دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد word
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 233 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 54

بخشی از متن :

تعریف کیفیت:

کیفیت هیچ معنا و مفهومی به جز آنچه مشتری واقعا می خواهد ندارد.یعنی محصول اگربا خواست و نیازهای مشتری انطباق داشته باشد با کیفیت است.این واژه دارای معانی مختلفی است و از جنبه های مختلف قابل تعریف و بررسی است .

ذیلا به چند تعریف از کیفیت از منظرمشتری اشاره میشود:

کیفیت عبارت است از آماده بودن خدمت یا کالا برای استفاده کننده که خود نیازمند کیفیت طراحی، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمت است.

کیفیت هیچ معنا و مفهومی بجز هر آنچه که مشتری واقعا می خواهد ،ندارد . به عبارت دیگر یک محصول زمانی با کیفیت است که با خواسته ها ونیازهای مشتری انطباق داشته باشد.کیفیت باید به عنوان انطباق محصول با نیاز مشتری تعریف شود.

سازمان استاندارد های بین المللی کیفیت را اینگونه تعریف میکند :

تمامیت ویژگیها و خصوصیات محصول یا خدمت که توانایی برآورده کردن نیازهای مشتری را دارد.

به بیان سازمان ملی به رهوری سنگاپور کیفیت مجموعه ای از خصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تامین می کند.

کیفیت مفهوم و سیعی است که تمام بخشهای سازمان نسبت به آن متعهد هستند و هدف آن افزایش کارائی کل مجموعه است بطوریکه مانع پدید آمدن عوامل مخل کیفیت می شود و هدف نهایی آن مطابقت کامل با مشخصات مورد نیاز مشتری با حداقل هزینه برای سازمان است که منجر به افزایش رضایت می شود ( دمینگ و فین باون).

کیفیت ادراک شده عبارتست از قضاوت مشتری درباره برتری یامزیت کلی یک شئ . کیفیت ادراک شده شکلی از نگرش است که با رضایت مرتبط است لیکن با آن یکی نیست و از مقایسه انتظارات با ادراکات از عملکرد ، نتیجه می شود .

کیفیت به آن دسته از ویژگی ها وخصوصیات محصول یا خدمت اشاره می نماید که بر قابلیت ایجاد رضایت در مشتری تاثیرگذار هستند.

مروری بر تاریخچه کیفیت:

تاریخچه کیفیت

درسال۱۹۲۴ شوهارت مطا لعه کنترل کیفیت آماری SQCرا آغاز نمود در سال ۱۹۵۰دکتر دمینگ با آشنایی با روش SQC مهندسان ومدیران ارشد اجرایی سازمانهای بزرگ ژاپنی را آموزش داد. در سال ۱۹۶۰اولین دوایر کنترل کیفیت به منظور بهبود کیفیت ایجاد شدند دردهه ۱۹۸۰مفهوم مدیریت کیفیت جامع منتشر شد سرانجام در دهه ۱۹۹۰ISO۹۰۰۰و ISO۹۰۰۰عنوان مدل جهانی و استانداردجهانی برای سیستم کیفیت شناخته شدند. (جعفری و دیگران، 1379)

مدیریت کیفیت فراگیر،ابتدا در عملیات تولید تکراری بکار گرفته شد. مشکلات زیادی در توسعه و تسری این مفاهیم و ابزار به دیگر اهداف داشت بعضی از سئوالات که آیا کیفیت در تمام کارهای تجاری (کسب و پیشه )که خروجی های آنها اطلاعات و خدمات حرفه ای است بجای تولید ملموس قابلیت کاربرد دارد و براساس اصول شناخته شده دکتر دیمینگ : یعنی تمرکز به کنترل کیفیت آماری یک فرضیه و متدولوژی ساخته و آزمایش شده است. (جعفری و دیگران، 1379).

▪ این اصول بشرح زیر دارای سه اصل اساسی است.

1- تمرکز بر توجه سازمان بر درک و جوابگویی به نیازهای مشتری یکی از سه اصل اساسی است. رو در رویی با مشتریان(داخلی وخارجی) برای درک سطح انتظارات یا پیش بینی انتظارات آینده، فرایند طراحی شده ای ارائه خواهد کرد تا کوشش های کسب و پیشه را به مشتری گره بزند و یک چهارچوبی پیشنهاد می شود تا به کمک آن به تعریف شاخص و معیاری در مقابل انتظارات پایه ای مشتریان داخلی و خارجی برای خدمات کیفی باشد. (جعفری و دیگران، 1379)

2- بهبود مستمر (دائمی) همه محصولات و خدمات و فرایندها بصورت سیستماتیک دومین اصل اساسی است؛ بکارگیری موفقیت آمیز چرخه دمی دگ(PCDA) و کایزن همراه با شناخت هر فرایند بطور جامع و اندازه گیری کارائی آن و سپس ساخت اصول قابل درک و پیاده کردن حد و حدود برای آن با بکارگیری در عملیات تولیدی شروع می شود. ابزار کیفیتی پایه را می توان اکنون به همه کارها که شامل سیستم های اطلاعاتی، بازاریابی، مالی، حمل و نقل، مراقبتهای بهداشتی، آموزش، سازماندهی، مهندسی، تحقیق و توسعه وغیره می شود ،تسری داد.

3- مشارکت فراگیر همه مشترکین اصل اساسی سوم است نقش رهبری و حمایت مدیریت عالی و چگونگی استفاده از سیستم برای عموم، تشویق و تواناسازی در رهبری را شناسایی می کند، مثالهایی در چگونگی نظام دادن کامل و مشارکت عرضه کنندگان و اندازه گیری پیشرفت اهداف آنها فراهم می شود و توجه به کارکنان و درگیر نمودن تمام اعضاء سازمانی و جلب حمایت آنها در فرایندها و تصمیم گیری ها وتولیدخدمات ومحصولات است کیفیت براساس سینرژی تمام کارکنان است نه نمایندگان آنها, بنابراین به مطالعه موردی کیفیت درسه کشور آمریکا ، تایوان و ایران با توجه به اصول سه گانه فوق می پردازیم.(جعفری ودیگران۱۳۷۹)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی