دانلود پرسشنامه

دانلود پرسشنامه, پیشینه تحقیق,طرح توجیهی, پاورپوینت,فصل دوم پایان نامه,پرسشنامه های مدیریتی, فروش لایک اینستاگرام ارزان,دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی, دانلود پرسشنامه رایگان, دانلود پرسشنامه های روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی ,دانلود پرسشنامه افسردگی بک دانلود پرسشنامه مدیریت, دانلود پرسشنامه هوش هیجانی, دانلود پرسشنامه روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه استاندارد دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی, دانلود پرسشنامه,

دانلود پرسشنامه

دانلود پرسشنامه, پیشینه تحقیق,طرح توجیهی, پاورپوینت,فصل دوم پایان نامه,پرسشنامه های مدیریتی, فروش لایک اینستاگرام ارزان,دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی, دانلود پرسشنامه رایگان, دانلود پرسشنامه های روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی ,دانلود پرسشنامه افسردگی بک دانلود پرسشنامه مدیریت, دانلود پرسشنامه هوش هیجانی, دانلود پرسشنامه روانشناسی, ,دانلود پرسشنامه استاندارد دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی, دانلود پرسشنامه,

دانلود پرسشنامه, دانلود پیشینه تحقیق, سایت پیشینه تحقیق, سایت پرسشنامه های روانشناسی, دانلود طرح توجیهی, مبانی نظری و پیشینه تحقیق , پرسشنامه مدیریتی, پاورپوینت آماده

فایل پاورپوینت با موضوع رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیأت مدیره­ موفق در حجم 63 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1056 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی ابزارهای هیات مدیره­ موفق

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

چکیده محتوای فابل:

دیدگاه های راهبری شرکتی

(1) مدل «مبتنی بر بازار»: تاکید این مدل بر حداکثرسازی ارزش سهامداران است.

(2) مدل «مبتنی بر روابط»: تاکید این مدل بر منافع گروه­های بیشتری از ذینفعان است.

(3) رویکرد سوم «رویکرد نوین راهبری شرکتی» نام دارد.

مدل نوین راهبری شرکتی

چارچوبی یکپارچه برای راهبری شرکتی ارائه شده­است که به آن «رویکرد نوین راهبری شرکتی» گفته می­شود. در این مدل به نقاط ضعف موجود در حوزه­ی پژوهش­، آموزش و عمل راهبری شرکتی پرداخته شده است. این مدل بر اصل معکوس «KISS» استوار است.

اجزاء این مدل جامع، شامل چهار بخش است:

بخش اول: تحلیل موقعیت­های مختلف راهبری شرکتی براساس سازه­هایی که در تئوری سازمانی و تئوری موقعیت ارائه شده­اند.

بخش دوم: تحلیل ابعاد استراتژیک راهبری شرکتی بر مبنای مباشرت و تئوری­های نقش­ها.

بخش سوم: ابعاد مدیریت یکپارچه­ی هیأت مدیره از دیدگاه تئوری وابستگی به منابع.

بخش چهارم: ابعاد نظارتی راهبری شرکتی باتوجه به تئوری­های نمایندگی و ذینفعان.

مقایسه راهبری شرکتی سنتی و نوین

تعریف کدبری از راهبری شرکتی (رویکرد سنتی): راهبری شرکتی سیستمی است که شرکت­ها با استفاده از آن هدایت و کنترل می­شوند.

راهبری شرکتی نوین: سیستمی است که شرکت­ها با استفاده از آن به­صورت استراتژیک، هدایت شده، به­صورت یکپارچه، مدیریت شده و به­صورت جامع، کنترل می­شوند، به گونه­ای کارآفرین و اخلاقی که برای هر شرایطی مناسب باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی