ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

آموزش بورس , ثبت نام در بورس , مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری , کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمانی,سایت آموزش بورس

دانلود طرحواره آموزش تفکر انتقادی

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۱۹ ب.ظ
دانلود طرحواره آموزش تفکر انتقادی

دانلود طرحواره آموزش تفکر انتقادی در 7 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات 7
حجم 21 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی دانلود طرحواره های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

دانلود طرحواره آموزش تفکر انتقادی در 9 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش 

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

7 صفحه ورد

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول: مهارت تحلیل

جلسه دوم: مهارت تفسیر

جلسه سوم: مهارت ارزشیابی

جلسه چهارم: مهارت استنباط و درک

جلسه پنجم: مهارت توضیح

جلسه ششم: مهارت خودگردانی

 

نمونه ای از جلسات که در این وجود دارد

 جلسه اول

مهارت آموزشی و محتوای آموزشی در این جلسه شامل تحلیل به صورت کلی که شامل تجزیه و تعامل مباحث، تعیین مسئله و تمییز دادن پیش‌فرض‌ها و تحلیل مفهوم و پدیده‌ای کلی به اجزاء کوچک‌تر می‌باشد.

سؤال اساسی این است که اساساً مسئله چیست؟

مسئله سؤال یا موقعیتی است که باعث چالش شده و بایستی آن را برطرف کرد. یکی از معمولی‌ترین دلایل نشناختن مسئله این است که ما دلمان می‌خواهد از اقدام کردن و پذیرش مسئولیت طفره برویم چرا که انسان‌ها فکر می‌کنند که اگر مسئله را نبینند پس هیچ مسئولیتی برای حل کردن آن هم ندارند. این نوع فکر کردن منجر می‌شود که فرد "متوجه" نشود و در مرحله‌ی بعدی این عدم توجه باعث دامنه‌دار شدن و بزرگ‌‌تر شدن مسئله می‌شود.

اولین گام در تشخیص مسئله اینکه از خود بپرسیم آیا واقعاً چالش بوجود آمده بخشی از رویه معمولی می‌باشد یا اینکه نیازمند چاره و راه‌حل می‌باشد؟ بعد از این مرحله بایستی مشخص نمود چقدر به جدول زمانی و اولویت‌های شما مربوط می‌شود. معیاری که می‌تواند در این مورد مفید باشد میزان دشواری و اهمیت مشکل می‌باشد.

مسئله‌های دشوار:

نیازمند چاره‌ای بلافاصله هستند.
مکن است نیازمند کمک و پا در میانی افراد دیگری باشند.
ممکن است منجر به پیامدهای جدی‌ای شوند که چاره ناپذیر باشند.


تمرین اول:

در محیط کار هستید، سه مشکل همزمان پیش می‌آید، نظم و اولویت مسئله‌ها را مشخص کنید.

الف: چاپگر محل کار خراب است.

ب: باید گزارشی را پیش از ساعت 3 بعد از ظهر تنظیم نمود.

ج: اسناد بایستی رأس ساعت 5 بعد از ظهر به اداره پست برده شوند.

معنی‌دارترین نظم اینکه: الف، ب و ج می‌باشد چرا که شما نمی‌توانید بدون چاپگر گزارشتان را چاپ کنید. پس بایستی اول چاپگر را درست کنید و اگر به تعمیر کار نیاز دارید، وی را باید فراخوانید. این کار پیش از مورد سوم وقت می‌برد، بعد گزارشتان را بنویسید، وقتی گزارش را تمام کردید اسناد را چاپ کنید و بعد اسناد چاپ شده را به اداره پست می‌فرستید.

البته برای مشخص کردن مسئله بایستی بتوان تا آنجا که امکان دارد مسئله را خرد کرد و به اجزای کوچک‌تر تبدیل کرد و تا آنجا که می‌شود از کلی اندیشی و قضاوت عجولانه پرهیز کرد. همچنین بین پیش‌فرض‌ها و حقایق بایستی در این زمینه تمایز قائل شد. برای مثال مدیر یک خانواده یک خواروبار فروشی کارگری دارد که اغلب دیر به دیر به سر کار می‌رود، مدیر این پیش‌فرض را می‌سازد که کارگر تنبل است و کارش را جدی نمی‌گیرد، اما واقعیت این است که کارگر خودرویی داشته که نقص فنی پیدا کرده و مجبور شده است با وسایل حمل و نقل عمومی خود را به محل کارش برساند. در این مورد بایستی صاحب مغازه، مشکل را تحلیل می‌کرد و به اجزاء کوچک‌تر تجزیه می‌کرد مثل، کارگر قبلاً منظم بوده است، مدتی است دیر به سر کار می‌آید، چه شرایط و تغییراتی بوجود آمده و سبب مشکل شده است؟

اگر از پیش‌فرض گذاری پرهیز کنیم، می‌توانیم همه اطلاعاتی را که برای تصمیم‌گیری نیازمندیم، بیاییم. ما با اطلاعات درست می‌توانیم مسئله را روشن‌تر ببینیم و از تمرکز بر حواشی و عواقب مسئله پرهیز کنیم و بعداً روی راه حل رضایت بخش کار کنیم. برای مثال وقتی مدیر پی می‌برد که وسایل حمل و نقل عمومی مشکل اصلی است باید به کارگر کمک کند که راه دیگری برای بر سر کار آمدن پیدا کند.

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت سیدا به نشانی ofmas.ir می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • ۱۴۴۴۹ نمایش
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی