهبودی از تو نمیخواهم. فقط می خوام به ذهنت دقت کنی و دوربین را بگذاری روی دور کُند و ذهنت را خوب ببینی.
تکلیف : برای جلسه بعد دو یا سه موقعیت رو برام بنویس. فکر و احساست و رفتاری که انجام دادی و برام بیار


چرا اعتماد به ما ؟
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت سیدا به نشانی ofmas.ir می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • ۱۴۴۳۱ نمایش
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی