ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

آموزش بورس , ثبت نام در بورس , مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری , کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمانی,سایت آموزش بورس

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مشارکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مشارکتی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات 32
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مشارکتی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 32 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 1390 به قبل و بخش پیشینه از 2010 به قبل

- شامل 29 صفحه متن و 3 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

تعریف و تبیین یادگیری مشارکتی
آشنایی با تاریخچه یادگیری مشارکتی
ویژگیهای روش یادگیری مشارکتی
اهداف گروهی 
مسؤلیتهای فردی
فرصتهای برابر برای یادگیری
انواع روشهای یادگیری مشارکتی
گروههای پیشرفت تیمی دانشآموزان
روش تدریس بر اساس همکاری
رقابت و مسابقه تیمی
روش کار گروهی 
آموختن با هم
تفحص گروهی
روش آموزش رهنمودی
شیوه گروهی ناهمگن
ارزشیابی انفرادی
الگوی مدیریت آموزش علوم  (تقسیم موضوع به بخش های مختلف)
مزایای یادگیری مشارکتی
مقایسه رویکرد یاد گیری مشارکتی با رویکرد یاد گیری رقابتی و انفرادی
استفاده از روش یادگیری مشارکتی در کلاس
سازماندهی یادکیری مشارکتی جهت اجرادر کلاس درس
پیشینه پژوهش
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

درمطالعهی ادبیات مربوط به یادگیری مشارکتی کار سه گروه از محققان جالب است. یک گروه توسط راجر جانسون از دانشگاه مینسوتا رهبری می¬شود. گروه دیگرتحت نظارت رابرت اسلاوین  از دانشگاه جانز هاپکینز است، و گروه سوم را شلومو شاران  (1990-1980) هدایت میکند. آنها در بعض از تفحصات خود تأثیرات تکلیف مبتنی بر مشارکت همراه با پاداش را بر تکالیف « متداول» برای یادگیری، که در آنها دانشآموزان مطالبی برای تسلط یافتن دریافت میدارند، مورد بررسی قرار دادهاند (جویس و همکاران، ترجمه: بهرنگی،1390، ص275).

پیشینه تحقیقات

هریس (2007) در مقالهای با عنوان بکارگیری ارزیابی تکوینی درکلاس درس، با اشاره به مزایای ارزیابی مینویسد « اکنون امکان دارد معلم ها شیوه تدریس خود را با استفاده از راهبردهای  و روشهای گوناگون برای  سود رساندن به دانشآموزانشان، مجدداً بیازمایند». وی در این مقاله یادگیری  هدفها ، ارزیابی  همکلاسیها از یکدیگر  و خود-ارزیابی را مورد توجه قرار میدهد.

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی