دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

طرح درس زبان فارسی دبیرستان

جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ
طرح درس زبان فارسی دبیرستان

طرح-درس-زبان-فارسی-دبیرستانلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏نام: باسمه تعالی تاریخ امتحان:....../10/85
‏نام خانوادگی: مدّت امتحان: 75دقیقه
‏کلاس:
‏نام دبیر: امتحان درس: زبان فارسی 2 نیمسال اول /رشته:تجربی وریاضی
‏ردیف صفحه یک بارم
‏الف:
‏1-
‏ 
‏ 
‏ 
‏2-
‏ 
‏3-
‏4-
‏5-
‏6-
‏ 
‏7-
‏8-
‏ 
‏ 
‏ب:
‏1-
‏ 
‏ 
‏2-
‏نگارش(5 نمره)
‏گونه زبان ونوع نوشته ی زیر را بنویسید.
‏«ای فکر دور پرواز من!بال های عقاب آسایت را از پرواز باز دار وتوای کشتی تند رو خیال من !همین جا لنگر انداز.»
‏فضا سازی یعنی چه وچرا نویسندگان از عنصر فضا سازی استفاده می کنند؟
‏ 
‏برای تحقیق در مورد یک بنای تاریخی از کدام یک از روشهای تحقیق استفاده می کنیم ؟
‏در هر کتابخانه چند نوع برگه وجود دارد؟نام ببرید.
‏در زبان محاوره کلمات…………‏.می شود .
‏اگر عنوان نوشته ای «روشن تر از خاموشی »باشد‏،‏از کدام راه برای تعیین عنوان نوشته استفاده شده است؟
‏ 
‏طرح در نوشته های کوتاه ………‏.ودر نوشته های بلند………‏و مکتوب می باشد .
‏عبارت زیر را ویرایش کنید.
‏رزمندگان اسلام سایر شهرهای دیگر را فتح کردند و بسیجیان دلاور دشمنان را نابود ومقداری را به اسارت گرفتند.و هدف آنها جلب رضاء خداوند بود.
‏دستور(8نمره)
‏در جملات زیر نقش کلماتی را که زیر آنها خط کشیده شده است ،بنویسید.
‏ الف:بولدزرچی جهاد ‏خاک ریز‏ ‏ می زد. ب:مردم به او ‏پهلوان‏می گفتند.
‏ ج:مادر کودک را‏غذا‏ داد.
‏برای جمله های زیر، فعل هایی باشناسه مناسب بیاورید.
‏الف:مریم همیشه درس (خواندن)
‏ب:دیروزاستکان ها از دستم رها(شدن)وبر زمین (افتادن)
‏ 
‏ 

‏ 
‏5/.
‏ 
‏ 
‏1
‏ 
‏5/.
‏75/.
‏25/.
‏5/.
‏ 
‏5/.
‏ 
‏1
‏ 
‏ 
‏75/.
‏ 
‏ 
‏75/.
‏ 
‏نام: باسمه تعالی تاریخ امتحان:....../10/85
‏نام خانوادگی: آموزش وپرورش ناحیه 2 خرم آباد مدّت امتحان: 75دقیقه
‏کلاس: دبیرستان دخترانه شاهد طراح سؤال: گله دار
‏نام دبیر: امتحان درس: زبان فارسی 2 نیمسال اول /رشته تجربی وریاضی
‏ردیف صفحه دو بارم
‏3-
‏ 
‏ 
‏ 
‏4-
‏ 
‏ 
‏5-
‏ 
‏ 
‏6-
‏ 
‏ 
‏7-
‏ 
‏8-
‏ 
‏ 
‏ج:
‏1-
‏2-
‏3-
‏در متن زیر جمله ها را بیابید ونمودار ساده ی هر جمله را رسم کنید،سپس نهاد جداوپیوسته هر جمله را مشخّص کنید. «دشمن برده ی ماشین است وتوماشین را درخدمت ایمان گرفته ای.»
‏ 
‏ 
‏در جملات زیر زمان افعال را مشخّص کنید.
‏الف:دعا می کنم که گل های اندیشه شما خرمن خرمن‏ بشکفد‏.
‏ب:فقط پاهایش باد ‏کرده بود‏ واز زنی سخن می گفت.
‏جمله های زیر را مجهول کنید.
‏الف:او بسیاری از درس های کتاب زبان فارسی را خوانده است ..
‏ب:من نتیحه کاررا به شما خواهم گفت.
‏از فعل «‏خورده ایم‏»با حفظ شخص،ماضی مستمر،ماضی بعید،مضارع اخباری ومضارع التزامی بسازید.
‏فعل
‏ماضی مستمر
‏ماضی بعید
‏مضارع اخباری
‏مضارع التزامی
‏خورده ایم
‏ 
‏ 
‏ 
‏ 
‏وجه افعال مشخّص شده را بنویسید.
‏گاهی جمله هایی ساخته می شود که تنها با آهنگ خیزان پرسشی ‏می شوند‏ بدون آنکه کلمه ای پرسشی ‏بیاید.‏
‏در عبارت زیرفعلهای ساده،مرکب وپیشوندی رامشخّص کنید.
‏«او به باغجه می نگریست ودر حال فکرکردن بودکه ناگهان برادرش او راصدا زد و اواز ترس از جایش برخاست .»
‏ 
‏زبان شناسی:(4نمره)‏
‏دو کلمه از زبان های دیگر مثال بزنید که بین شکل گفتاری و نوشتاری آنها تفاوت وجود داشته باشد.
‏تمایز زبان وگفتار را با جدول ضرب مقایسه کنید.
‏آیا گوناگونی های سبکی ولهجه ای وحتی گویشی به یگانگی زبان آسیبی می رساند یا نه؟چرا؟
‏ 
‏ 
‏2
‏ 
‏ 
‏ 
‏5/.
‏ 
‏ 
‏5/1
‏ 
‏ 
‏1
‏ 
‏ 
‏5/.
‏ 
‏1
‏ 
‏ 
‏ 
‏5/.
‏1
‏1
‏ 
‏ 
‏نام: باسمه تعالی تاریخ امتحان:....../10/85
‏نام خانوادگی: آموزش وپرورش ناحیه 2 خرم آباد مدّت امتحان: 75دقیقه
‏کلاس: دبیرستان دخترانه شاهد طراح سؤال: گله دار
‏نام دبیر: امتحان درس: زبان فارسی 2 نیمسال اول
‏ ‏ردیف‏ صفحه سه
‏ بارم

 

دانلود فایل
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی