دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

دانلود طرحواره درمانی | پروتکل طرحواره درمانی

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی, نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی, سایت پروتکل های روانشناسی,

نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود رایگان پروتکل گروه درمانی,پاورپوینت خانواده درمانی بوئن,پروتکل طرحواره درمانی رایگان,دانلود پروتکل درمانی cbt,نمونه پروتکل درمانی,
نمونه طرح درمان روانشناسی,دانلود جلسات طرحواره درمانی,روش پروتکل نویسی,پروتکل خانواده درمانی سیستمی,
سایت پروتکل های روانشناسی,

پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی هیپنوتراپی با رویکرد شناختی رفتاری,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمان وسواس به روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT),
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
دانلود کارگاه آموزشی طرحواره درمانی در ۱۰0 اسلاید,
تکنیکهای رفتاری در آموزش اتیسم (پروتکل درمان اتیسم),
پروتکل درمان شناختی -رفتاری اختلالات جنسی (CBT),
پروتکل درمانی وسواس با رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیکی,
پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT,
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد هیز,
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی,
پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن,
پروتکل درمانی ماتریکس,
پروتکل طرحواره درمانی ولز (درمان فراشناختی),
آموزش مهارت های زندگی - پروتکل درمانی مهارت های زندگی,
پروتکل درمانی مدیریت خشم,
پروتکل درمانی شناختی - رفتاری وسواس,
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمان توانمندسازی زناشویی اولسون,
پروتکل درمانی واقعیت درمانی,
پروتکل درمان افسردگی,
پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری cbt,
پروتکل درمانی cbt,
طرحواره درمانی,
پروتکل درمان شناختی cbt در اضطراب,
مبانی طرحواره درمانی 1,
پروتکل درمان اعتیاد,
پروتکل درمان متناقض (پارادوکسال),
پروتکل درمانی مدیریت خش,
پروتکل درمانی ماتریکس ویراست چهارم,
پروتکل درمان فوبی اجتماعی,
پروتکل درمان پانیک,

پرسشنامه هیجان تحصیل AEQ

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ
پرسشنامه هیجان تحصیل((AEQ
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
پرسشنامه هیجان تحصیل AEQ

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه هیجان تحصیل((AEQ

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد




این ابزار به منظور اندازهگیری هیجانهای تحصیلی دانشآموزان توسط پکران و همکاران (2005) طراحی و ساخته شده است. این پرسشنامه از نوع خودگزارشی و مداد ـ کاغذی است که در سه قسمت، شامل بخش هیجانهای مربوط به کلاس، هیجانهای مربوط به یادگیری و هیجانهای مربوط به امتحان تهیه شده است. بخش مربوط به هیجان امتحان تحت عنوان »پرسشنامه هیجانات امتحان« انتشار یافته و یک بخش کامل و مجزا از پرسشنامه را تشکیل میدهد. در هر قسمت 8 زیرمقیاس وجود دارد. زیرمقیاسهای مربوط به کلاس، که شامل 80 سؤال است و هشت هیجان زیر را اندازهگیری میکند: لذت از کلاس، امیدواری، غرور (افتخار)، عصبانیت (خشم)، اضطراب، شرم، ناامیدی و خستگی (بیحوصلگی). قسمت مربوط به هیجانات امتحان، که شامل 77 سؤال است عبارتند از: لذت از امتحان، امیدواری، غرور، عصبانیت، اضطراب، آرامش، شرم و ناامیدی. هیجانات مربوط به یادگیری، که شامل 75 سؤال است؛ لذت از یادگیری، امیدواری، غرور، عصبانیت، اضطراب، شرم، ناامیدی و خستگی را اندازهگیری میکند. باید توجه داشت که پکران و همکاران((2005 به گونهای سؤالات را طراحی کردهاند که هر قسمت تجربههای هیجانی را در سه موقعیت مختلف میسنجد. برای مثال، هیجانات مربوط به کلاس، شامل سه دسته از سؤالات مربوط به هیجانات تجربه شده قبل، هیجانات حین و هیجانات بعد از کلاس است. پژوهش پکران و همکاران (2005) نشان میدهد که آلفای کرونباخ محاسبه شده برای خرده مقیاسهای پرسشنامه از 0/75 تا 0/95 بدست آمده است که نشان دهندهی پایایی قابل قبول این ابزار است. کدیور و همکاران (1388)، این پرسشنامه را در جامعه دانشآموزان دبیرستانی ایران مورد اعتباریابی قرارداده و پایایی مقیاس هیجانهای مربوط به کلاس این پرسشنامه را نیز بین 0/73 تا 0/84 گزارش نمودهاند (طبق جدول(1؛ که نشاندهندهی این است که پرسشنامه هیجانهای تحصیلی،

پایایی قابل قبول و کافی دارد و ضرایب حاصل از آن با نتایج پژوهش پکران و همکاران (2005) قابل قیاس است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی