دانلود چارچوب و مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت word
دانلود چارچوب و مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت word
دانلود چارچوب و مبانی نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت wordخرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 22 |
حجم | 31/659 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
همان طور که در مقدمه ذکر شد، ارتباط مؤثر زمانی برقرار می شود که پیام فرستنده، متناسب با ویژگی های مخاطب طراحی شود.بر این اساس، برنامه ریزان فرهنگی و ارتباطی باید دسته بندی درستی از مخاطبان داشته باشند، ویژگی های آنان را بدانند و در زمان و مکان مناسب، پیام متناسب را برای او ارسال نماید.
فهرست مطالب
مخاطب به عنوان عامل اثرپذیر در رفتار
2-7-1 تعریف مخاطب
2-7-2 دسته بندی مخاطب
2-7-2-1 مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناختی
2-7-2-2 مخاطبان بر حسب باورها
2-7-2-3 مخاطبان بر حسب نگرش ها
2-7-2-4 مخاطبان بر اساس رفتار
2-7-2-5 مخاطبان بر اساس دسترسی
2-7-2-6 مخاطبان بر اساس منابع درآمدی
2-7-2-7 مخاطبان بر اساس مراحل فراگرد
2-7-2-8 مخاطبان بر اساس استفاده از رسانه ها
2-7-2-9 مخاطبان بر اساس موضوع و ارتباط
2-7-2-10 مخاطبان بر اساس قومیت و استفاده از رسانه ها
2-8 نگرش کاربردی به تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران
2-8-1 تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران
2-8-2 شاخصه های رسانه دینی در جمهوری اسلامی ایران
2-8-3 ملاحظات برنامه ریزی فرهنگی در تعامل میان دین و رسانه
2-8-4 مورد کاوی " ازتو می پرسند"
منابع
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است
پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336
- ۰۰/۱۰/۱۴
- ۱۴۴۹۳ نمایش