پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 23 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف رفتار شهروندی سازمانی
انواع رفتار شهروندی سازمانی
ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات
ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی کارمندان با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات دریافت شده
رضایت شغلی و فتار شهروندی سازمانی
اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی
نتیجه گیری
بخشی از متن
به دلیل تاثیر مثبت و مستقیم رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوری سازمان، توجه به این گونه رفتارها می تواند یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمانها باشد که تاکنون بدان توجه چندانی نشده است. به طور کلی هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی (OCBs)و رضایت شغلی و اعتماد کارکنان نسبت به مدیران و نیز کیفیت خدمات ادراک شده توسط مشتریان می باشد.
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
- ۰۰/۰۹/۲۵
- ۹ نمایش