دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

پاورپوینت عوامل تاثیر گذار در کار فرهنگی تربیتی

پاورپوینت عوامل تاثیر گذار در کار فرهنگی تربیتی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 201 کیلو بایت
تعداد صفحات 29
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

توضیحات :

پاورپوینت عوامل تأثیر گذار در کارفرهنگی تربیتی در 29 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن فایل پاورپوینت :

در این بحث سعی بر آن است که عواملی را که در تأثیر گذاری امر تربیت دارای اهمیت فراوانی هستند، نام برده و به طور خلاصه توضیح داده شود.

—داشتن اخلاص و فنا در برابر معشوق

—در سیر و سلوک نیز آخرین مقام، «فنای عاشق در مقابل معشوق» است. یعنی عاشق به جایی برسد که در اثر شدّت عشق بی آن که کوچک­ترین التفاتی از محبوب بخواهد، به کلّی از نفس خود جدا گشته و خود در مقابل معشوق فانی و نیست شود و فقط یک نمود ظاهری در او هویدا باشد. و این بالاتر از احسان، فداکاری و حتی ایثار است ، زیرا آدمی در فداکاری، باز منافعش را می­بیند اما آنها را به خاطر دیگری از دست می­دهد. ولی در اینجا اصلاً خود را دیدن و انتظار منافع داشتن، تناسبی با مقام فنا ندارد.

—داشتن اخلاص و فنا در برابر معشوق

—« غیر معشــوق ار تماشایــی بــود

—عشـق نبـود هـرزه سودایـی بــود

—عشق آن شعله ست کو چون بر فرخت

—هر چه جز معشوق باقی جمله سوخت»

. جلال‌الدین محمد بلخی، مولوی؛ مثنوی معنوی، دفتر پنجم، ص82.

—داشتن اخلاص و فنا در برابر معشوق

حقیقت این امر، فنا و نیستی نیست، بلکه در واقع با مقام کامل تری، متّحد می شود. و به قولی فنای عشق به معنی جایگزینی صفات محبوب، به جای صفات محب است. و لذا فضیلت شمرده شده.

—آزمودم مرگ من در زندگی است چون رهم زین زندگی پایندگی است

. آن ماری، شیمل؛ ابعاد عرفانی اسلام، ص 237.

—داشتن اخلاص و فنا در برابر معشوق

—در مورد «فناء فی الله» نیز می­توان به فرموده حضرت علی(ع) اشاره کرد که فرمود:

—] حُبُّ اللَّهِ نَارٌ لَا یَمُرُّ عَلَى شَیْ‏ءٍ إِلَّا احْتَرَقَ وَ نُورُ اللَّهِ لَا یَطْلُعُ عَلَى شَیْ‏ءٍ إِلَّا أَضَا[

—محبت خدا، آتشی است که برچیزی نمی­گذرد، مگر اینکه به آن آتش زده و موجودیش را از بین می­برد، و نور خدا برچیزی نمی­تابد مگر اینکه آن را منوّر سازد.

—مثال بهتری که برای فنا و بقا توسط عارفان به کار رفته این است که: «ذات الهی به معدن و دریاچه­ای از نمک تشبیه شده است که سگ یا خری در آن می­افتد؛ صفات پست و حیوانی خویش را از دست داده به صورت نمک درآمده ، در آن جا برای همیشه حفظ می­شود.»

. منسوب للامام جعفر الصادق علیه‌السلام؛ مصباح الشریعۀ، باب 92 ص 192.

. همان؛ ص 255، دیوان قصاید و غزلیات عطار، تصحیح نفیسی، تهران 1339، ص 515.

—داشتن اخلاص و فنا در برابر معشوق

—بنابراین «مقام فناء این نیست که فانی از بین برود و یا اینکه فانی، عین باقی گردد. بلکه در مقام فنا فانی خود را نمی بیند و هر گونه تعلق و تعیین های زائد بر اصل هستی آن موجود رخت برمی بندد.

—مقام فنا عبارت است از عدم توجه به ذات و غرق شدن در ذات مفنّی فیه.»

ای خنک آن مرد کز خود رسته شد در وجود زنده­ای پیوسته شد

وای آن زنده که با مرده نشست مرده گشت و زندگی از او بجست

روح­هایی کز قفس­ها رسته­اند انبیاء و رهبر شایسته اند

. عبدالله جوادی آملی؛ شرح حکمۀ متعالیۀ، ج 6، بخش چهار، ص 397.

. جلال‌الدین محمد بلخی، مولوی؛ مثنوی معنوی، دفتر اول، ص 242 .

—داشتن اخلاص و فنا در برابر معشوق

—در کلمات مکنونه فیض کاشانی، کلمه پنجاه امام صادق(ع) می­فرمایند:

—«لنا حالات مع الله، هوفیها نحن؛ و نحن فیها هو؛ و مع ذلک هو هو و نحن نحن» برای ما با خداوند حالاتی است که در آن حالات، او با ماست و ما با اوییم و با این وجود او او است و ما مائیم.

—فناهای سه گانه در کلام مرحوم علامه

— «کمال انسان، همان فناهای سه گانه اوست، یعنی رسیدن به مقام «توحید فعلی»، «توحید اسمی» و «توحید ذاتی»؛ از طرفی «قرب» هر موجودی نسبت به خداوند، به اندازه حدود ذاتی و عدم­های آن است؛ یعنی واسطه­هایی که بین جسم انسان و خداست.

—توضیح بحث اینکه پس از اینکه فردی به خدا ایمان کامل می­آورد و بازگشت معنای ایمان، به تسلیم شدن در برابر هر آنچه که حضرت رسول (ص) برای ما آورده است می­باشد.

  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی