ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

ساینس 360

آموزش بورس ,مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری ,ثبت نام در بورس, کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمان روانشناختی

آموزش بورس , ثبت نام در بورس , مطالب علمی , مجله اینترنتی ,اخبار تکنولوژی , علم و فن آوری , کسب و کار , بازاریابی , فروش , نحوه نوشتن پروتکل درمانی , پروتکل درمانی , نمونه پیشینه تحقیق پایان نامه , دانلود رایگان پروتکل درمانی , طرح درمان شناختی , دانلود پرسشنامه استاندارد , سایت پرسشنامه , نمونه طرح درمانی,سایت آموزش بورس

پاورپوینت بررسی استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

پاورپوینت بررسی استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات 40
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی بازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

ویزگیهای مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
  • bey tooth

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی