دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

پرسشنامه حالت رگه اضطراب اسپیلبرگر

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ب.ظ
پرسشنامه حالت رگه اضطراب اسپیلبرگر
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
پرسشنامه حالت رگه اضطراب اسپیلبرگر

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه حالت رگه اضطراب اسپیلبرگر


روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد



اضطراب به منزله احساس رنجآوری است که یا به یک موقعیت ضربهآمیز کنونی و یا با انتظار خطری که منشأ آن مشخص نیست وابسته است. حالت اضطراب توسط اسپیلبرگر به عنوان یک حالت هیجانی گذرا تعریف شده است و رگه اضطراب اشاره دارد بر تفاوتهای فردی نسبتاً باثبات در آمادگی به اضطراب، بدین معنا که بین مردم، تمایل به پاسخ به موقعیتهای تهدید کننده متفاوت است (اسپیلبرگر، .(1983

نخستین فرم پرسشنامه حالت0 رگه اضطراب (STAI-X) در سال 1970 توسط اسپیلبرگر و همکاران ارایه شد. در مقیاس حالت اضطراب، هدف اصلی اندازه گیری اضطراب با شدتی از کم به زیاد است. یعنی نمرههای پایین بیانگر احساس آرامش، نمرههای متوسط بیانگر سطوح متوسط تنش و نگرانی و نمرههای بالا، انعکاسی از ترس شدید، نزدیک به وحشت و هراس است. در پاسخ به این مواد، آزمودنی ها شدت احساس خود را در یک مقیاس 4 درجهای (اصلاً، تاحدی، متوسط و خیلیزیاد) در زمانی خاص نشان میدهند و در پاسخ به مقیاس رگه اضطراب، آزمودنیها در یک مقیاس 4 درجهای (تقریباً هیچوقت، گاهی، غالباً و تقریباً همیشه) نشان می دهند که به طور کلی چه احساسی دارند.

اسپیلبرگر (1970) به منظور مرتبط کردن اندیشههای خود با پژوهشهای آزمایشی، در پرسشنامه خود دستورالعملهای متفاوتی برای حالت و رگه اضطراب ذکر میکند. در دستورالعمل مربوط به حالت اضطراب، از آزمودنیها خواسته میشود، شدت احساس

اضطراب خود را » همین الان یا در این لحظه« گزارش کنند و در دستورالعمل مربوط به رگه اضطراب از آزمودنیها خواسته میشود با توجه به فراوانی وقوع احساسات و علایم مربوط به اضطراب، نشان دهند که » به طور کلی چه احساسی دارند.«


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی