دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

طرح درس ریاضیات 1 دبیرستان

جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ
طرح درس ریاضی اول ابتدایی

طرح-درس-ریاضی-اول-ابتداییلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏طرح درس ریاضی اول ابتدایی
‏ ‏
‏طرح ‏درس ریاضی پایه اول ابتدایی‏
‏ ‏
‏مشخصات درس کلی‏
‏نام درس : ریاضی‏         ‏ زنگ اجرا : اول‏           ‏ نام مدرسه :
‏موضوع : تفریق‏            ‏ زمان : 45 دقیقه‏  ‏ ‏       ‏تعداد : 30 نفر‏
‏صفحه : 81‏    ‏ ‏             ‏مکان : کلاس درس‏     ‏ سال : 89-88‏
‏نام مجری :‏   ‏ ‏تاریخ :‏                 ‏ پایه : اول‏
‏ 
‏زمان
‏ 
‏اهداف کلی‏
‏آشنایی کامل با مفهوم تفریق ( شناختی )‏
‏توانایی انجام عمل تفریق ( مهارت )‏
‏علاقمندی به درس ریاضی ( نگرشی )‏
‏ 
‏ ‏
‏ 
‏ 
‏ 
‏ ‏
‏ ‏
‏اهداف رفتاری‏
‏در پایان درس فراگیر به اهداف زیر دست می یابد:‏
‏علامت تفریق را با شناخت مفهوم آن می نویسد.‏
‏برای شکل تفریق می نویسد.‏
‏برای عبارت تفریق شکل ترسیم می کند.‏
‏باقیمانده تفریق را می شناسد یا اشیاء درون کیسه نشان می دهد.‏
‏داستان یا چند جمله ی کوتاه را بیان می کند که مفهوم تفریق را می رساند.‏
‏تمرین ص 81 را درت می نویسد.‏
‏به سئوالهای کتاب با علاقه پاسخ می دهد.‏
‏در گروه با دوستان خود همکاری می کند و در صورتی دوستان او کمک بخواهد به آنان کمک می کند.‏
‏ 
‏ ‏
‏ 
‏مفاهیم کلیدی‏
‏علامت تفریق ‏–‏ مفهوم باقیمانده‏
‏علامت = عبارات تفریق
‏ 
‏ ‏

‏وسایل کمک آموزشی
‏تصویرهای مختلف میو هها و حیوانات ‏–‏ ماشین های اسباب بازی ‏–‏ ماسک خرگوش ‏–‏ هویچ ‏–‏ کیسه حساب ‏–‏ تخته پاکن ‏–‏ کتاب ریاضی ‏–‏ گچ ‏–‏ تخته پاکن ‏–‏ تابلو
 
 
‏الگو و روش‏
 
‏الگو : ایفای نقش و مشارکتی‏
‏روش : پرسش و پاسخ و توضیحی‏
 
‏ 
‏ 
‏ ‏
‏ارزشیابی ورودی‏
‏به تصاویر پرندگان روی درخت نگاه کنید . چند تا پرنده روی درخت بودند ؟ چند تا می روند ؟ چند تا می مانند؟‏
‏تعدادی شکل به فراگیران نشان می دهیم و سئوال می شود چند تا از ‏–‏ را برداشتیم ؟ چند تا ماند ؟ تفریق آن را بگو‏
‏ 
‏3
‏ ‏
‏ایجاد انگیزه‏
‏یکی از فراگیران را که خجالتی است انتخاب می کنیم و ماسک خرگوش را به صورت او می زنیم . طبق توضیحی کوتاه به او می گوییم که در کلاس گردش ‏کند و با خود بگوید چقدر گرسنه ام و به دنبال هویچ بگردد . یکدفعه در جنگل چشمش به تعدادی هویج بیفتد هویچ ها را چهار عدد انتخاب می کنیم . خرگوش با دیدن آنها یک هویچ را می خورد و پس از آن به گردش خود ادامه می دهد.‏
‏  
‏ 
‏3

‏ 
‏ ‏
‏ 
‏ ‏
‏ 
‏فعالیت های معلم‏
‏یکی از دانش آموزان نمایش را توضیح می دهد.‏
‏تفریق مربوط به داستان را بگویید.‏
‏معلم با استفاده از ماشین های اسباب بازی 5 ماشین را نشان می دهد که 4 تا از آنها از جاده بیرون می رود.‏
‏چند ماشین در خیابان بودند؟‏
‏چند تا از مسیر خارج شدند؟‏
‏فعالیت های دانش آموز‏
‏داستان را بیان می کند‏
‏فراگیران پاسخ می دهد. 1 از 4‏
‏پاسخ می دهد.‏
‏پاسخ می دهد.
‏پاسخ می دهد.‏
‏ 
‏ 
‏ 
‏ 
‏ 
‏10

 

دانلود فایل

  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی