دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

طرح درس جغرافیا کلاس پنجم دبستان

جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ
طرح درس جغرافیا کلاس پنجم دبستان

طرح-درس-جغرافیا-کلاس-پنجم-دبستانلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 5 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏طرح‏ ‏درس‏ ‏جغرافیا‏ ‏کلاس‏ ‏پنجم‏ ‏دبستان‏ (‏عنوان‏ ‏درس‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان‏)
‏ ‏موضوع‏ ‏درس‏ : ‏جغرافیا‏ ‏عنوان‏ ‏درس‏ : ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان‏
‏ ‏زمان‏ : 45 ‏دقیقه‏ ‏تعداد‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ :35 ‏پایه‏ : ‏پنجم‏
‏نویسنده‏ : ‏الهایی‏ ‏سحر
‏هدف‏ ‏کلی‏ : ‏آشنایی‏ ‏با‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان،‏ ‏تقویت‏ ‏مهارت‏ ‏های‏ ‏زبانی‏ .
‏انتظارات‏ ‏آموزشی‏ :
‏1) ‏آشنایی‏ ‏با‏ ‏نام‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏مختلف‏ ‏جهان‏. (‏شناختی‏)
‏2) ‏کشیدن‏ ‏یک‏ ‏نقشه‏ ‏ی‏ ‏کلی‏ ‏از‏ ‏قاره‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اقیانوس‏ ‏های‏ ‏جهان‏. (‏مهارتی‏)
‏3) ‏آشنایی‏ ‏با‏ ‏نام‏ ‏اقیانوس‏ ‏های‏ ‏مختلف‏ ‏جهان‏. (‏شناختی‏)
‏4)‏کنجکاوی‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏وسایل‏ ‏کمک‏ ‏آموزشی‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏درس‏ ‏مثل‏ ‏کره‏ ‏و‏ ‏نقشه‏. (‏گرایشی‏)
‏5)‏علاقه‏ ‏مندی‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏کشیدن‏ ‏یک‏ ‏نقشه‏ ‏ی‏ ‏کلی‏ ‏از‏ ‏قاره‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اقیانوس‏ ‏های‏ ‏جهان‏. (‏گرایشی‏)
‏اهداف‏ ‏رفتاری‏ :
‏دانش‏ ‏آموز‏ ‏در‏ ‏پایان‏ ‏درس‏ ‏باید‏ ‏بتواند‏:
‏1) ‏نام‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏بگوید‏.(‏شناختی‏)
‏2) ‏نقشه‏ ‏ی‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏بکشد‏. (‏مهارتی‏)
‏3) ‏نام‏ ‏اقیانوس‏ ‏های‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏بگوید‏. (‏شناختی‏)
‏4) ‏از‏ ‏کشیدن‏ ‏نقشه‏ ‏ی‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان‏ ‏لذت‏ ‏برد‏. (‏گرایشی‏)
‏5) ‏نقشه‏ ‏ی‏ ‏اقیانوس‏ ‏های‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏بکشد‏. (‏مهارتی‏)
‏6) ‏تعریف‏ ‏قاره‏ ‏را‏ ‏توضیح‏ ‏دهد‏. (‏شناختی‏)
‏7) ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏شناختن‏ ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏قطب‏ ‏جنوب‏ ‏کنجکاوی‏ ‏نشان‏ ‏دهد‏. (‏گرایشی‏)
‏8) ‏در‏ ‏مورد‏ ‏بومیان‏ ‏قدیمی‏ ‏آمریکا‏ ‏تحقیق‏ ‏کند‏. (‏مهارتی‏)
‏9) ‏نام‏ ‏بزرگترین‏ ‏قاره‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏بگوید‏. (‏شناختی‏)
‏10) ‏نام‏ ‏بلندترین‏ ‏قله‏ ‏ی‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏بگوید‏. (‏شناختی‏)
‏11) ‏یک‏ ‏نقاشی‏ ‏از‏ ‏تصوری‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏قطب‏ ‏جنوب‏ ‏و‏ ‏شرایط‏ ‏آن‏ ‏دارد‏ ‏بکشد‏. (‏مهارتی‏)
‏12) ‏بگوید‏ ‏که‏ ‏کشور‏ ‏ایران‏ ‏در‏ ‏کدام‏ ‏قاره‏ ‏می‏ ‏باشد‏. (‏شناختی‏)
‏تکنولوژی‏ ‏آموزشی‏ :
‏نقشه‏ ‏ی‏ ‏قاره‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اقیانوس‏ ‏های‏ ‏جهان‏- ‏کره‏ ‏ی‏ ‏جغرافیایی‏- ‏کارت‏ ‏گروه‏ ‏بندی‏- ‏پرسش‏ ‏نامه‏ ‏ی‏ ‏ارزشیابی‏ ‏ورودی‏ ‏و‏ ‏اسم‏ ‏درس‏- ‏کارت‏ ‏امتیاز‏- ‏کارت‏ ‏های‏ ‏تعیین‏ ‏کننده‏ ‏ی‏ ‏مکان‏ ‏گروه‏ ‏ها‏.
‏چیدمان‏ ‏کلاس‏ :
‏سنتی‏ . (‏بهتر‏ ‏بود‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏گروه‏ ‏های‏ ‏نیم‏ ‏دایره‏ ‏چیده‏ ‏می‏ ‏شد‏.‏ولی‏ ‏امکان‏ ‏آن‏ ‏نبود‏.)
‏روش‏ ‏تدریس‏ :
‏تلفیقی‏ ‏از‏ ‏تجسسی،پرسش‏ ‏و‏ ‏پاسخ‏ ‏ونمایشی‏ (‏استفاده‏ ‏از‏ ‏کره‏ ‏و‏ ‏نقشه‏ ‏و‏...)
‏حوزه‏ ‏های‏ ‏تدریس
‏ریاضی‏- ‏هنر‏(‏نقاشی‏)- ‏بخوانیم‏- ‏اجتماعی‏- ‏جغرافی‏.
‏سوالات‏ ‏حوزه‏ ‏های‏ ‏تدریس‏ :
‏1) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ 5 ‏قاره‏ ‏ی‏ ‏جهان‏ ‏را‏ ‏نام‏ ‏ببرد؟‏ (‏ریاضی‏)
‏2) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏بگوید‏ ‏در‏ ‏جهان‏ ‏چند‏ ‏اقیانوس‏ ‏می‏ ‏باشد؟‏ (‏ریاضی‏)
‏3) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏متن‏ ‏درس‏ ‏را‏ ‏روان‏ ‏وبدون‏ ‏اشکال‏ ‏بخواند؟‏ (‏بخوانیم‏)
‏4) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏پس‏ ‏از‏ ‏پایان‏ ‏درس‏ ‏قدرت‏ ‏هماهنگی‏ ‏با‏ ‏گروه‏ ‏را‏ ‏افزایش‏ ‏دهد؟‏ (‏اجتماعی‏)
‏5) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏نوبت‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏صحبت‏ ‏کردن‏ ‏رعایت‏ ‏کند؟‏ (‏اجتماعی‏)
‏6) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏آشنایی‏ ‏با‏ ‏سیستم‏ ‏قاره‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اقیانوس‏ ‏ها‏ ‏به‏ ‏حکمت‏ ‏و‏ ‏قدرت‏ ‏خداوند‏ ‏پی‏ ‏ببرد؟‏ (‏هدیه‏ ‏های‏ ‏آسمان‏)
‏7) ‏آیا‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏از‏ ‏یکی‏ ‏یا‏ ‏چند‏ ‏قاره‏ ‏و‏ ‏آب‏ ‏های‏ ‏اطراف‏ ‏آن‏ ‏نقاشی‏ ‏بکشد؟‏ (‏هنر‏ ‏نقاشی‏)
‏ارائه‏ ‏ی‏ ‏محتوا
‏1)‏معلم‏ ‏سلام‏ ‏واحوال‏ ‏پرسی‏ ‏می‏ ‏کند‏. ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏جواب‏ ‏سلام‏ ‏معلم‏ ‏را‏ ‏می‏ ‏دهند‏.
‏2) ‏حضور‏ ‏وغیاب‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏شماره‏ ‏ای‏ ‏انجام‏ ‏می‏ ‏دهد،وشماره‏ ‏ی‏ ‏غائبین‏ ‏را‏ ‏یادداشت‏ ‏می‏ ‏کند‏.‏احوال‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏غایب‏ ‏دیروز‏ ‏را‏ ‏می‏ ‏پرسد‏. ‏هر‏ ‏کس‏ ‏به‏ ‏ترتیب‏ ‏شماره‏ ‏ی‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏بلند‏ ‏می‏ ‏گوید‏.
‏3)‏ارزشیابی‏ ‏ورودی‏:
‏برای‏ ‏این‏ ‏مرحله‏ ‏جدول‏ ‏رنگارنگی‏ ‏تهیه‏ ‏شده‏ ‏که‏ ‏شامل‏ ‏سؤالاتی‏ ‏از‏ ‏درس‏ ‏قبل‏ ‏می‏ ‏باشد‏ ‏ورمز‏ ‏آن‏ ‏نام‏ ‏درس‏ ‏جدید‏ ‏می‏ ‏باشد‏.‏جدول‏ ‏مابین‏ ‏گروه‏ ‏های‏ ‏قدیمی‏ ‏توزیع‏ ‏می‏ ‏شود‏.
‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏سؤال‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏حل‏ ‏می‏ ‏کنند‏. - ‏هر‏ ‏گروه‏ ‏زودتر‏ ‏حل‏ ‏کرد‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏رمز‏ ‏جدول‏ ‏رسید،رمز‏ ‏را‏ ‏که‏ ‏نام‏ ‏درس‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏روی‏ ‏یک‏ ‏مقوا‏ ‏نوشته‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏را‏ ‏روی‏ ‏تخته‏ ‏می‏ ‏چسباند‏.
‏- ‏معلم‏ ‏در‏ ‏حین‏ ‏کار‏ ‏بالای‏ ‏سرشان‏ ‏می‏ ‏رود‏ ‏و‏ ‏راهنمایی‏ ‏های‏ ‏لازم‏ ‏را‏ ‏انجام‏ ‏می‏ ‏دهد‏. - ‏نمره‏ ‏ی‏ ‏ارزشیابی‏ ‏بچه‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏وارد‏ ‏می‏ ‏کند‏.
‏4)‏گروه‏ ‏بندی‏: ‏افراد‏ ‏را‏ ‏با‏ ‏کارت‏ ‏هایی‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏قبل‏ ‏آماده‏ ‏شده‏ ‏گروه‏ ‏بندی‏ ‏می‏ ‏کند‏.
‏(‏نام‏ ‏گروه‏ ‏ها‏ ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏قاره‏ ‏های‏ ‏جهان‏ ‏است‏.‏واسم‏ ‏و‏ ‏مکان‏ ‏گروه‏ ‏ها‏ ‏از‏ ‏قبل‏ ‏با‏ ‏کارت‏ ‏های‏ ‏بزرگی‏ ‏مشخص‏ ‏شده‏ ‏است‏.)
‏هر‏ ‏پنج‏ ‏نفردانش‏ ‏آموز‏ ‏در‏ ‏یک‏ ‏گروه‏ ‏قرار‏ ‏می‏ ‏گیرند‏.
‏5)‏ایجاد‏ ‏انگیزه‏:
‏با‏ ‏وسایلی‏ ‏که‏ ‏معلم‏ ‏اول‏ ‏کلاس‏ ‏همراه‏ ‏خود‏ ‏می‏ ‏آورد،‏ ‏پیدا‏ ‏کردن‏ ‏رمز‏ ‏جدول‏ ‏که‏ ‏نام‏ ‏درس‏ ‏است،‏ ‏با‏ ‏خواندن‏ ‏نام‏ ‏گروه‏ ‏ها‏. ‏در‏ ‏این‏ ‏مرحله‏ ‏فرگیران‏ ‏باید‏ ‏جدول‏ ‏را‏ ‏حل‏ ‏کنند‏ ‏و‏ ‏نام‏ ‏گروهشان‏ ‏را‏ ‏بلند‏ ‏و‏ ‏همصدا‏ ‏می‏ ‏خوانند‏ .
‏6) ‏ارزشیابی‏ ‏تشخیصی‏:
‏ 1- ‏کره‏ ‏ی‏ ‏آبی‏ ‏نام‏ ‏کدام‏ ‏کره‏ ‏است؟
‏2- ‏چرا‏ ‏به‏ ‏زمین‏ ‏کره‏ ‏ی‏ ‏آبی‏ ‏می‏ ‏گویند؟
‏3-‏کشور‏ ‏ما‏ ‏در‏ ‏کدام‏ ‏قاره‏ ‏قرار‏ ‏دارد؟‏
‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏به‏ ‏سوالات‏ ‏جواب‏ ‏می‏ ‏دهند‏.
‏7) ‏تدریس‏ ‏محتوا‏: ‏محتوای‏ ‏درس‏ ‏به‏ ‏شیوه‏ ‏ی‏ ‏تجسسی‏ ‏تدریس‏ ‏می‏ ‏شود‏. ‏یعنی‏ ‏یک‏ ‏پرسش‏ ‏نامه‏ ‏از‏ ‏درس‏ ‏جدید‏ ‏به‏ ‏سرگروه‏ ‏ها‏ ‏می‏ ‏دهد‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏آنها‏ ‏می‏ ‏خواهد‏ ‏شروع‏ ‏به‏ ‏خواندن‏ ‏متن‏ ‏کنند‏. ‏و‏ ‏پس‏ ‏از‏ ‏مشورت‏ ‏کردن‏ ‏باهم‏ ‏سؤالات‏ ‏را‏ ‏جواب‏ ‏دهند‏.
‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏نیزمتن‏ ‏را‏ ‏می‏ ‏خوانند،گروهی‏ ‏که‏ ‏زودتر‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏ی‏ ‏سوالات‏ ‏پاسخ‏ ‏داد‏ ‏کارت‏ ‏امتیاز‏ ‏دریافت‏ ‏می‏ ‏کند
‏- ‏سپس‏ ‏هر‏ ‏یک‏ ‏از‏ ‏سؤال‏ ‏ها‏ ‏از‏ ‏یک‏ ‏گروه‏ ‏پرسیده‏ ‏می‏ ‏شوند‏ ‏و‏ ‏توضیحات‏ ‏مکمل‏ ‏توسط‏ ‏معلم‏ ‏با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏نقشه‏ ‏داده‏ ‏می‏ ‏شوند‏.
‏- ‏همه‏ ‏ی‏ ‏سؤال‏ ‏ها‏ ‏که‏ ‏تمام‏ ‏شد‏ ‏معلم‏ ‏از‏ ‏آن‏ ‏ها‏ ‏می‏ ‏خواهد‏ ‏که‏ ‏هر‏ ‏گروه‏ ‏یک‏ ‏سؤال‏ ‏غیر‏ ‏از‏ ‏سؤال‏ ‏های‏ ‏متن‏ ‏و‏ ‏سؤال‏ ‏های‏ ‏پرسش‏ ‏نامه‏ ‏درآورند‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏هر‏ ‏گروهی‏ ‏که‏ ‏خواستند‏ ‏آن‏ ‏سؤال‏ ‏را‏ ‏بپرسند‏. ‏هنگام‏ ‏طرح‏ ‏کردن‏ ‏سؤال‏ ‏ها‏ ‏معلم‏ ‏بالای‏ ‏سر‏ ‏گروه‏ ‏ها‏ ‏می‏ ‏رود‏ ‏و‏ ‏آنها‏ ‏را‏ ‏راهنمایی‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏وبه‏ ‏بحث‏ ‏کردن‏ ‏با‏ ‏اعضای‏ ‏گروه

 

دانلود فایل
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی